Фахівці європейської організації повідомили про розробку нових правил здійснення краш-тестів.
Через пару років, європейська організація EuroNCAP, яка проводить незалежні краш-тести нових машин, скоректує перелік правил проведення випробувань. Відомо, що нововведення торкнуться машини, оснащені передовими системами допомоги автомобілістам, які функціонують як полуавтопілот. Крім того, фахівці стануть перевіряти здатність бортової електроніки помічати мотоциклістів на дорозі.
В даний час багато сучасних моделей авто, що мають чотири зірки і вище, не можуть розпізнавати двоколісних учасників дорожнього руху. Іншими словами, системи допомоги не завжди здатні виконувати свою роботу як треба.
Відзначимо, що фахівці Управління транспортних засобів Нідерландів ще кілька років тому провели дослідження функціонування систем допомоги автомобілісту. В результаті багато автомобілів змогли розпізнати мотоцикліста на дорозі, але як тільки він зміщується ближче до лінії розмітки, то електроніка відразу втрачає його з поля зору.
Це досить серйозна проблема не тільки для байкерів, але і для водіїв машин. Зокрема, вони не можуть сподіватися на роботу активного круїз-контролю або системи моніторингу сліпих зон.