Новини

Стало відомо, чому автомобілісти побоюються ГБО

Основна перевага ГБО – це економія палива на 40%. Однак деякі автомобілісти все ще мають сумніви щодо установки газобалонного обладнання, передає autotheme.info .

Може вибухнути

У Мережі можна знайти безліч роликів з вибухаючими газобалонного автомобілями. Але варто пам’ятати, що бензинові машини теж можуть вибухнути, і теоретично статися це може навіть легше. Газовий балон надійніший паливного бака за рахунок міцного корпусу і мультиклапана, яке підбурює тиск в разі пошкодження трубок або іншої апаратури.

Неприємний запах

Автомобілі на газі вже давно не мають неприємного запаху. Смердіти могли тільки карбюраторні машини з неврегульованою або несправним ГБО другого покоління, але в сучасних автомобілях запах може виділятися тільки при неправильній установці ГБО.

Маленька потужність

Зріджений пропан-бутан дійсно менш ефективний, ніж моторне паливо. Тому і потужність, і крутний момент ДВЗ при роботі на газі знижуються в середньому на 8 – 15%. Тобто, наприклад, двигун потужністю 80 – 100 к. с. при переході на газ втрачає близько 5-15 к.с. Але в більшості випадків досвідчений настроювач з ноутбуком може регулюваннями підняти віддачу мотора в режимі «на газу», хоча і на шкоду економічності.

Шкода для двигуна

Більшості моделей масового виробництва газ навіть корисний. У газу октанове число становить 100-105 одиниць, що виключає детонацію. Газ не змиває масло зі стінок циліндрів і не окисляє його, що збільшує термін служби. Також при попаданні в систему повітря пропан-бутан просто змішається з ним. З негативних моментів можна виділити перегрів клапанів, нагар на них і підвищені вимоги до контролю теплових зазорів. Але грамотні фахівці можуть усунути ці фактори.

Зменшення обсягу багажника

Газовий балон дійсно займає якусь частину багажника. Щоб цього уникнути, можна встановити ГБО в підпільну нішу для запасного колеса, а запаску замінити на компактне колесо-докатку.

Відсутність фінансової вигоди

Вартість якісного ГБО IV покоління вже кілька років залишається на одному рівні, а строк окупності переходу на газ залежить від середньорічного пробігу машини. Зазвичай при переході на газ витрати на паливо скорочуються на 40-50%, але це при якісній налаштуванні системи живлення.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: ГБО

Останні записи

Які функції повинні бути в сучасному авто у 2025 році

Сучасний автомобільний ринок розвивається настільки швидко, що власник ще не встигає освоїти одну систему, як…

03.10.2025

Tesla Model 3 та Model Y отримали збільшений запас ходу без підвищення ціни

Компанія Tesla представила оновлення для своїх середньорозмірних електромобілів Model 3 та Model Y, завдяки якому…

03.10.2025

5 порад, як перевірити шиномонтаж, навіть якщо ви новачок

Для контролю якості послуг шиномонтажу зручно, коли клієнт може перебувати поруч і спостерігати за роботою…

03.10.2025

Названо найзручніші і надійні сімейні кросовери 2025 року

Найкращі сімейні SUV у 2025 році охоплюють різні категорії та типи приводу, щоб задовольнити потреби…

03.10.2025

Топ-10 моделей авто із найбільшою кількістю поломок

Компактний кросовер Nissan Juke поточного покоління виявився найпроблемнішим автомобілем на ринку Великобританії. Такі результати показало…

03.10.2025

Експерт назвала найнадійніші автомобілі з дизельним двигуном

Експерти називають кілька моделей серед найнадійніших дизельних автомобілів. Серед них часто фігурують Skoda Superb, BMW…

03.10.2025