Новини

Стало відомо, яка доля чекає євробляхи, які українці не встигнуть розмитнити

Share

Влада не продовжуватиме терміни пільгового розмитнення. Тому власникам сотень тисяч автівок загрожують штрафи та конфіскації. Експерт назвав ймовірну дату початку “репресій”.

В Україні 10 листопада 2021 року закінчується 180-денний період пільгового розмитнення. Однак ще 90 днів (до 9 лютого 2022 року) на таку процедуру буде у військових, які протягом останніх шести місяців перебували у зоні ООС.

Ймовірно, після лютого в Україні почнуться “штрафи і репресії” щодо євроблях, що залишилися. Про повідомив юрист організації “Авто Євро Сила” Іван Казачук.

За його словами, терміни пільгового розмитнення в Україні продовжувати не будуть.

“Це принципова позиція влади про те, що попередня влада вже ухвалювала такий закон. Потім, у травні 2021-го, набув чинності інший закон. Можна було встигнути. Позиція влади зводиться до цього – жодного слова про продовження” , – сказав юрист.

При цьому в парламенті іноді реєструють законопроекти про розмитнення, які спрощують процедури. Але у них не передбачено продовження термінів. Тим більше, що документи не встигнуть прийняти до 10 листопада.

Враховуючи те, що до цього часу розмитнитися встигнуть максимум 65 тис. авто, що становить близько 12% від загальної кількості євроблях в Україні, існує два сценарії:
  • “м’яка” позиція влади – коли штрафи та конфіскації розпочнуться після лютого 2022-го;
  • “жорстка” позиція (у разі, якщо до військових висуватимуть посилені вимоги, і більшість з них не зможуть розмитнити свої авто) – штрафуватимуть уже у листопаді 2021-го.

Водночас, Казачук упевнений, що до лютого ще з’являтимуться спекуляції на тему євроблях учасників АТО.

“Я не здивуюся, якщо всі хлопці, які були в ООС, розмитнять по одному авто”, – додав експерт.

Нагадаємо, що станом на 25 жовтня розмитнитись за спрощеною процедурою встигли майже 60 тис. автомобілів. У той же час, за підрахунками експертів, у травні 2021 року в країні було близько 550 тисяч автівок на єврономерах.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Електричний кросовер Skoda Epiq vRS стане найшвидшим кросовером бренду

Відповідно до оновленої стратегії Skoda, найближчими роками на дорогах з’явиться все більше швидкісних електрокросоверів бренду.…

28.06.2025

Гібриди в Україні: плюси, мінуси та чи варто їх купувати

На українському автомобільному ринку гібриди вже займають вагому частку. Сьогодні кожен п'ятий новозареєстрований автомобіль оснащений…

28.06.2025

Nissan розширює модельний ряд Rogue 2026 гібридними версіями

Японський Nissan анонсував швидкий дебют на американському ринку двох різних гібридних варіантів флагманського кросовера Nissan…

28.06.2025

Нові штрафи і терміни позбавлення прав за п’яне водіння: що потрібно знати

В Україні патрульні щороку фіксують кілька десятків тисяч випадків керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.…

28.06.2025

Автомеханік розповів, як визначити проблеми з мотором за кольором вихлопу

Придбати якісний автомобіль на вторинному ринку за розумною ціною - завдання непросте. Найкращі варіанти швидко…

28.06.2025

Як уникнути штрафу, якщо алкотестер дав хибний результат

Алкоголь і керування автомобілем - абсолютно несумісні речі. Та, попри це, чимало українських водіїв досі…

28.06.2025