Ford входить у дедалі більше переповнений сегмент електричних вантажних автомобілів з E-Transit. Технічні характеристики електричного Transit вже відомі, тепер Ford публікує перші ціни.
Повністю електричний E-Transit буде представлений на ринку у трьох версіях: як вантажний фургон, вантажний фургон із подвійною кабіною та як кабіна на шасі, яка може надати повністю індивідуальний кузов. Для кожної версії доступні різні варіанти довжини та висоти, у результаті всього налічується не менше 25 різних версій. Крім того, Ford поставляє E-Transit із двома версіями електродвигуна: потужністю 184 к.с. або 269 л.с. Максимальний крутний момент – 430 Нм. Що стосується ємності акумулятора, Ford, як і раніше, пропонує один варіант у вигляді акумуляторної батареї на 67 кВт-год. Максимальний запас ходу (WLTP) – 317 кілометрів.
Найдешевший варіант E-Transit – це шасі з кабіною L3 Ambiente. За неї вам доведеться залишити 48675 євро у дилера Ford. Більш розкішний Trend коштуватиме 50 350 євро. Закритий фургон має трохи вищу стартову ціну – 49 050 євро. За ці гроші ви отримуєте варіант 350 L2 Ambiente, Trend доступний від 51 100 євро.
У стандартну комплектацію Ambiente входить також інформаційно-розважальна система SYNC 4 з 12-дюймовим сенсорним екраном, система запуску без ключа, підігрів передніх сидінь і автоматичний кондиціонер. Trend додає до цього обладнання низку систем безпеки, у тому числі систему Pre-Collision Assist, систему попередження про виїзд зі смуги руху та датчики паркування всюди. Хочете потужніший електродвигун? Тоді до зазначених вище цін необхідно додати ще 2150 євро. Ціни на інші версії Ford оголосить пізніше.
З E-Transit Ford переходить у досить важкий сегмент. Електричний Transit повинен буде конкурувати за своїми розмірами, наприклад з Peugeot e-Boxer, Citroën ë-Jumper, Opel Movano-e, Volkswagen e-Crafter, Renault Master ZE і Mercedes-Benz eSprinter. Однак конкурент, який найбільше схожий на Transit, – це Maxus eDeliver9, який з акумулятором на 52 кВт-год може видавати трохи менше потужності, ніж Ford.
Тріо Stellantis є з акумулятором на 70 кВт-год, що теоретично дає трохи більший діапазон WLTP — 340 кілометрів. ECrafter та eSprinter значно відстають у цій галузі із запасом ходу WLTP на 115 та 168 кілометрів відповідно. Базова ціна eCrafter зараз становить менше 50 000 євро, як і у Ford, але зрозуміло, що в цьому випадку електричний Transit пропонує набагато більше співвідношення ціни та якості.