Німецький автовиробник готує до виходу на ринок нову технологію, яка повинна буде помітно підвищити ефективність майбутніх електричних автомобілів компанії. Прототип електрокара з цією технологією, частиною якої стануть нові батареї, буде представлено вже 3 січня 2022 року. Мета компанії – випустити компактний електромобіль із запасом ходу в реальних умовах понад 1000 км.
Цього року компанія Mercedes-Benz, за багатьма іншими традиційними автовиробниками, оголосила про намір повністю відмовитися від ДВЗ з 2030 року — правда, лише на тих ринках, де будуть відповідні умови. Німецький автоконцерн анонсував кілька програм, які допоможуть досягти цієї мети. Одна з них — Vision EQXX, надефективний електромобіль, розповідає Electrek.
Вперше про нього стало відомо минулого року, і тоді Mercedes-Benz обіцяла забезпечити запас ходу понад 1200 км. Пізніше компанія зменшила запал і скоротила показник до все ще вражаючих 1000 км «в реальних умовах». Нарешті, на днях Маркус Шефер, виконавчий директор компанії, розповів, що Vision EQXX буде представлений на початку наступного року.
«Як вам, мабуть, відомо, ми вже деякий час працюємо над втіленням амбітної стратегії „Лідерство в електрифікації“. Тепер Vision EQXX стане найефективнішим електромобілем із побудованих нами – із запасом ходу в реальних умовах понад 1000 км. І я вкрай щасливий, що він буде незабаром представлений публіці — 3 січня 2022 року».
На думку директора, автокомпаніям слід працювати над ефективністю електромобілів, якщо вони хочуть досягти поставлених цілей з електрофікації модельного ряду. Vision EQXX допоможе бренду розробити компактний і економічний електромобіль, який проїде 1000 км на одному заряді акумулятора по звичайних дорогах з нормальною швидкістю. Новий автомобіль буде укомплектований батареєю, щільність енергії якої буде на 20% вище, ніж у седана EQS, представленого навесні.
На Автошоу IAA Mobility в Мюнхені Mercedes-Benz показала абсолютно новий рівень технології автономного транспорту. Концепт Vision AVTR, оснащений інтерфейсом мозок-комп’ютер, схоже, може стати продовженням тіла і розуму людини, і навіть читати думки пасажирів.