Новини

Електромобілі та гібриди з США знову подорожчають

Share

Перевізники підняли ціни на транспортування по морю авто з тяговими акумуляторами через небезпеку їх загоряння.

Кілька компаній, які надають послуги з перевезення автомобілів з США в Україну та інші країни світу в контейнерах, оголосили про підвищення вартості послуг небезпечних вантажів, якими вони стали вважати гібриди і електрокари. Підвищення тарифів пояснюється збільшенням ризиків при їх транспортуванні, адже почастішали випадки, коли батареї електричних авто спалахували прямо під час транспортування по морю. А згасити їх неможливо, тому як мінімум згорає весь контейнер з іншими автомобілями.

Зокрема, один з перевізників вказав, що на всіх судноплавних лініях доданий збір за небезпечні авто в розмірі 100 доларів США за кожну небезпечну одиницю в контейнері. При цьому загальна сума зборів за небезпечні авто за контейнер становить не менше 300 доларів США.

Наприклад, якщо в контейнері один гібрид або електромобіль, то додатковий збір складає 300 доларів, якщо два – по 150 за кожен, якщо три і більше – по 100 доларів за одиницю. Таким чином, перевозити в одному контейнері, в якому міститься 3-4 автомобіля, один електрокар або гібрид, стає невигідно. Більш рентабельно вантажити електромобілі та гібриди в окремий контейнер, в якому немає авто з двигунами внутрішнього згоряння.

Це приклад тільки одного перевізника, тарифи у інших можуть відрізнятися. Крім того, продавці авто з США очікують подібне зростання тарифів і на перевезення по суші (з аукціонів в порти).

Така консолідація збільшить і без того тривалий час очікування завантаження автомобілів в США, викликане дефіцитом порожніх контейнерів. Тобто не тільки ціна, але і час очікування виграного на аукціоні автомобіля істотно збільшиться.

Якщо раніше термін очікування прибуття виграного на автоаукционе США становив 1,5 – 3 місяці, то сьогодні він може становити 3 – 5 місяців залежно від порту завантаження.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Нові методи поліції: як водіїв ловлять на порушеннях

В Україні поліція, начебто, не має права просто так зупиняти авто — для цього потрібна…

16.12.2024

Політика щодо викидів та електромобілів: Трамп планує зміни

Майбутній президент США Дональд Трамп готує масштабні зміни у політиці підтримки електромобілів та екології, запровадженій…

16.12.2024

Вузькі чи широкі шини: що краще вибрати для безпеки взимку

Експлуатація автомобіля взимку – це справжній виклик, адже потрібно враховувати чимало факторів, серед яких важливе…

16.12.2024

Kia розробляє бюджетний конкурент Suzuki Jimny: перші фото нової моделі

Kia офіційно анонсувала дебют нового компактного кросовера Syros, що відбудеться 19 грудня. Першим ринком стане…

16.12.2024

Перевезення ялинки автомобілем: прості й корисні рекомендації

З наближенням новорічних свят я, як і багато інших, замислююсь над тим, як правильно перевезти…

16.12.2024

П’ять найпоширеніших причин втрати водійських прав

В Україні втрата водійських прав – це справді серйозне покарання. Багато хто думає, що таке…

16.12.2024