Статті

Секрети електрокарів, які не прийнято афішувати

Продажі електричних автомобілів в Європі вже перевищили обсяг реалізації дизельних моделей. Експерти розповіли кілька фактів про електрокари, які не хочуть афішувати виробники.

Не такі вже екологічні. 

Виробники електрокарів відзначають, що їхні автомобілі не шкодять екології, ніж рятують планету від руйнування. Дійсно, в процесі експлуатації електрокари не викидають шкідливі частинки в атмосферу. Однак не можна забувати про виробництво батарей і їх утилізації, а також зарядці – електростанціях, що працюють на викопних джерел енергії.

Електрокари далеко не вінець автомобільної еволюції, як розповідають. Перші спроби створити електричні машини були зроблені ще в XIX столітті. Розвитку заважало тільки відсутність потужних і ємних батарей.

Запас ходу обмежує рух. 

Якщо автомобіль з ДВЗ доводиться заправляти кожні 600 кілометрів (в середньому), і прихопивши каністру з паливом можна відправитися хоч на край цивілізації, то у випадку з електрокаром справи йдуть інакше. Реальний запас ходу істотно менший, ніж вказують виробники. Також проблем створює і мало розвинена інфраструктура (нестача зарядних станцій).

При покупці електрокара автомобілісти вірять в те, що машина практично безшумна. Виробників зобов’язали зробити електрокари гучними, щоб не лякати інших учасників руху раптовою появою.

Дешевизна обслуговування також приваблює покупців. Але мало хто знає, що електрокар – це одноразовий автомобіль. Ресурс батареї розрахований максимум на 10 років. Витрати відсутні тільки в перші роки після придбання.

Зарядка може займати кілька годин через відсутність розвиненої системи зарядних станцій. За хвилину батарея заряджається приблизно на 25 кілометрів шляху. А якщо заіржати від домашньої розетки, то на зарядку потрібно ціла вічність.

Електрокари оснащують інноваційним обладнанням, яке полегшує процес викрадення. Злодії просто перехоплюють сигнал і з легкістю потрапляють в машину.

Електрокари мають проблему самовільного займання. Машина може вигоріти за хвилини. Якщо електрокар припаркований поруч з будинком або іншою машиною, то, найімовірніше, вони теж згорять. Для гасіння електрокара потрібно 14-36 тонн води. Машину повністю опускають у воду приблизно на добу.

Також електрокари розряджаються навіть будучи нерухомими. Це пов’язано з природними процесами в батареях.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Названо найпопулярніші зимові шини 2025 року: преміум, середній та бюджетний сегменти

Найпопулярнішими зимовими шинами 2025 року залишаються моделі від Michelin, Nokian, Continental та Goodyear, що пропонують…

24.10.2025

Toyota готує електричні версії RAV4 та Land Cruiser до 2026 року

Як і більшість інших великих автовиробників, Toyota поступово електрифікує свій модельний ряд. Окремим напрямом у…

24.10.2025

Скільки можна зберігати бензин: терміни придатності та ризики

Українські водії часто роблять запас пального "на чорний день", особливо коли ціни ростуть, а на…

24.10.2025

Новий Mercedes CLA вразив екологів, показавши кращу ефективність за Tesla Model 3

Німецька організація Deutsche Umwelthilfe (DUH) підтвердила високу ефективність нового Mercedes-Benz CLA, створеного на платформі MMA,…

24.10.2025

Porsche Cayenne здивував запасом ходу та батареєю, яка перевершує Taycan

Porsche готується випустити електричну версію Cayenne, створену на новій платформі PPE, розробленій спільно з Audi.…

24.10.2025

Топ-5 найгірших авто 2025: кого краще оминати стороною

Нижче наведено список автомобілів із найнижчою надійністю за даними щорічного дослідження журналу Consumer Reports, який…

24.10.2025