Післяпродажні комплекти автопілота захоплюють ринок, але експерти попереджають: без сертифікації та контролю такі системи перетворюють автомобіль на джерело небезпеки.
На вторинному ринку з’явилися комплекти для встановлення функцій часткового автопілота, які, за словами експертів, можуть становити загрозу безпеці. Ці системи, що відносяться до рівня SAE Level 2, вимагають постійного контролю з боку водія, але створюють ілюзію повної автономності.
Пристрої підключаються до електроніки автомобіля і керують кермом, гальмами та акселератором, використовуючи камери та датчики. Однак вони не проходять сертифікацію і не перевіряються за держстандартами, обов’язковими для автовиробників. За даними NHTSA, такі системи можуть бути відкликані, якщо становлять «необґрунтований ризик для безпеки», але через правові прогалини відповідальність часто лягає на власника.
Експерти попереджають: установка подібних пристроїв може призвести до відмови у страхуванні та штрафів. Для тих, хто дійсно хоче сучасні технології, безпечніше розглядати нові авто з заводськими системами допомоги водієві, що пройшли сертифікацію в конкретній країні.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment