Новини

У 2021 році 60% електрокарів було зібрано в Китаї

Share

Останні кілька років популярність повністю електричних автомобілів зростає з кожним днем. Експерти компанії JATO Dynamics підрахували, що за дев’ять місяців 2021 року у світі було продано близько 2,94 мільйона таких машин, що на 153% більше, ніж за аналогічний період 2020 року. Таким чином частка електрокарів на світовому автомобільному ринку збільшилася з 2,6% до 5,8%. При цьому до цих машин не входять комерційний транспорт і не враховуються продажі електромобілів на ринках країн Близького Сходу, Центральної Азії та частини Латинської Америки.

У цьому контексті окремо варто розглянути КНР та її автомобільний ринок. Без сумніву, найпопулярнішим виробником електромобілів у світі визнано компанію Tesla — її машини можна зустріти в будь-якій країні, але чи означає це, що виробник домінує на ринку електрокарів? Відповідь буде неоднозначною.

За даними тієї ж JATO Dynamics, виключно китайські виробники електромобілів у 2021 році продали близько 45% загальної кількості екологічно чистих машин на рідному ринку. Цікаво, що при цьому у світових масштабах на ці ж компанії припадає лише 15% ринку. Такий контраст забезпечений дуже високим попитом на китайські електрокари всередині самого Китаю, де осідає близько 95% повністю електричних машин, зібраних по той бік Великої китайської стіни.

Є ще одна сторона – саме виробництво електрокарів. Згідно з опублікованими даними, близько 60% від загальної кількості електрокарів збираються на території Китаю. До списку марок, які займаються таким видом «аутсорсингу», потрапили Tesla, Volvo, Polestar і BMW, а незабаром до них приєднаються Volkswagen і Mercedes-Benz.

У результаті ми маємо, що Tesla на світовому ринку електрокарів припадає на частку близько 22%, у той час, як основне виробництво таких машин зосереджено на території Китаю. На додачу, більшість електричних машин було куплено жителями Піднебесної багато в чому завдяки великій кількості виробників, представлених тільки на внутрішньому ринку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як підготувати автомобіль до літа без зайвих витрат

Є принаймні дві вагомі причини для проведення генеральної інспекції автомобіля на початку весни. По-перше, після…

04.04.2025

Що робити, якщо поліція зупинила без пояснень

Раніше працівники поліції могли зупиняти транспортні засоби фактично без пояснень. Зараз же право на зупинку…

04.04.2025

У сервісному центрі розповіли, коли насправді потрібно міняти моторне масло

Більшість автовиробників рекомендують змінювати моторне масло кожні 10–15 тисяч кілометрів пробігу. Однак досвідчені водії радять…

04.04.2025

Представлений новий Mercedes-Benz CLE який вражає потужністю та динамікою розгону

Німецька компанія представила нову версію Mercedes-Benz CLE 2025 року. Двохдверне купе дебютувало у виконанні AMG…

03.04.2025

Volkswagen може відмовитись ще від однієї компанії

Компанія Volkswagen має безліч марок автомобілів. Так, до її складу входить іспанський бренд Seat, який…

03.04.2025

Як змінився штраф за недотримання дистанції в Україні у 2025 році

В Україні водії часто ігнорують дотримання безпечної дистанції, що нерідко стає причиною ДТП. Особливо небезпечним…

03.04.2025