Mercedes запідозрили у черговому “дизельному скандалі”

0
133

Зважаючи на все, німецький бренд Mercedes бере участь у черговому “дизельному скандалі”. Автовиробник обвинувачується у використанні восьми раніше невідомих пристроїв ураження, які занижують дані щодо рівня викидів шкідливих газів.

У публічному звіті зарубіжного видання Deutsche Umwelthilfe від 5 листопада 2021 року йдеться, що автовиробник використовує вісім так званих пристроїв ураження в дизельних двигунах Mercedes-Benz E-Class, які відповідають стандарту Euro 6. Ці пристрої, які раніше не були відомі, ефективно знижували викиди оксидів азоту значною мірою.

Експерт із автомобільного програмного забезпечення Фелікс Домке, замовлений американською юридичною фірмою Milberg, розкриває подробиці в опублікованому звіті.

Згідно зі звітом, в якому брав участь Mercedes E 350d 2016 з дизельним двигуном OM642, шість спеціальних пристроїв підключені до вбудованого каталітичного нейтралізатора SCR автомобіля, а два відносяться до системи рециркуляції вихлопних газів автомобіля.

Ці вісім пристроїв поразки вважалися незаконними, які нібито використовувалися для спотворення результатів під час лабораторних випробувань на кількість викидів. Будинок повідомив, що викиди оксидів азоту на 500 відсотків перевищують допустиму межу під час руху автомобіля по дорозі.

Зараз читають  В Україні почали перевіряти безпеку транспорту. Кого чекає перевірка

У звіті Домке сказав, що один із пристроїв відключення «значно знижує кількість AdBlue, що впорскується, який терміново необхідний для нейтралізації оксидів азоту в каталітичному нейтралізаторі SCR». AdBlue розкладає вихлопні гази дизельних двигунів, змінюючи їхній склад.

Навпаки, Федеральне управління автомобільного транспорту (KBA) заявило, що їм відомо про “пристрої поразки” і що вони не вважаються незаконними, повідомляє німецька газета Automobilwoche.

У 2018 році Mercedes довелося відкликати в Європі майже 800 000 моделей GLC і C-Class через аналогічний скандал з дизельним двигуном. Федеральне управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA) виявило не менш як п’ять пристроїв поразки в автомобілях з дизельним двигуном, які, як стверджується, використовувалися автовиробником для порушення суворих правил викидів дизельних двигунів у Європі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.