Новини

Стало відомо, яка доля чекає євробляхи, які українці не встигнуть розмитнити

Share

Влада не продовжуватиме терміни пільгового розмитнення. Тому власникам сотень тисяч автівок загрожують штрафи та конфіскації. Експерт назвав ймовірну дату початку “репресій”.

В Україні 10 листопада 2021 року закінчується 180-денний період пільгового розмитнення. Однак ще 90 днів (до 9 лютого 2022 року) на таку процедуру буде у військових, які протягом останніх шести місяців перебували у зоні ООС.

Ймовірно, після лютого в Україні почнуться “штрафи і репресії” щодо євроблях, що залишилися. Про повідомив юрист організації “Авто Євро Сила” Іван Казачук.

За його словами, терміни пільгового розмитнення в Україні продовжувати не будуть.

“Це принципова позиція влади про те, що попередня влада вже ухвалювала такий закон. Потім, у травні 2021-го, набув чинності інший закон. Можна було встигнути. Позиція влади зводиться до цього – жодного слова про продовження” , – сказав юрист.

При цьому в парламенті іноді реєструють законопроекти про розмитнення, які спрощують процедури. Але у них не передбачено продовження термінів. Тим більше, що документи не встигнуть прийняти до 10 листопада.

Враховуючи те, що до цього часу розмитнитися встигнуть максимум 65 тис. авто, що становить близько 12% від загальної кількості євроблях в Україні, існує два сценарії:
  • “м’яка” позиція влади – коли штрафи та конфіскації розпочнуться після лютого 2022-го;
  • “жорстка” позиція (у разі, якщо до військових висуватимуть посилені вимоги, і більшість з них не зможуть розмитнити свої авто) – штрафуватимуть уже у листопаді 2021-го.

Водночас, Казачук упевнений, що до лютого ще з’являтимуться спекуляції на тему євроблях учасників АТО.

“Я не здивуюся, якщо всі хлопці, які були в ООС, розмитнять по одному авто”, – додав експерт.

Нагадаємо, що станом на 25 жовтня розмитнитись за спрощеною процедурою встигли майже 60 тис. автомобілів. У той же час, за підрахунками експертів, у травні 2021 року в країні було близько 550 тисяч автівок на єврономерах.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Лікар назвав головні помилки, які роблять усі водії під час перевезення дітей в авто

Забезпечення безпеки дітей у транспортному засобі має першорядне значення, однак, багато батьків з незнання припускаються…

18.05.2024

Нововведення в обов’язковому техогляді в Україні — подробиці

Хоча за офіційною статистикою поліції через технічні несправності стається менше 1% ДТП, обов’язковий техогляд все…

18.05.2024

Volkswagen та Renault не зійшлися в думках: бюджетний електромобіль під загрозою

Volkswagen і Renault припинили переговори про спільну розробку доступного електромобіля на базі Twingo, повідомили джерела.…

18.05.2024

Електро-Creta від Hyundai потрапила до об’єктивів фотошпигунів

Бестселер Hyundai в сегменті кросоверів (Creta) готується до того, щоб стати одним з автомобілів, що…

18.05.2024

У Європі розпочався продаж оновленого кросовера Ford Puma

В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…

18.05.2024

Електричний пікап Toyota таки стане серійним

Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…

18.05.2024