Новини

Компанія Skoda займеться розробкою бюджетних моделей для Volkswagen Group

Share

Skoda отримала повний технічний контроль над платформою Volkswagen Group початкового рівня MQB-A0 – вперше вона взяла на себе відповідальність за межбрендовую архітектуру. Він слід за розробкою чеським виробником спеціалізованої платформи MQB-A0-IN для індійського ринку, де в червні почалося серійне виробництво компактного позашляховика Skoda Kushaq. В майбутньому вона ляже в основу інших продуктів Skoda і Volkswagen, і друга модель повинна бути представлена ​​пізніше в цьому році.

Існуюча платформа MQB-A0 лежить в основу Volkswagen Polo і T-Cross, Audi A1 Sportback, Seat Arona і Ibiza, а також Skoda Fabia, Kamiq і Scala. Передача Skoda контролю над MQB-A0 – важливий крок у плані Вольфсбурга по використанню чеської фірми в якості провідного бренду на ринках, що розвиваються, а саме в Росії, Африці, Південно-Східної Азії і Латинській Америці.

Volkswagen Group вказує на незалежні дослідження ринку, згідно з якими поставки автомобілів з ДВЗ виростуть на 58% до 7,5 мільйона на цих територіях протягом наступних 10 років, а в наступні п’ятирічні періоди очікується ще один мільйон продажів. Досвід Skoda в сегментах початкового рівня буде використаний для прицілу нових моделей на ці зростаючі ринки.

«Взявши на себе відповідальність за глобальну платформу MQB-A0, Skoda Auto вперше відповідає за розробку платформи в усьому світі», – сказав генеральний директор Skoda Томас Шефер. «Ми застосовуємо наш досвід в області розвитку, беремо на себе ще більшу відповідальність в рамках Volkswagen Group і в той же час зміцнюємо штаб-квартиру Skoda Auto як важливий європейський центр розвитку для Групи. Я переконаний, що ми зможемо залучити багато нових клієнтів завдяки глобальній платформі MQB-A0 і зміцнити позиції Групи в сегментах початкового рівня ».

В результаті переїзду будуть створені сотні нових робочих місць, багато з яких з’являться в технічному відділі Skoda. Очікується, що більшість цих посад буде заповнено новими співробітниками.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Аптечка і вогнегасник в авто: коли поліція має право штрафувати, а коли ні

Багато українських водіїв звикли, що при зупинці поліцією треба показати документи, а інспектори можуть перевірити…

30.06.2025

Що робити, якщо акумулятор розрядився: поради від поліції

Акумулятор може розрядитися як після морозної ночі, так і якщо водій забуде вимкнути фари або…

30.06.2025

Audi розсекретила перші дані про майбутній Q3 Sportback

Audi готує до виходу оновлене покоління купе-кросовера Q3 Sportback, який стане стильнішою альтернативою класичному Q3.…

30.06.2025

Автоінструктор розповів, що робити, коли зустрічна машина сліпить фарами

Кожному водієві знайома ситуація, коли зустрічна машина сліпить фарами. У такі моменти концентрація на дорозі…

30.06.2025

Експерти склали рейтинг найменш надійних позашляховиків 2025 року

Експерти Consumer Reports оприлюднили рейтинг найменш надійних SUV 2025 року, результати якого змушують серйозно задуматися…

30.06.2025

Водіям пояснили, як вони пошкоджують двигун, перевіряючи масло на щупі

Багато автолюбителів звикли самостійно контролювати рівень технічних рідин у своєму авто та доливати їх за…

30.06.2025