Tesla б’є рекорди поставок від кварталу до кварталу, проте ринку декількох сотень тисяч авто за три місяці дуже мало. У підсумку це призводить до парадоксальних ситуацій – така, зокрема, склалася на вторинному ринку США.
У США діє федеральна субсидія в розмірі 7500 доларів – її отримує покупець будь-якого електромобіля, але рівно до тих пір, поки виробник не продасть 200 000 електромобілів на рік. Після цього видача субсидій припиняється до наступного року. Tesla усіма силами нарощує обсяги поставок своїх авто не тільки в Китаї, Європі, а й на домашньому ринку. Цього року кордон в 200 000 авто пройдено, і покупці Tesla автоматично позбулися субсидії – авто для них, фактично, автоматично подорожчали на 7500 доларів. Але і без цього Tesla дорожчають – на тлі ситуації дефіциту компонентів компанія підняла вартість на свої авто і в Китаї, і в Європі, і в США.
Подорожчання авто на первинному ринку призвело до подорожчання їх і на вторинному, однак… на вторинному ринку Tesla дорожчають швидше й сильніше! Принаймні це стосується бестселера Tesla Model 3. За даними iSeeCars, Model 3 став найпопулярнішим автомобілем на вторинному ринку США, а на продаж його йде найменше часу – всього 16 днів. Для порівняння, щоб продати другий за популярністю авто в США на вторинному ринку, Mitsubishi Outlander, йде майже на 4 дні більше. Але цікаво навіть не це, а вартість Model 3. Середня ціна продажу Model 3 з пробігом становить 47 453 долара. При цьому вартість нового Tesla Model 3 зараз в США починається із 42 000 доларів …