Серед покупців кросоверів та позашляховиків в Україні дуже популярні автомобілі на дизельному паливі. У зв’язку з цим експерти вирішили з’ясувати, які азіатські мотори є найнадійнішими. Цікаво, що під «азіатськими» розуміються двигуни японського та корейського виробництва, оскільки китайські автовиробники пропустили пік популярності таких силових агрегатів.
Перше місце у добірці посів двигун Toyota серії 1HD об’ємом 4,2 літра, знайомий усім фанатам марки позашляховиком Toyota Land Cruiser. Автомобіль з таким мотором з легкістю проїде понад 300 000 кілометрів, а за належного догляду «доживе» і до 1 мільйона. Як зазначають фахівці, назвати агрегати серії 1HD безпроблемними не можна – у них слабкі системи ГРМ, електронний ТНВД та клапан ЄГР.
Далі йде серія 4-циліндрових двигунів серії 1AD/2AD об’ємом 2,0 і 2,2 літра. Такі силові агрегати найчастіше встановлювалися на кросовер Toyota RAV4. Зазначимо, що й тут не обійшлося без проблем – ці силові агрегати мали пробої прокладки ГБЦ і надмірно витрачали олію.
Третій рядок займає 2.2-літровий дизель виробництва Nissan серії YD. Такий двигун найчастіше встановлювався на модель X-Trail покоління T30. Мотор надійний, але вимагає до себе уваги та належного догляду. Пізніше йому на заміну прийшов 2-літровий двигун Renault, який став найпоширенішим саме на моделях Nissan.
Далі йде 2,2-літровий дизельний двигун N22A від Honda. Двигун вимагав себе особливої уваги, але платив у своїй надійністю. Однак сильний недолік у нього все ж таки був — силовий агрегат «боявся» морозів, коли температура опускалася нижче −15 градусів.
Нарешті, замикають добірки двигуни концерну Hyundai. Зазначається, що в цьому випадку вся моторна гама дизелів вийшла вдалою та довговічною. Зазначимо, що найнадійнішим у цьому випадку виявився 1,5-літровий двигун, а найкапризнішим – 1,6-літровий варіант.