Новини

Які автомобілі українці найчастіше шукають в інтернеті

Серед лідерів пошукових запитів – ВАЗ та Volkswagen.

Влітку цього року цифровим консалтинговим агентством “Ольшанський і Партнери” було проведено дослідження онлайн-ринку автомобілів в Україні. Згідно з ним, найчастіше для продажу, покупки або оренди українці шукають в інтернеті ВАЗ — понад 440 тис. раз на місяць або 5,3 млн раз на рік. Щоправда, це авто лише шукають – реальні угоди купівлі-продажу ВАЗів реєструються нечасто. Можливо, запити щодо ВАЗів формуються в тому числі через необхідність їх лагодити, адже ці авто ламаються часто, а власники ремонтують їх власноруч.

Що ж стосується інформаційного попиту, лідером серед брендів виступає Volkswagen. Його найчастіше шукають без приставки “куплю” або “продам”. У пошуковий рядок Volkswagen вбивають близько 1,4 млн раз на місяць або 17,4 млн раз на рік. Така активність українських користувачів інтернету виливається і у продажі – наприклад, Volkswagen Passat є незмінним лідером імпорту в Україну вживаних авто.

На третьому місці в статистиці комерційного попиту вже кілька років тримається Renault, але є ймовірність, що його потіснять. За темпами зростання комерційного попиту влітку 2021 лідирувала Toyota: +50%. До речі, це підтверджується реальними продажами – Toyota та Renault вже довгий час є лідерами ринку нових авто в Україні.

“Попит на певні бренди авто в Інтернеті формують люди, які перебувають на території України. Вони” гуглять “різну інформацію, пов’язану з автомобілями – моделі, як полагодити, особливості конструкції – все, що завгодно. Таких запитів завжди абсолютна більшість, і пошукова система вміє виділити їх за територіальною ознакою, – пояснює Анна Артеменко, автор ідеї, директор з розвитку бізнесу “Ольшанський і Партнери”.

Комерційна категорія попиту безпосередньо демонструють інтерес, пов’язаний з купівлею. У випадку з автомобілями це, наприклад “купити бренд київ” або “* модель * вартість Україна”.

Якщо статистика щодо попиту, особливо комерційного, суттєво розходиться з даними про кількість продажів в компанії, то це свідчить про те, що бізнес-модель не повною мірою відповідає ринку. З одного боку, маркетинг компанії-продавця може не досягати свого покупця. З іншого боку, покупець може шукати машину своїм, специфічним способом”.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Через який час після вживання алкоголю можна керувати авто

Адвокат пояснює, як працює калькулятор виведення алкоголю з організму і чому він може вберегти водіїв…

08.11.2025

Tesla оголосила дату презентації нового Roadster

Tesla призначила дату презентації наступного покоління Roadster. Генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив на щорічних…

08.11.2025

ТОП-10 найкращих сімейних кросоверів преміум-класу

Минули часи, коли виробникам доводилося обирати між практичністю, комфортом і стилем під час створення кросоверів…

08.11.2025

В Україні нагадали, який штраф загрожує водіям без автоцивілки

Багато українських водіїв і досі легковажно ставляться до страхування, сподіваючись, що проблеми омине. Особливо після…

08.11.2025

Відомий автомеханік розкритикував сучасні автомобілі Toyota

Колишній американський автомеханік Скотті Кілмер, який після виходу на пенсію став популярним блогером на YouTube…

08.11.2025

Експерти закликали не завжди довіряти системам автопілота

Післяпродажні комплекти автопілота захоплюють ринок, але експерти попереджають: без сертифікації та контролю такі системи перетворюють…

08.11.2025