Згідно з даними, опублікованими американським консалтинговим агентством в сфері реклами Interbrand, компанія Tesla в 2021 році стала найбільш швидкозростаючим брендом. Повідомляється, що крім 184-процентного зростання вартості, корпорації вдалося піднятися на 14-е місце в списку “Кращих світових брендів 2021”. Відзначається, що це найбільший ріст за останній час.
Цікаво, що в якості причини такого колосального зростання вказується “повсюдне присутність в соціальних мережах, яке підвищило цінність бренду і зміцнило його позиції в якості провідного світового виробника електромобілів” . При цьому варто відзначити, що Tesla практично не користується платною рекламою – як відомо, не так давно Ілон Маск скасував маркетинговий відділ і сам займається просуванням компанії.
За словами генерального директора Interbrand Global Чарльза Тревейла, Tesla вдалося визначитися з напрямком руху компанії, завдяки чому всі співробітники знають, для яких цілей вони працюють. Крім того корпорації вдається досить оперативно реагувати на виникаючі нові потреби клієнтів і задовольняти їх.
Відзначимо, що Tesla ще не увійшла в десятку кращих брендів Interbrand, де як і раніше домінують технологічні компанії. На першому місці залишається Apple, за нею йде Amazon. Обігнавши Google в 2020 році, Microsoft залишається третьою в списку кращих брендів. Інша частина ТОП-10 включає в себе такі компанії, як Google, Samsung, Coca-Cola, Toyota Motor Corp., Mercedes-Benz, McDonald’s і Disney.
Водії все частіше замислюються над тим, як зменшити витрати на паливо, і ця тема стає…
Компанія Audi виключила з лінійки бензинові версії моделей A5, A6 та спортивної S5, залишивши лише…
25 вересня 2025 року в Мюнхені було помічено автономний тестовий автомобіль BMW. Машину з характерним…
В Україні постійні водійські посвідчення видаються на 30 років, проте зміна особистих даних - ПІБ…
Сезонна заміна шин - ключовий аспект безпеки на дорозі. Від моменту "перевзуття" залежить зчеплення з…
Турбовані двигуни часто мають погану репутацію з погляду надійності у довгостроковій перспективі. Але не завжди…
Leave a Comment