Новини

Які автомобілі українці найчастіше шукають в інтернеті

Share

Серед лідерів пошукових запитів – ВАЗ та Volkswagen.

Влітку цього року цифровим консалтинговим агентством “Ольшанський і Партнери” було проведено дослідження онлайн-ринку автомобілів в Україні. Згідно з ним, найчастіше для продажу, покупки або оренди українці шукають в інтернеті ВАЗ — понад 440 тис. раз на місяць або 5,3 млн раз на рік. Щоправда, це авто лише шукають – реальні угоди купівлі-продажу ВАЗів реєструються нечасто. Можливо, запити щодо ВАЗів формуються в тому числі через необхідність їх лагодити, адже ці авто ламаються часто, а власники ремонтують їх власноруч.

Що ж стосується інформаційного попиту, лідером серед брендів виступає Volkswagen. Його найчастіше шукають без приставки “куплю” або “продам”. У пошуковий рядок Volkswagen вбивають близько 1,4 млн раз на місяць або 17,4 млн раз на рік. Така активність українських користувачів інтернету виливається і у продажі – наприклад, Volkswagen Passat є незмінним лідером імпорту в Україну вживаних авто.

На третьому місці в статистиці комерційного попиту вже кілька років тримається Renault, але є ймовірність, що його потіснять. За темпами зростання комерційного попиту влітку 2021 лідирувала Toyota: +50%. До речі, це підтверджується реальними продажами – Toyota та Renault вже довгий час є лідерами ринку нових авто в Україні.

“Попит на певні бренди авто в Інтернеті формують люди, які перебувають на території України. Вони” гуглять “різну інформацію, пов’язану з автомобілями – моделі, як полагодити, особливості конструкції – все, що завгодно. Таких запитів завжди абсолютна більшість, і пошукова система вміє виділити їх за територіальною ознакою, – пояснює Анна Артеменко, автор ідеї, директор з розвитку бізнесу “Ольшанський і Партнери”.

Комерційна категорія попиту безпосередньо демонструють інтерес, пов’язаний з купівлею. У випадку з автомобілями це, наприклад “купити бренд київ” або “* модель * вартість Україна”.

Якщо статистика щодо попиту, особливо комерційного, суттєво розходиться з даними про кількість продажів в компанії, то це свідчить про те, що бізнес-модель не повною мірою відповідає ринку. З одного боку, маркетинг компанії-продавця може не досягати свого покупця. З іншого боку, покупець може шукати машину своїм, специфічним способом”.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

У Києві планують замінити лежачих поліцейських новими засобами контролю швидкості

У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…

09.11.2024

Range Rover Sport позбувся V8 і став суттєво дешевшим

Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…

09.11.2024

Mercedes-Benz показала прототип електричного CLA

Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…

09.11.2024

Tesla скасувала плани на випуск доступного електромобіля

Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…

09.11.2024

Hyundai Ioniq 5 отримав оновлення та став дорожчим (ФОТО)

Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…

09.11.2024

Названо ключові страхи людей, які купують авто з пробігом

Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…

09.11.2024