Новини

Стало відомо, яка доля чекає євробляхи, які українці не встигнуть розмитнити

Share

Влада не продовжуватиме терміни пільгового розмитнення. Тому власникам сотень тисяч автівок загрожують штрафи та конфіскації. Експерт назвав ймовірну дату початку “репресій”.

В Україні 10 листопада 2021 року закінчується 180-денний період пільгового розмитнення. Однак ще 90 днів (до 9 лютого 2022 року) на таку процедуру буде у військових, які протягом останніх шести місяців перебували у зоні ООС.

Ймовірно, після лютого в Україні почнуться “штрафи і репресії” щодо євроблях, що залишилися. Про повідомив юрист організації “Авто Євро Сила” Іван Казачук.

За його словами, терміни пільгового розмитнення в Україні продовжувати не будуть.

“Це принципова позиція влади про те, що попередня влада вже ухвалювала такий закон. Потім, у травні 2021-го, набув чинності інший закон. Можна було встигнути. Позиція влади зводиться до цього – жодного слова про продовження” , – сказав юрист.

При цьому в парламенті іноді реєструють законопроекти про розмитнення, які спрощують процедури. Але у них не передбачено продовження термінів. Тим більше, що документи не встигнуть прийняти до 10 листопада.

Враховуючи те, що до цього часу розмитнитися встигнуть максимум 65 тис. авто, що становить близько 12% від загальної кількості євроблях в Україні, існує два сценарії:
  • “м’яка” позиція влади – коли штрафи та конфіскації розпочнуться після лютого 2022-го;
  • “жорстка” позиція (у разі, якщо до військових висуватимуть посилені вимоги, і більшість з них не зможуть розмитнити свої авто) – штрафуватимуть уже у листопаді 2021-го.

Водночас, Казачук упевнений, що до лютого ще з’являтимуться спекуляції на тему євроблях учасників АТО.

“Я не здивуюся, якщо всі хлопці, які були в ООС, розмитнять по одному авто”, – додав експерт.

Нагадаємо, що станом на 25 жовтня розмитнитись за спрощеною процедурою встигли майже 60 тис. автомобілів. У той же час, за підрахунками експертів, у травні 2021 року в країні було близько 550 тисяч автівок на єврономерах.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які автомобілі не підходять для зимових умов

До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…

21.11.2024

Названо порушення через які можна втратити водійські права

За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…

21.11.2024

5 ефективних способів захистити авто від зимових умов без гаража

Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…

21.11.2024

Автомобілістам пояснили, чи варто купувати вживаний електромобіль

Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…

21.11.2024

Експерти дали поради, що робити, якщо ваш електромобіль розрядився

Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…

21.11.2024

Офіційно оголошено ціни на електричний Volkswagen e-Transporter

Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…

21.11.2024