Авто

Представлений електрокросовер Kia Concept EV9: запас ходу 480 км і дисплей замість решітки радіатора (ФОТО)

Корейська компанія Kia представила на автосалоні в Лос-Анджелесі до уваги публіки концептуальний електричний кросовер Kia Concept EV9.

Як зазначає виробник, Concept EV9 дає перші уявлення про наступну модель у лінійці електромобілів після успішного Kia EV6. Він одразу створений як автомобіль на електротязі, без аналогів із двигуном внутрішнього згоряння.

Кросовер виглядає масивним та незграбним. За словами Kia, він розроблений відповідно до нової філософії «Єдність протилежностей», дизайн підкреслює «готовність автомобіля до подорожей та пригод».

Kia Concept EV9 базується на модульній платформі електромобілів E-GMP. Габаритна довжина – 4930 мм, ширина – 2055 мм, висота – 1790 мм, а його колісна база становить 3100 мм. Запас ходу сягає 480 км. Підтримується швидке заряджання від станції потужністю 350 кВт, що дозволяє поповнити запас енергії акумуляторів з 10% до 80% за 20-30 хвилин.

Замість традиційної решітки радіатора, у Kia Concept EV9 встановлений дисплей. Якщо вона не використовується, то повністю прикривається кузовною панеллю. Як обіцяє виробник, дисплей може влаштувати світлове шоу для вітання водія при включенні, а також виконує роль габаритних вогнів під час руху. 

У зоні повітроводів на капоті розташована сонячна панель. Замість традиційних бічних дзеркал заднього виду встановлено систему моніторингу з відеокамерами нового покоління.

Також у Kia Concept EV9 встановлений інтерактивний дисплей діагоналлю 27 дюймів, що відповідає за мультимедійні можливості, регулювання мікроклімату, функції підвищення комфорту та зручності. 

В електричному кросовері передбачено три варіанти організації простору салону. “Активний” режим задіюється, коли Concept EV9 перебуває в русі. У ньому основне завдання – забезпечити водію та пасажирам оптимальні відчуття від поїздки.

Два інші режими вибираються тоді, коли Concept EV9 стоїть дома. Режим “Паузи” (Pause Mode) перетворює простір в салоні так, щоб він більше нагадував вітальню. Сидіння змінюють положення, щоб ті, хто сидів на першому і третьому ряду, знаходилися обличчям один до одного. Сидіння другого ряду складаються, перетворюючись на стіл.

У режимі “Задоволення” (Enjoy Mode) конфігурація салону залишається трирядною, але всі сидіння розгортаються на 180 градусів. Двері багажного відсіку відкриваються, щоб водій та пасажири могли бачити навколишній пейзаж.

Також можна відзначити незвичайне висувне кермо, 22-дюймові колісні диски і панорамний скляний дах. 

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Автоексперт пояснив, як часто взимку потрібно мити машину

При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…

10.12.2025

Toyota зберігає лідерство на світовому авторинку у 2025 році

У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…

10.12.2025

Новий Nissan Versa 2027 помічений на дорозі (ФОТО)

Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…

10.12.2025

Поліцейський пояснив, які авто зупиняють найчастіше та чому

Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…

10.12.2025

ЄС готує дешеві електромобілі без зайвих опцій

У ЄС можуть з'явитися недорогі електромобілі без частини обов'язкових систем безпеки. Чиновники розглядають таку ідею,…

10.12.2025

Названо спосіб, який прискорить прогрівання будь-якого двигуна

Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…

09.12.2025