Новини

У 2021 році 60% електрокарів було зібрано в Китаї

Останні кілька років популярність повністю електричних автомобілів зростає з кожним днем. Експерти компанії JATO Dynamics підрахували, що за дев’ять місяців 2021 року у світі було продано близько 2,94 мільйона таких машин, що на 153% більше, ніж за аналогічний період 2020 року. Таким чином частка електрокарів на світовому автомобільному ринку збільшилася з 2,6% до 5,8%. При цьому до цих машин не входять комерційний транспорт і не враховуються продажі електромобілів на ринках країн Близького Сходу, Центральної Азії та частини Латинської Америки.

У цьому контексті окремо варто розглянути КНР та її автомобільний ринок. Без сумніву, найпопулярнішим виробником електромобілів у світі визнано компанію Tesla — її машини можна зустріти в будь-якій країні, але чи означає це, що виробник домінує на ринку електрокарів? Відповідь буде неоднозначною.

За даними тієї ж JATO Dynamics, виключно китайські виробники електромобілів у 2021 році продали близько 45% загальної кількості екологічно чистих машин на рідному ринку. Цікаво, що при цьому у світових масштабах на ці ж компанії припадає лише 15% ринку. Такий контраст забезпечений дуже високим попитом на китайські електрокари всередині самого Китаю, де осідає близько 95% повністю електричних машин, зібраних по той бік Великої китайської стіни.

Є ще одна сторона – саме виробництво електрокарів. Згідно з опублікованими даними, близько 60% від загальної кількості електрокарів збираються на території Китаю. До списку марок, які займаються таким видом «аутсорсингу», потрапили Tesla, Volvo, Polestar і BMW, а незабаром до них приєднаються Volkswagen і Mercedes-Benz.

У результаті ми маємо, що Tesla на світовому ринку електрокарів припадає на частку близько 22%, у той час, як основне виробництво таких машин зосереджено на території Китаю. На додачу, більшість електричних машин було куплено жителями Піднебесної багато в чому завдяки великій кількості виробників, представлених тільки на внутрішньому ринку.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий кросовер Volvo EX90 отримав п’ять зірок Euro NCAP

Електричний Volvo EX90 підтвердив високий рівень безпеки марки: у новому циклі тестів Euro NCAP SUV…

19.11.2025

Nissan готує Xterra для боротьби з топовими рамними SUV Toyota

Фінансові труднощі не зупинили Nissan, а навпаки - підштовхнули компанію до активнішої розробки нових моделей.…

19.11.2025

Названо найнадійніші позашляховики 2025 року: ці моделі прослужать понад 15 років

Експерти оприлюднили перелік найкращих позашляховиків, які варто розглянути для покупки у 2025 році. Це практичні…

19.11.2025

Новий кросовер Audi без емблеми вперше показали без камуфляжу

У жовтні на дорожніх тестах помітили новий електричний кросовер Audi, який, за попередніми даними, буде…

19.11.2025

Volkswagen підтвердив: Polo GTI залишить європейський ринок у 2026 році

Volkswagen підтвердив, що Polo GTI, один із найпопулярніших і найдоступніших спортивних хетчбеків у Європі, залишить…

19.11.2025

Як холод впливає на батареї електромобілів: що потрібно знати взимку

Взимку електромобілі втрачають заряд не удвічі, а приблизно на 10-30%, а в особливо сильні морози…

19.11.2025