Статті

Секрети електрокарів, які не прийнято афішувати

Share

Продажі електричних автомобілів в Європі вже перевищили обсяг реалізації дизельних моделей. Експерти розповіли кілька фактів про електрокари, які не хочуть афішувати виробники.

Не такі вже екологічні. 

Виробники електрокарів відзначають, що їхні автомобілі не шкодять екології, ніж рятують планету від руйнування. Дійсно, в процесі експлуатації електрокари не викидають шкідливі частинки в атмосферу. Однак не можна забувати про виробництво батарей і їх утилізації, а також зарядці – електростанціях, що працюють на викопних джерел енергії.

Електрокари далеко не вінець автомобільної еволюції, як розповідають. Перші спроби створити електричні машини були зроблені ще в XIX столітті. Розвитку заважало тільки відсутність потужних і ємних батарей.

Запас ходу обмежує рух. 

Якщо автомобіль з ДВЗ доводиться заправляти кожні 600 кілометрів (в середньому), і прихопивши каністру з паливом можна відправитися хоч на край цивілізації, то у випадку з електрокаром справи йдуть інакше. Реальний запас ходу істотно менший, ніж вказують виробники. Також проблем створює і мало розвинена інфраструктура (нестача зарядних станцій).

При покупці електрокара автомобілісти вірять в те, що машина практично безшумна. Виробників зобов’язали зробити електрокари гучними, щоб не лякати інших учасників руху раптовою появою.

Дешевизна обслуговування також приваблює покупців. Але мало хто знає, що електрокар – це одноразовий автомобіль. Ресурс батареї розрахований максимум на 10 років. Витрати відсутні тільки в перші роки після придбання.

Зарядка може займати кілька годин через відсутність розвиненої системи зарядних станцій. За хвилину батарея заряджається приблизно на 25 кілометрів шляху. А якщо заіржати від домашньої розетки, то на зарядку потрібно ціла вічність.

Електрокари оснащують інноваційним обладнанням, яке полегшує процес викрадення. Злодії просто перехоплюють сигнал і з легкістю потрапляють в машину.

Електрокари мають проблему самовільного займання. Машина може вигоріти за хвилини. Якщо електрокар припаркований поруч з будинком або іншою машиною, то, найімовірніше, вони теж згорять. Для гасіння електрокара потрібно 14-36 тонн води. Машину повністю опускають у воду приблизно на добу.

Також електрокари розряджаються навіть будучи нерухомими. Це пов’язано з природними процесами в батареях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Volkswagen розглядає можливість створення нового позашляховика на платформі Scout

Концерн Volkswagen офіційно відродив бренд Scout, представивши кілька місяців тому позашляховик Scout Traveler та пікап…

18.03.2025

Нове покоління довгоочікуваного Toyota RAV4 чекає на кардинальний редизайн

Популярний позашляховик повинен пережити істотне зовнішнє перетворення, а також мати модернізовану технічну частину. Як машина…

18.03.2025

Водіям нагадали про обов’язковий платіж до 31 березня

Якщо ви маєте улюблений номерний знак і хочете зберегти його, але плануєте продати автомобіль, вам…

18.03.2025

Названо найнадійніші спортивні машини за останні 10 років

Експерти порталу HotCars провели дослідження та склали список найнадійніших спортивних автомобілів, випущених за останні десять…

18.03.2025

CyberCab та Robovan: Tesla готує революцію в міському транспорті

Tesla продовжує розробляти інноваційні транспортні рішення, розкриваючи нові деталі про майбутні моделі. Головний дизайнер Tesla…

18.03.2025

Автоексперти назвали 10 корисних функцій в авто, про які мало хто знає

Багато водіїв, купуючи автомобіль, упевнені, що всі його можливості будуть докладно описані в інструкції. Однак…

18.03.2025