Ще в квітні Elektron анонсувала електричний гіперкар Quasar. Оголошення супроводжувалося астрономічними цифрами: загальна потужність системи становила понад 2300 к.с., розгін до 100 кілометрів на годину всього за 1,65 секунди і обмежена максимальна швидкість 450 км / год.
Всього буде побудовано всього 99 одиниць Quasar, поставки яких повинні розпочатися після його запуску в 2023 році. Перш, ніж Quasar стане реальністю, Elektron анонсує ще одну модель в своїй лінійці, яку ще не випустили. Зустрітися з повністю електричним суперкаром Truva, менш потужним побратимом Quasar, але настільки ж неймовірним.
Як і його старший брат, Truva повинен працювати на всіх чотирьох колесах, але, на відміну від Quasar, у нього три двигуни замість чотирьох, причому два двигуна приводять в дію задню вісь, а один розташований спереду. Elektron заявляє, що його загальна потужність становить 1400 к.с., що набагато менше, ніж у Quasar, але все ж більше, ніж у Elektron One, випущеного в минулому році.
На даний момент в компанії повідомляють, що Truva отримає інноваційне композитне шасі, а харчування трьох електродвигунів буде забезпечувати акумуляторна батарея на 100 кВтг.
Можливо, найвагоміша причина для введення Truva нижче Quasar – це ціна. Elektron сказав, що Truva буде коштувати 600 000 євро або близько 710 000 доларів. Ці цифри, звичайно, зміняться після очікуваного запуску гіперкара в 2023 році, через шість місяців після передбачуваного запуску Quasar.
Новий Hyundai Palisade ще не встиг вийти в продаж, як вже розпочалась робота над позашляховою…
Rolls-Royce представив нову "заряджену" версію свого першого електричного купе – Black Badge Spectre. Ця модель…
Майже новий кросовер Ford Bronco Sport з 1,5-літровим турбодвигуном (181 к.с.) і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією…
Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…
Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…
Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…
Leave a Comment