Tesla знайшла спосіб як здешевити свої електромобілі

Час читання: < 1 хв.
0

Tesla почне використовувати дешевші літій-залізо-фосфатні батареї в усьому світі, що є відходом від хімії, використовуваної для живлення більшості електромобілів, оскільки ціни на основні матеріали ростуть.

Перехід на батареї LFP буде застосовуватися до автомобілів Tesla зі стандартним запасом ходу, повідомила компанія в своєму звіті про доходи за третій квартал, підтверджуючи стратегію, зазначену в минулому році, по використанню бюджетних компонентів для поставки більш дешевих машин.

Велика частина автомобільної промисловості покладається на нікель і кобальт в літій-іонних акумуляторах для підвищення продуктивності електромобілів. Однак поставки обох матеріалів обмежені, і етичні проблеми давно переслідують кобальтові копальні в Демократичній Республіці Конго, головному постачальнику цього матеріалу. Нікель, що забезпечує потужність і запас ходу, також схильний до займання, і галузь витрачає мільярди на те, щоб контролювати цю проблему.

Реклама

За словами фінансового директора Tesla Зака ​​Кіркхорна, більш високі ціни на нікель в даний час впливають на акумуляторні батареї.

Раніше найбільший виробник батарей для електрокарів – компанія CATL – надав методи для підвищення продуктивності компонентів, поряд з такими стартапами, як Our Next Energy з Нови, штат Мічиган, які отримали підтримку від Breakthrough Energy Ventures Білла Гейтса. Ці досягнення означають, що батареї все більше підходять для більшості звичайних електричних моделей на всіх ринках.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!