Новини

Електромобілі та гібриди з США знову подорожчають

Share

Перевізники підняли ціни на транспортування по морю авто з тяговими акумуляторами через небезпеку їх загоряння.

Кілька компаній, які надають послуги з перевезення автомобілів з США в Україну та інші країни світу в контейнерах, оголосили про підвищення вартості послуг небезпечних вантажів, якими вони стали вважати гібриди і електрокари. Підвищення тарифів пояснюється збільшенням ризиків при їх транспортуванні, адже почастішали випадки, коли батареї електричних авто спалахували прямо під час транспортування по морю. А згасити їх неможливо, тому як мінімум згорає весь контейнер з іншими автомобілями.

Зокрема, один з перевізників вказав, що на всіх судноплавних лініях доданий збір за небезпечні авто в розмірі 100 доларів США за кожну небезпечну одиницю в контейнері. При цьому загальна сума зборів за небезпечні авто за контейнер становить не менше 300 доларів США.

Наприклад, якщо в контейнері один гібрид або електромобіль, то додатковий збір складає 300 доларів, якщо два – по 150 за кожен, якщо три і більше – по 100 доларів за одиницю. Таким чином, перевозити в одному контейнері, в якому міститься 3-4 автомобіля, один електрокар або гібрид, стає невигідно. Більш рентабельно вантажити електромобілі та гібриди в окремий контейнер, в якому немає авто з двигунами внутрішнього згоряння.

Це приклад тільки одного перевізника, тарифи у інших можуть відрізнятися. Крім того, продавці авто з США очікують подібне зростання тарифів і на перевезення по суші (з аукціонів в порти).

Така консолідація збільшить і без того тривалий час очікування завантаження автомобілів в США, викликане дефіцитом порожніх контейнерів. Тобто не тільки ціна, але і час очікування виграного на аукціоні автомобіля істотно збільшиться.

Якщо раніше термін очікування прибуття виграного на автоаукционе США становив 1,5 – 3 місяці, то сьогодні він може становити 3 – 5 місяців залежно від порту завантаження.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…

22.11.2024

Чи можна сідати за кермо після безалкогольного пива чи квасу

Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…

22.11.2024

У Лос-Анджелесі оголосили фіналістів престижної автопремії “Автомобіль року 2025”

До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…

22.11.2024

Як діяти водієві, якщо спустилися два колеса одночасно

На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…

22.11.2024