Новини

У 2021 році 60% електрокарів було зібрано в Китаї

Share

Останні кілька років популярність повністю електричних автомобілів зростає з кожним днем. Експерти компанії JATO Dynamics підрахували, що за дев’ять місяців 2021 року у світі було продано близько 2,94 мільйона таких машин, що на 153% більше, ніж за аналогічний період 2020 року. Таким чином частка електрокарів на світовому автомобільному ринку збільшилася з 2,6% до 5,8%. При цьому до цих машин не входять комерційний транспорт і не враховуються продажі електромобілів на ринках країн Близького Сходу, Центральної Азії та частини Латинської Америки.

У цьому контексті окремо варто розглянути КНР та її автомобільний ринок. Без сумніву, найпопулярнішим виробником електромобілів у світі визнано компанію Tesla — її машини можна зустріти в будь-якій країні, але чи означає це, що виробник домінує на ринку електрокарів? Відповідь буде неоднозначною.

За даними тієї ж JATO Dynamics, виключно китайські виробники електромобілів у 2021 році продали близько 45% загальної кількості екологічно чистих машин на рідному ринку. Цікаво, що при цьому у світових масштабах на ці ж компанії припадає лише 15% ринку. Такий контраст забезпечений дуже високим попитом на китайські електрокари всередині самого Китаю, де осідає близько 95% повністю електричних машин, зібраних по той бік Великої китайської стіни.

Є ще одна сторона – саме виробництво електрокарів. Згідно з опублікованими даними, близько 60% від загальної кількості електрокарів збираються на території Китаю. До списку марок, які займаються таким видом «аутсорсингу», потрапили Tesla, Volvo, Polestar і BMW, а незабаром до них приєднаються Volkswagen і Mercedes-Benz.

У результаті ми маємо, що Tesla на світовому ринку електрокарів припадає на частку близько 22%, у той час, як основне виробництво таких машин зосереджено на території Китаю. На додачу, більшість електричних машин було куплено жителями Піднебесної багато в чому завдяки великій кількості виробників, представлених тільки на внутрішньому ринку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024