Також можна відзначити незвичайне висувне кермо, 22-дюймові колісні диски і панорамний скляний дах.
Корейська компанія Kia представила на автосалоні в Лос-Анджелесі до уваги публіки концептуальний електричний кросовер Kia Concept EV9.
Як зазначає виробник, Concept EV9 дає перші уявлення про наступну модель у лінійці електромобілів після успішного Kia EV6. Він одразу створений як автомобіль на електротязі, без аналогів із двигуном внутрішнього згоряння.
Кросовер виглядає масивним та незграбним. За словами Kia, він розроблений відповідно до нової філософії «Єдність протилежностей», дизайн підкреслює «готовність автомобіля до подорожей та пригод».
Kia Concept EV9 базується на модульній платформі електромобілів E-GMP. Габаритна довжина – 4930 мм, ширина – 2055 мм, висота – 1790 мм, а його колісна база становить 3100 мм. Запас ходу сягає 480 км. Підтримується швидке заряджання від станції потужністю 350 кВт, що дозволяє поповнити запас енергії акумуляторів з 10% до 80% за 20-30 хвилин.
Замість традиційної решітки радіатора, у Kia Concept EV9 встановлений дисплей. Якщо вона не використовується, то повністю прикривається кузовною панеллю. Як обіцяє виробник, дисплей може влаштувати світлове шоу для вітання водія при включенні, а також виконує роль габаритних вогнів під час руху.
У зоні повітроводів на капоті розташована сонячна панель. Замість традиційних бічних дзеркал заднього виду встановлено систему моніторингу з відеокамерами нового покоління.
Також у Kia Concept EV9 встановлений інтерактивний дисплей діагоналлю 27 дюймів, що відповідає за мультимедійні можливості, регулювання мікроклімату, функції підвищення комфорту та зручності.
В електричному кросовері передбачено три варіанти організації простору салону. “Активний” режим задіюється, коли Concept EV9 перебуває в русі. У ньому основне завдання – забезпечити водію та пасажирам оптимальні відчуття від поїздки.
Два інші режими вибираються тоді, коли Concept EV9 стоїть дома. Режим “Паузи” (Pause Mode) перетворює простір в салоні так, щоб він більше нагадував вітальню. Сидіння змінюють положення, щоб ті, хто сидів на першому і третьому ряду, знаходилися обличчям один до одного. Сидіння другого ряду складаються, перетворюючись на стіл.
У режимі “Задоволення” (Enjoy Mode) конфігурація салону залишається трирядною, але всі сидіння розгортаються на 180 градусів. Двері багажного відсіку відкриваються, щоб водій та пасажири могли бачити навколишній пейзаж.
Також можна відзначити незвичайне висувне кермо, 22-дюймові колісні диски і панорамний скляний дах.
Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…
Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…
З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…
У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…
Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…
Закордонний портал TopSpeed оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…
Leave a Comment