Статті

Секрети електрокарів, які не прийнято афішувати

Share

Продажі електричних автомобілів в Європі вже перевищили обсяг реалізації дизельних моделей. Експерти розповіли кілька фактів про електрокари, які не хочуть афішувати виробники.

Не такі вже екологічні. 

Виробники електрокарів відзначають, що їхні автомобілі не шкодять екології, ніж рятують планету від руйнування. Дійсно, в процесі експлуатації електрокари не викидають шкідливі частинки в атмосферу. Однак не можна забувати про виробництво батарей і їх утилізації, а також зарядці – електростанціях, що працюють на викопних джерел енергії.

Електрокари далеко не вінець автомобільної еволюції, як розповідають. Перші спроби створити електричні машини були зроблені ще в XIX столітті. Розвитку заважало тільки відсутність потужних і ємних батарей.

Запас ходу обмежує рух. 

Якщо автомобіль з ДВЗ доводиться заправляти кожні 600 кілометрів (в середньому), і прихопивши каністру з паливом можна відправитися хоч на край цивілізації, то у випадку з електрокаром справи йдуть інакше. Реальний запас ходу істотно менший, ніж вказують виробники. Також проблем створює і мало розвинена інфраструктура (нестача зарядних станцій).

При покупці електрокара автомобілісти вірять в те, що машина практично безшумна. Виробників зобов’язали зробити електрокари гучними, щоб не лякати інших учасників руху раптовою появою.

Дешевизна обслуговування також приваблює покупців. Але мало хто знає, що електрокар – це одноразовий автомобіль. Ресурс батареї розрахований максимум на 10 років. Витрати відсутні тільки в перші роки після придбання.

Зарядка може займати кілька годин через відсутність розвиненої системи зарядних станцій. За хвилину батарея заряджається приблизно на 25 кілометрів шляху. А якщо заіржати від домашньої розетки, то на зарядку потрібно ціла вічність.

Електрокари оснащують інноваційним обладнанням, яке полегшує процес викрадення. Злодії просто перехоплюють сигнал і з легкістю потрапляють в машину.

Електрокари мають проблему самовільного займання. Машина може вигоріти за хвилини. Якщо електрокар припаркований поруч з будинком або іншою машиною, то, найімовірніше, вони теж згорять. Для гасіння електрокара потрібно 14-36 тонн води. Машину повністю опускають у воду приблизно на добу.

Також електрокари розряджаються навіть будучи нерухомими. Це пов’язано з природними процесами в батареях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024