Новини

Компанія Skoda займеться розробкою бюджетних моделей для Volkswagen Group

Share

Skoda отримала повний технічний контроль над платформою Volkswagen Group початкового рівня MQB-A0 – вперше вона взяла на себе відповідальність за межбрендовую архітектуру. Він слід за розробкою чеським виробником спеціалізованої платформи MQB-A0-IN для індійського ринку, де в червні почалося серійне виробництво компактного позашляховика Skoda Kushaq. В майбутньому вона ляже в основу інших продуктів Skoda і Volkswagen, і друга модель повинна бути представлена ​​пізніше в цьому році.

Існуюча платформа MQB-A0 лежить в основу Volkswagen Polo і T-Cross, Audi A1 Sportback, Seat Arona і Ibiza, а також Skoda Fabia, Kamiq і Scala. Передача Skoda контролю над MQB-A0 – важливий крок у плані Вольфсбурга по використанню чеської фірми в якості провідного бренду на ринках, що розвиваються, а саме в Росії, Африці, Південно-Східної Азії і Латинській Америці.

Volkswagen Group вказує на незалежні дослідження ринку, згідно з якими поставки автомобілів з ДВЗ виростуть на 58% до 7,5 мільйона на цих територіях протягом наступних 10 років, а в наступні п’ятирічні періоди очікується ще один мільйон продажів. Досвід Skoda в сегментах початкового рівня буде використаний для прицілу нових моделей на ці зростаючі ринки.

«Взявши на себе відповідальність за глобальну платформу MQB-A0, Skoda Auto вперше відповідає за розробку платформи в усьому світі», – сказав генеральний директор Skoda Томас Шефер. «Ми застосовуємо наш досвід в області розвитку, беремо на себе ще більшу відповідальність в рамках Volkswagen Group і в той же час зміцнюємо штаб-квартиру Skoda Auto як важливий європейський центр розвитку для Групи. Я переконаний, що ми зможемо залучити багато нових клієнтів завдяки глобальній платформі MQB-A0 і зміцнити позиції Групи в сегментах початкового рівня ».

В результаті переїзду будуть створені сотні нових робочих місць, багато з яких з’являться в технічному відділі Skoda. Очікується, що більшість цих посад буде заповнено новими співробітниками.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Lamborghini Revuelto отримає тюнінговий обвіс за ціною суперкара Huracan (фото)

Супергібрид Lamborghini Revuelto отримає обважування від DMC за ціною суперкара Huracan. Навесні 2023 року компанія…

05.05.2024

Українці масово позбавляються автомобілів: названо причину

У квітні в Україні на внутрішньому ринку зареєстровано 124,5 тис. перепродажів вживаних легкових автомобілів, що…

05.05.2024

Toyota Boshoku показала концепт «мінівену майбутнього» (фото)

Бренд Boshoku, що належить Toyota, у рамках Пекінського автосалону представив концепт «мінівену майбутнього». Розробка з…

05.05.2024

В Україні набрали чинності зміни до ПДР

Відтепер на навчальних автомобілях в Україні не має бути знаків із літерою «У». Відповідні зміни…

05.05.2024

В Україні хочуть конфісковувати автомобілі у п’яних водіїв на користь ЗСУ

Депутати Рівненської обласної ради найближчим часом звернуться до народних депутатів Верховної Ради України, щоб вони…

04.05.2024

В Європі впроваджують новий дорожній знак

Інформаційний знак у формі білого ромба на синьому тлі не позначає смугу для автомобілів Renault.…

04.05.2024