Виробництво електромобілів на 70% брудніше, ніж створення звичайних автомобілів

0
50

Багато хто вже пов’язує своє майбутнє з електромобілями, а кілька днів тому компанія Volvo підписала в Глазго Декларацію про автомобілі та фургони з нульовим викидом шкідливих речовин. Однак останнє  дослідження Volvo Motors викликало багато суперечок, які продовжуються вже деякий час.

Компанія дійшла висновку, що виробничий процес електричного C40 Recharge генерує на 70% більше викидів, аніж виробництво звичайної моделі XC40. Потім Volvo пояснює, що якщо взяти до уваги весь життєвий цикл автомобілів, то загальний вуглецевий слід електромобіля менше, ніж у аналога з двигуном.

Дослідження взяли до уваги вуглецевий слід кожної моделі протягом усього її життєвого циклу, включаючи видобуток сировини, виробничі процеси, заправку/водіння та проїзд 200 000 км, після чого передбачається, що автомобіль буде списаний.

У Volvo стверджують, що в дослідженні згадуються три різні сценарії, засновані на середньосвітовому виробництві електроенергії, балансі між відновлюваними та викопними джерелами (EC28), і найчистіші сценарії – тільки з відновлюваних джерел.

У дослідженні Volvo, яке частково збігається з багатьма іншими аналогічними дослідженнями, робиться висновок про те, що електричні моделі є набагато екологічнішими протягом усього свого життєвого циклу. Але виробництво електромобілів набагато брудніше, ніж виробництво їх звичайних аналогів, причому виробництво самих акумуляторів є найбруднішим.

Зараз читають  Нові автомобілі знову стануть дорожчими - детальніше

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.