Новини

Які автомобілі українці найчастіше шукають в інтернеті

Серед лідерів пошукових запитів – ВАЗ та Volkswagen.

Влітку цього року цифровим консалтинговим агентством “Ольшанський і Партнери” було проведено дослідження онлайн-ринку автомобілів в Україні. Згідно з ним, найчастіше для продажу, покупки або оренди українці шукають в інтернеті ВАЗ — понад 440 тис. раз на місяць або 5,3 млн раз на рік. Щоправда, це авто лише шукають – реальні угоди купівлі-продажу ВАЗів реєструються нечасто. Можливо, запити щодо ВАЗів формуються в тому числі через необхідність їх лагодити, адже ці авто ламаються часто, а власники ремонтують їх власноруч.

Що ж стосується інформаційного попиту, лідером серед брендів виступає Volkswagen. Його найчастіше шукають без приставки “куплю” або “продам”. У пошуковий рядок Volkswagen вбивають близько 1,4 млн раз на місяць або 17,4 млн раз на рік. Така активність українських користувачів інтернету виливається і у продажі – наприклад, Volkswagen Passat є незмінним лідером імпорту в Україну вживаних авто.

На третьому місці в статистиці комерційного попиту вже кілька років тримається Renault, але є ймовірність, що його потіснять. За темпами зростання комерційного попиту влітку 2021 лідирувала Toyota: +50%. До речі, це підтверджується реальними продажами – Toyota та Renault вже довгий час є лідерами ринку нових авто в Україні.

“Попит на певні бренди авто в Інтернеті формують люди, які перебувають на території України. Вони” гуглять “різну інформацію, пов’язану з автомобілями – моделі, як полагодити, особливості конструкції – все, що завгодно. Таких запитів завжди абсолютна більшість, і пошукова система вміє виділити їх за територіальною ознакою, – пояснює Анна Артеменко, автор ідеї, директор з розвитку бізнесу “Ольшанський і Партнери”.

Комерційна категорія попиту безпосередньо демонструють інтерес, пов’язаний з купівлею. У випадку з автомобілями це, наприклад “купити бренд київ” або “* модель * вартість Україна”.

Якщо статистика щодо попиту, особливо комерційного, суттєво розходиться з даними про кількість продажів в компанії, то це свідчить про те, що бізнес-модель не повною мірою відповідає ринку. З одного боку, маркетинг компанії-продавця може не досягати свого покупця. З іншого боку, покупець може шукати машину своїм, специфічним способом”.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Volvo повертає універсал XC70 у 2026 році з електрифікацією та гібридами

Volvo готується до повернення універсала XC70 у 2026 році — моделі, яка раніше зайняла особливу…

27.08.2025

Підвищена витрата моторного масла: приховані несправності, про які варто знати

Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…

27.08.2025

Топ-5 позашляховиків, які служать понад 15 років і майже не потребують ремонту

Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…

27.08.2025

Volkswagen показав на «живих» фото оновлений T-Roc

Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…

27.08.2025

Новий Mitsubishi Outlander показали на перших рендерах

Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…

27.08.2025

ТОП-10 найнадійніших автомобільних брендів світу

Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…

27.08.2025