Статті

Секрети електрокарів, які не прийнято афішувати

Продажі електричних автомобілів в Європі вже перевищили обсяг реалізації дизельних моделей. Експерти розповіли кілька фактів про електрокари, які не хочуть афішувати виробники.

Не такі вже екологічні. 

Виробники електрокарів відзначають, що їхні автомобілі не шкодять екології, ніж рятують планету від руйнування. Дійсно, в процесі експлуатації електрокари не викидають шкідливі частинки в атмосферу. Однак не можна забувати про виробництво батарей і їх утилізації, а також зарядці – електростанціях, що працюють на викопних джерел енергії.

Електрокари далеко не вінець автомобільної еволюції, як розповідають. Перші спроби створити електричні машини були зроблені ще в XIX столітті. Розвитку заважало тільки відсутність потужних і ємних батарей.

Запас ходу обмежує рух. 

Якщо автомобіль з ДВЗ доводиться заправляти кожні 600 кілометрів (в середньому), і прихопивши каністру з паливом можна відправитися хоч на край цивілізації, то у випадку з електрокаром справи йдуть інакше. Реальний запас ходу істотно менший, ніж вказують виробники. Також проблем створює і мало розвинена інфраструктура (нестача зарядних станцій).

При покупці електрокара автомобілісти вірять в те, що машина практично безшумна. Виробників зобов’язали зробити електрокари гучними, щоб не лякати інших учасників руху раптовою появою.

Дешевизна обслуговування також приваблює покупців. Але мало хто знає, що електрокар – це одноразовий автомобіль. Ресурс батареї розрахований максимум на 10 років. Витрати відсутні тільки в перші роки після придбання.

Зарядка може займати кілька годин через відсутність розвиненої системи зарядних станцій. За хвилину батарея заряджається приблизно на 25 кілометрів шляху. А якщо заіржати від домашньої розетки, то на зарядку потрібно ціла вічність.

Електрокари оснащують інноваційним обладнанням, яке полегшує процес викрадення. Злодії просто перехоплюють сигнал і з легкістю потрапляють в машину.

Електрокари мають проблему самовільного займання. Машина може вигоріти за хвилини. Якщо електрокар припаркований поруч з будинком або іншою машиною, то, найімовірніше, вони теж згорять. Для гасіння електрокара потрібно 14-36 тонн води. Машину повністю опускають у воду приблизно на добу.

Також електрокари розряджаються навіть будучи нерухомими. Це пов’язано з природними процесами в батареях.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Як підготувати електромобіль до осінніх холодів і зберегти запас ходу

З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…

29.09.2025

Топ-7 авто, від яких відмовляються навіть перекупники

Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…

29.09.2025

З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно

З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…

29.09.2025

Як правильно підготувати авто до перших заморозків

З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…

29.09.2025

Toyota bZ4X 2026 здивувала оновленим дизайном і збільшеною автономністю

Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…

29.09.2025

Чи потрібен пластиковий документ, якщо є водійське у «Дії»

Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…

29.09.2025