Новини

Компанія Skoda займеться розробкою бюджетних моделей для Volkswagen Group

Skoda отримала повний технічний контроль над платформою Volkswagen Group початкового рівня MQB-A0 – вперше вона взяла на себе відповідальність за межбрендовую архітектуру. Він слід за розробкою чеським виробником спеціалізованої платформи MQB-A0-IN для індійського ринку, де в червні почалося серійне виробництво компактного позашляховика Skoda Kushaq. В майбутньому вона ляже в основу інших продуктів Skoda і Volkswagen, і друга модель повинна бути представлена ​​пізніше в цьому році.

Існуюча платформа MQB-A0 лежить в основу Volkswagen Polo і T-Cross, Audi A1 Sportback, Seat Arona і Ibiza, а також Skoda Fabia, Kamiq і Scala. Передача Skoda контролю над MQB-A0 – важливий крок у плані Вольфсбурга по використанню чеської фірми в якості провідного бренду на ринках, що розвиваються, а саме в Росії, Африці, Південно-Східної Азії і Латинській Америці.

Volkswagen Group вказує на незалежні дослідження ринку, згідно з якими поставки автомобілів з ДВЗ виростуть на 58% до 7,5 мільйона на цих територіях протягом наступних 10 років, а в наступні п’ятирічні періоди очікується ще один мільйон продажів. Досвід Skoda в сегментах початкового рівня буде використаний для прицілу нових моделей на ці зростаючі ринки.

«Взявши на себе відповідальність за глобальну платформу MQB-A0, Skoda Auto вперше відповідає за розробку платформи в усьому світі», – сказав генеральний директор Skoda Томас Шефер. «Ми застосовуємо наш досвід в області розвитку, беремо на себе ще більшу відповідальність в рамках Volkswagen Group і в той же час зміцнюємо штаб-квартиру Skoda Auto як важливий європейський центр розвитку для Групи. Я переконаний, що ми зможемо залучити багато нових клієнтів завдяки глобальній платформі MQB-A0 і зміцнити позиції Групи в сегментах початкового рівня ».

В результаті переїзду будуть створені сотні нових робочих місць, багато з яких з’являться в технічному відділі Skoda. Очікується, що більшість цих посад буде заповнено новими співробітниками.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Tesla знову встановлює класичні поворотники в Model 3

Tesla зробила несподіваний крок для азійських ринків, повернувши у нові Model 3 традиційні стебла поворотних…

02.10.2025

У мережі з’явилися фото спрощеної Tesla Model Y 2026

У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…

02.10.2025

Новий великий кросовер Audi показали на перших фото

Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…

02.10.2025

На яких автомобілях Volkswagen встановлювали двигуни з пробігом понад мільйон

Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…

02.10.2025

Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…

02.10.2025

Skoda планує випустити бюджетний спорткар

Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…

02.10.2025