Новини

Які автомобілі українці найчастіше шукають в інтернеті

Share

Серед лідерів пошукових запитів – ВАЗ та Volkswagen.

Влітку цього року цифровим консалтинговим агентством “Ольшанський і Партнери” було проведено дослідження онлайн-ринку автомобілів в Україні. Згідно з ним, найчастіше для продажу, покупки або оренди українці шукають в інтернеті ВАЗ — понад 440 тис. раз на місяць або 5,3 млн раз на рік. Щоправда, це авто лише шукають – реальні угоди купівлі-продажу ВАЗів реєструються нечасто. Можливо, запити щодо ВАЗів формуються в тому числі через необхідність їх лагодити, адже ці авто ламаються часто, а власники ремонтують їх власноруч.

Що ж стосується інформаційного попиту, лідером серед брендів виступає Volkswagen. Його найчастіше шукають без приставки “куплю” або “продам”. У пошуковий рядок Volkswagen вбивають близько 1,4 млн раз на місяць або 17,4 млн раз на рік. Така активність українських користувачів інтернету виливається і у продажі – наприклад, Volkswagen Passat є незмінним лідером імпорту в Україну вживаних авто.

На третьому місці в статистиці комерційного попиту вже кілька років тримається Renault, але є ймовірність, що його потіснять. За темпами зростання комерційного попиту влітку 2021 лідирувала Toyota: +50%. До речі, це підтверджується реальними продажами – Toyota та Renault вже довгий час є лідерами ринку нових авто в Україні.

“Попит на певні бренди авто в Інтернеті формують люди, які перебувають на території України. Вони” гуглять “різну інформацію, пов’язану з автомобілями – моделі, як полагодити, особливості конструкції – все, що завгодно. Таких запитів завжди абсолютна більшість, і пошукова система вміє виділити їх за територіальною ознакою, – пояснює Анна Артеменко, автор ідеї, директор з розвитку бізнесу “Ольшанський і Партнери”.

Комерційна категорія попиту безпосередньо демонструють інтерес, пов’язаний з купівлею. У випадку з автомобілями це, наприклад “купити бренд київ” або “* модель * вартість Україна”.

Якщо статистика щодо попиту, особливо комерційного, суттєво розходиться з даними про кількість продажів в компанії, то це свідчить про те, що бізнес-модель не повною мірою відповідає ринку. З одного боку, маркетинг компанії-продавця може не досягати свого покупця. З іншого боку, покупець може шукати машину своїм, специфічним способом”.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Відсутність бризковиків на авто: чи можуть оштрафувати та що з цим робити

Коли інспектор помічає відсутність бризковиків або грязезахисних фартухів на автомобілі, він часто накладає штраф. Однак…

03.04.2025

Названо 5 найнебезпечніших поломок авто, які потребують негайного ремонту

Найнебезпечніші несправності автомобіля – це відмова гальмівної системи та проблеми з кермовим управлінням. Збій у…

03.04.2025

Як оскаржити помилковий штраф за порушення ПДР

Автовласники часто стикаються з проблемою, коли після передачі свого транспортного засобу іншим особам отримують штрафи…

02.04.2025

Як дізнатися, що ваше авто можуть викрасти: основні ознаки

Ризик викрадення автомобіля існує завжди, проте уважність допоможе вам вчасно помітити підозрілі ознаки ще до…

02.04.2025

Volkswagen представила гібридні версії Multivan та Caddy Cargo

Volkswagen розширила свій асортимент комерційних автомобілів, представивши гібридні версії Multivan eHybrid 4MOTION та Caddy Cargo…

02.04.2025

Штрафи для пішоходів в Україні: хто і за що може отримати штраф

В Україні пішоходи також несуть відповідальність за безпеку на дорогах. Дотримання правил дорожнього руху важливе…

02.04.2025