Новини

Нові автомобілі оснастять чорним ящиком EDR у 2022 році

Одна із серйозних проблем при відновленні картини дорожньо-транспортної пригоди — незнання справжніх причин.

Знання деталей з перших рук має вирішальне значення визначення обов’язків, які можна дізнатися лише за запису даних у чорний ящик.

Як і в літаках, одним із найважливіших заходів безпеки дорожнього руху є пристрій запису даних, відомий як EDR.

У травні минулого року було вдосконалено частину цієї обов’язкової системи – реєстратори даних про події – які будуть доступні для нових автомобілів з наступного року.

Але тоді в Європейському союзі не було ясно, хто може отримати доступ до інформації, яку вони зберігатимуть. Тепер зрозуміло, що фактично, водій та власник не знатимуть, де буде встановлена ​​ця система, яка буде відмінно захищена, а інформація може бути скинута лише вручну, без підключення до мережі передачі транспортного засобу.

EDR стане обов’язковим з 6 липня 2022 для всіх нових моделей, а з 7 липня 2024 він стане обов’язковим обладнанням для всіх нових автомобілів, що продаються в Європейському союзі. Вони працюватимуть постійно, але не зберігатимуть особисту інформацію про власника, водія, держноміра чи номер рами. Це будуть загальні дані, такі як марка, модель, версія, комплектація та технічна інформація про параметри руху.

На пропозицію Європейської комісії, яка займається цим питанням, список включатиме: швидкість від 0 до 250 км/год за 5 секунд до зіткнення, ступінь тиску в дросельній заслінці за 5 секунд до зіткнення, ступінь застосування гальм за 5 секунд до зіткнення, рух рульового колеса за 5 секунд до зіткнення, зміна поздовжньої та поперечної швидкості при зіткненні, стан ременів безпеки за секунду до зіткнення, швидкість двигуна, активація системи ABS та контролю стійкості, кут нахилу автомобіля, активація подушок безпеки, положення передніх сидінь, стан системи контролю тиску у шинах (TPMS) за 1 секунду до зіткнення, робота круїз-контролю за 5 секунд до зіткнення, стан оснащених активних систем допомоги водієві.

Але вони є остаточними. До списку будуть додані інші параметри, які не були враховані та які очевидні, такі як розташування транспортного засобу та точний час, у який відбувається подія, що також сприяє знанню чорних точок аварій, які не були виявлені. Європейські експерти сходяться на думці, що знання статусу помічників водія також допомагає дізнатися про слабкі місця, хоча є одне, чого не скажеш: ступінь втоми водія.

Поки що це не розглядається, але вже є голоси, які просять його включити, особливо якщо врахувати, що в найпросунутіших моделях є камера, яка б записувала зображення водія в ситуації втоми або відволікання уваги на дорозі.

Хоча цей захід, який би ще більше полегшив відтворення аварії, багато чого довелося б змінити в позиції Європейського Союзу, щоб ця система була включена, оскільки досі вона її не розглядає.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Renault оголосив ціни на новий Clio з бензиновим та гібридним двигунами

Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…

25.11.2025

Штраф за аварійку при зупинці автомобіля поліцією

Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…

25.11.2025

Чи потрібно ставити машину на ручник узимку

Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…

25.11.2025

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025