Новини

Нові електромобілі Volkswagen залишаться без шкіри: в чому причина

Share

Інтер’єрні матеріали нетваринного походження, виготовлені з пластикових пляшок: дизайнер Хайке Хустедт розповідає, як Volkswagen скорочує свій вуглецевий слід за рахунок нової концепції оформлення салону. Мета марки – домогтися максимальної повторної переробки матеріалів, – повідомляє « Іnfocar ».

До 2030 року Volkswagen прагне на 30% скоротити викиди парникових газів від виробництва і експлуатації автомобілів в масштабах всієї групи в порівнянні з показниками 2018 року. Виробник взяв курс на повну вуглецеву нейтральність, яка повинна бути досягнута до 2050 року. Щоб досягти своєї мети, Volkswagen аналізує і оптимізує весь життєвий цикл автомобілів: від фундаментальних досліджень і етапів розробки і виробництва до організації повторного використання після закінчення терміну експлуатації.

Дизайнер Хайке Хустедт працює в Volkswagen протягом 20 років. У підрозділі «Кольори та оздоблення» вона відповідає за вибір матеріалів та оформлення поверхонь салону і кузова автомобіля. У центрі уваги Хайке   розробка екологічних матеріалів для серійного виробництва. У своєму інтерв’ю вона розповідає про процес розробки і серійному виробництві екологічних матеріалів для обробки салону.

Фахівці підрозділу «Кольори та оздоблення» працюють в основному над матеріалами для поверхонь салону і кузова автомобіля. Сфера відповідальності – все, що знаходиться на увазі. Фахівці визначають структуру, кольору і поверхню фінішного покриття: м’яка, шорстка або жорстка. В даний момент ми приділяємо особливу увагу електричним автомобілям лінійки ID., Для яких хочуть розробити максимально екологічно чистих матеріалів і при цьому не використовувати в них продукти тваринного походження.

«Ми хочемо повністю відмовитися від будь-яких продуктів тваринного походження в нашій лінійці електромобілів. Тут на перший план виходять такі матеріали, як Dinamica (ArtVelours). Це ганчіркою із мікроволокна, що нагадує замшу. У нього матова шорстка поверхня, і він дуже м’який. У моделях ID. ми поєднуємо його з гладкою штучною шкірою, завдяки чому створюється додаткова цінність і забезпечується впізнаваність всієї лінійки ID »,  – відзначили в компанії.

На деяких ринках, наприклад в США, великим попитом користується штучна шкіра. Вона вважається міцною і легкою в догляді. Саме тому Volkswagen пропонує обробку зі штучної шкіри на багатьох ринках. Крім того, для покупців, які відмовилися від продуктів тваринного походження, штучна шкіра часто стає єдиною альтернативою.

Якщо говорити про сталий розвиток, то раніше у штучної шкіри були недоліки – в ній містилося багато компонентів на основі нафтопродуктів. У нас інший підхід: ми прагнемо в найкоротший термін скоротити шкідливий вплив на екологію від виробництва штучної шкіри за рахунок підвищення обсягів використовуваних органічних компонентів. Наприклад, застосовувати шкіру з кави, яку ми зараз розробляємо. Сировина вже містить великий відсоток замінників на основі органіки. У компанії не зупиняються на досягнутому і збільшуємо частку органічних компонентів, замінюючи інгредієнти на оболонку кавових зерен – побічний продукт обсмажування. Завдяки цьому вдалося добитися значного підвищення вмісту органічних компонентів – більш ніж на 50% – і зменшити вплив на навколишнє середовище від процесу виробництва штучної шкіри.

Volkswagen – великий світовий постачальник. Компанії потрібні партнери, що володіють відповідними потужностями. Провести тести і отримати хороші результати – це ще не все. Важливо, щоб партнери могли виробляти достатню кількість промислової сировини або були готові розвиватися в даному напрямку разом з Volkswagen: розширювати виробництво або адаптувати комерційну пропозицію в ході реалізації проекту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Оновлений Jeep Renegade показали на нових рендерах

Концерн Stellantis, який володіє маркою Jeep, готує до випуску нове покоління компактного кросовера Renegade. Ця…

30.06.2025

Техогляд в Україні: як змінюються вимоги з 1 липня

З 1 липня в Україні набирають чинності посилені вимоги до обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.…

30.06.2025

Volkswagen поверне звичні кнопки управління в салони своїх нових моделей

Компанія Volkswagen визнала, що перехід від звичних фізичних кнопок до сенсорних панелей виявився не найкращим…

30.06.2025

Яка дистанція на дорозі найкраща під час дощу

Під час дощу водіям потрібно бути дуже обережними, особливо щодо вибору безпечної дистанції до машини…

30.06.2025

Кабмін пропонує суттєво підвищити штрафи для водіїв, які займають пільгові місця

Кабінет Міністрів України запропонував збільшити штраф за одне з порушень Правил дорожнього руху до 5100…

30.06.2025

Jeep Compass 2026 отримав кращу аеродинаміку та три варіанти силових установок

Компанія Jeep представила Compass 2026, який несподівано виявився найбільш аеродинамічним автомобілем марки для європейського ринку.…

30.06.2025