Новини

Компанія Skoda займеться розробкою бюджетних моделей для Volkswagen Group

Skoda отримала повний технічний контроль над платформою Volkswagen Group початкового рівня MQB-A0 – вперше вона взяла на себе відповідальність за межбрендовую архітектуру. Він слід за розробкою чеським виробником спеціалізованої платформи MQB-A0-IN для індійського ринку, де в червні почалося серійне виробництво компактного позашляховика Skoda Kushaq. В майбутньому вона ляже в основу інших продуктів Skoda і Volkswagen, і друга модель повинна бути представлена ​​пізніше в цьому році.

Існуюча платформа MQB-A0 лежить в основу Volkswagen Polo і T-Cross, Audi A1 Sportback, Seat Arona і Ibiza, а також Skoda Fabia, Kamiq і Scala. Передача Skoda контролю над MQB-A0 – важливий крок у плані Вольфсбурга по використанню чеської фірми в якості провідного бренду на ринках, що розвиваються, а саме в Росії, Африці, Південно-Східної Азії і Латинській Америці.

Volkswagen Group вказує на незалежні дослідження ринку, згідно з якими поставки автомобілів з ДВЗ виростуть на 58% до 7,5 мільйона на цих територіях протягом наступних 10 років, а в наступні п’ятирічні періоди очікується ще один мільйон продажів. Досвід Skoda в сегментах початкового рівня буде використаний для прицілу нових моделей на ці зростаючі ринки.

«Взявши на себе відповідальність за глобальну платформу MQB-A0, Skoda Auto вперше відповідає за розробку платформи в усьому світі», – сказав генеральний директор Skoda Томас Шефер. «Ми застосовуємо наш досвід в області розвитку, беремо на себе ще більшу відповідальність в рамках Volkswagen Group і в той же час зміцнюємо штаб-квартиру Skoda Auto як важливий європейський центр розвитку для Групи. Я переконаний, що ми зможемо залучити багато нових клієнтів завдяки глобальній платформі MQB-A0 і зміцнити позиції Групи в сегментах початкового рівня ».

В результаті переїзду будуть створені сотні нових робочих місць, багато з яких з’являться в технічному відділі Skoda. Очікується, що більшість цих посад буде заповнено новими співробітниками.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Коли можна їхати на червоний сигнал світлофора: винятки з ПДР

Багато водіїв знають, що червоний сигнал світлофора забороняє рух, але існують винятки. Згідно з пунктом…

15.11.2025

Названо правила паркування у дворах та розміри штрафів

Суперечки через паркування у дворах багатоповерхівок і далі залишаються одним із найпоширеніших конфліктів у містах…

15.11.2025

Як прогріти салон удвічі швидше: секретна функція в авто

Автоексперт нагадав про одну важливу функцію, якою багато водіїв користуються неправильно - режим рециркуляції повітря.…

15.11.2025

Volkswagen повністю відмовляється від дизеля в T-Roc 2026 і переходить на гібриди

Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…

15.11.2025

Як продовжити термін служби акумулятора взимку: рекомендації експерта

Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…

15.11.2025

McLaren відмовляється від електрокара у сегменті SUV на користь традиційного двигуна

Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…

15.11.2025