Багато хто вже пов’язує своє майбутнє з електромобілями, а кілька днів тому компанія Volvo підписала в Глазго Декларацію про автомобілі та фургони з нульовим викидом шкідливих речовин. Однак останнє дослідження Volvo Motors викликало багато суперечок, які продовжуються вже деякий час.
Компанія дійшла висновку, що виробничий процес електричного C40 Recharge генерує на 70% більше викидів, аніж виробництво звичайної моделі XC40. Потім Volvo пояснює, що якщо взяти до уваги весь життєвий цикл автомобілів, то загальний вуглецевий слід електромобіля менше, ніж у аналога з двигуном.
Дослідження взяли до уваги вуглецевий слід кожної моделі протягом усього її життєвого циклу, включаючи видобуток сировини, виробничі процеси, заправку/водіння та проїзд 200 000 км, після чого передбачається, що автомобіль буде списаний.
У Volvo стверджують, що в дослідженні згадуються три різні сценарії, засновані на середньосвітовому виробництві електроенергії, балансі між відновлюваними та викопними джерелами (EC28), і найчистіші сценарії – тільки з відновлюваних джерел.
У дослідженні Volvo, яке частково збігається з багатьма іншими аналогічними дослідженнями, робиться висновок про те, що електричні моделі є набагато екологічнішими протягом усього свого життєвого циклу. Але виробництво електромобілів набагато брудніше, ніж виробництво їх звичайних аналогів, причому виробництво самих акумуляторів є найбруднішим.