Нові електромобілі Volkswagen залишаться без шкіри: в чому причина

Volkswagen почав розробку екологічних матеріалів для серійного виробництва.

0
211

Інтер’єрні матеріали нетваринного походження, виготовлені з пластикових пляшок: дизайнер Хайке Хустедт розповідає, як Volkswagen скорочує свій вуглецевий слід за рахунок нової концепції оформлення салону. Мета марки – домогтися максимальної повторної переробки матеріалів, – повідомляє « Іnfocar ».

До 2030 року Volkswagen прагне на 30% скоротити викиди парникових газів від виробництва і експлуатації автомобілів в масштабах всієї групи в порівнянні з показниками 2018 року. Виробник взяв курс на повну вуглецеву нейтральність, яка повинна бути досягнута до 2050 року. Щоб досягти своєї мети, Volkswagen аналізує і оптимізує весь життєвий цикл автомобілів: від фундаментальних досліджень і етапів розробки і виробництва до організації повторного використання після закінчення терміну експлуатації.

Дизайнер Хайке Хустедт працює в Volkswagen протягом 20 років. У підрозділі «Кольори та оздоблення» вона відповідає за вибір матеріалів та оформлення поверхонь салону і кузова автомобіля. У центрі уваги Хайке   розробка екологічних матеріалів для серійного виробництва. У своєму інтерв’ю вона розповідає про процес розробки і серійному виробництві екологічних матеріалів для обробки салону.

Фахівці підрозділу «Кольори та оздоблення» працюють в основному над матеріалами для поверхонь салону і кузова автомобіля. Сфера відповідальності – все, що знаходиться на увазі. Фахівці визначають структуру, кольору і поверхню фінішного покриття: м’яка, шорстка або жорстка. В даний момент ми приділяємо особливу увагу електричним автомобілям лінійки ID., Для яких хочуть розробити максимально екологічно чистих матеріалів і при цьому не використовувати в них продукти тваринного походження.

«Ми хочемо повністю відмовитися від будь-яких продуктів тваринного походження в нашій лінійці електромобілів. Тут на перший план виходять такі матеріали, як Dinamica (ArtVelours). Це ганчіркою із мікроволокна, що нагадує замшу. У нього матова шорстка поверхня, і він дуже м’який. У моделях ID. ми поєднуємо його з гладкою штучною шкірою, завдяки чому створюється додаткова цінність і забезпечується впізнаваність всієї лінійки ID »,  – відзначили в компанії.

На деяких ринках, наприклад в США, великим попитом користується штучна шкіра. Вона вважається міцною і легкою в догляді. Саме тому Volkswagen пропонує обробку зі штучної шкіри на багатьох ринках. Крім того, для покупців, які відмовилися від продуктів тваринного походження, штучна шкіра часто стає єдиною альтернативою.

Якщо говорити про сталий розвиток, то раніше у штучної шкіри були недоліки – в ній містилося багато компонентів на основі нафтопродуктів. У нас інший підхід: ми прагнемо в найкоротший термін скоротити шкідливий вплив на екологію від виробництва штучної шкіри за рахунок підвищення обсягів використовуваних органічних компонентів. Наприклад, застосовувати шкіру з кави, яку ми зараз розробляємо. Сировина вже містить великий відсоток замінників на основі органіки. У компанії не зупиняються на досягнутому і збільшуємо частку органічних компонентів, замінюючи інгредієнти на оболонку кавових зерен – побічний продукт обсмажування. Завдяки цьому вдалося добитися значного підвищення вмісту органічних компонентів – більш ніж на 50% – і зменшити вплив на навколишнє середовище від процесу виробництва штучної шкіри.

Volkswagen – великий світовий постачальник. Компанії потрібні партнери, що володіють відповідними потужностями. Провести тести і отримати хороші результати – це ще не все. Важливо, щоб партнери могли виробляти достатню кількість промислової сировини або були готові розвиватися в даному напрямку разом з Volkswagen: розширювати виробництво або адаптувати комерційну пропозицію в ході реалізації проекту.

Читайте також  ЗАЗ може запустити виробництво ультрабюджетного седана

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.