Багатьох водіїв приваблює ідея купівлі авто. Однак не завжди таке придбання виявляється вдалим – проїхавши невелику відстань, можна з’ясувати, що машина потребує серйозного ремонту. Причому не завжди це пов’язано з кількістю власників чи тим, яким чином керували автомобілем. Деякі машини були зроблені неякісно, а через кілька років експлуатація ситуація могла істотно погіршитися.
Ознайомившись з рейтингом німецьких автомобілів, можна з’ясувати, що Kia Sportage завжди знаходиться в самому низу списку. Насамперед це пов’язано з тим, що амортизатори, кермо та трансмісія досить швидко стають непридатними. Більшість деталей підвіски дуже ненадійні. Претензії також висуваються до стану салону – пластикові елементи гримлять, а кермо з сидіннями починаються стиратися незабаром після покупки авто. Не можна забути і про двері, що провисли, і про регулярне заклинення кришки люка.
Основна проблема полягає у використовуваних двигунах. Наприклад, для одного двигуна властиве залягання кілець при постійній експлуатації в умовах міста, а в іншого двигуна починаються серйозні проблеми лише на 21 тисячу кілометрів. Для Nissan Qashqai характерна сипуча передня підвіска, скрипучий пластик і рульова рейка, що швидко виходить з ладу. Деяким автовласникам довелося зіштовхнутися із проблемою розгерметизації скла.
Ні з трансмісією, ні з двигуном не повинно виникнути проблем. Винятком є підвищена витрата оливи, викликана часом використання авто. Однак модель була визнана однією з найгірших, оскільки підвіска дуже ненадійна. Так само як і кермо та гальмівна система.
Власники недолюблюють автомобіль через роботизовану коробку передач, яка часто приходить у непридатність, а вартість її ремонту досить висока. Мотор вважається проблемною зоною, оскільки було відзначено регулярне прогоряння поршнів. Кермовий механізм має невдалу конструкцію, через що пластикова втулка постійно стирається. Спостерігаються проблеми, пов’язані з вузлами електрики.
Негативну реакцію викликає наявність проміжків між кузовними деталями, а також те, що кожен двигун активно споживає масло. Слід враховувати прискорене зношування гальмівних колодок і передніх амортизаторів. Автоматична коробка передач не ладнає з власною електронікою, а гідроблок може несподівано вийти з ладу. З цієї причини підібрати хороший варіант серед вживаних автомобілів досить складно.
З цим авто проблеми починалися ще в той період, коли не закінчився гарантійний термін – відмовляла електроніка або відбувалися механічні руйнування. Автоматична коробка передач давала збої на мінімальних пробігах, а механічна постійно потребувала регулювання.
Купівля авто завжди складне заняття, тому водіям слід виключати варіанти, які були ненадійні з самого початку. Краще витратити трохи більше часу на пошуки, аніж постійно втрачати фінанси через ремонтні роботи.
Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…
Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…
Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…
Експерт розвінчав кілька міфів про втрату переваг електромобілів у зимовий період. Він пояснив, що сучасні…
Цього тижня відбулася офіційна прем'єра дев'ятого покоління культового пікапа Toyota Hilux. Попередні покоління цього автомобіля…
Volkswagen представив новий електричний кросовер Yoz 08, створений у співпраці з китайською компанією JAC спеціально…
Leave a Comment