Новини

Стало відомо, чому автомобілісти побоюються ГБО

Share

Основна перевага ГБО – це економія палива на 40%. Однак деякі автомобілісти все ще мають сумніви щодо установки газобалонного обладнання, передає autotheme.info .

Може вибухнути

У Мережі можна знайти безліч роликів з вибухаючими газобалонного автомобілями. Але варто пам’ятати, що бензинові машини теж можуть вибухнути, і теоретично статися це може навіть легше. Газовий балон надійніший паливного бака за рахунок міцного корпусу і мультиклапана, яке підбурює тиск в разі пошкодження трубок або іншої апаратури.

Неприємний запах

Автомобілі на газі вже давно не мають неприємного запаху. Смердіти могли тільки карбюраторні машини з неврегульованою або несправним ГБО другого покоління, але в сучасних автомобілях запах може виділятися тільки при неправильній установці ГБО.

Маленька потужність

Зріджений пропан-бутан дійсно менш ефективний, ніж моторне паливо. Тому і потужність, і крутний момент ДВЗ при роботі на газі знижуються в середньому на 8 – 15%. Тобто, наприклад, двигун потужністю 80 – 100 к. с. при переході на газ втрачає близько 5-15 к.с. Але в більшості випадків досвідчений настроювач з ноутбуком може регулюваннями підняти віддачу мотора в режимі «на газу», хоча і на шкоду економічності.

Шкода для двигуна

Більшості моделей масового виробництва газ навіть корисний. У газу октанове число становить 100-105 одиниць, що виключає детонацію. Газ не змиває масло зі стінок циліндрів і не окисляє його, що збільшує термін служби. Також при попаданні в систему повітря пропан-бутан просто змішається з ним. З негативних моментів можна виділити перегрів клапанів, нагар на них і підвищені вимоги до контролю теплових зазорів. Але грамотні фахівці можуть усунути ці фактори.

Зменшення обсягу багажника

Газовий балон дійсно займає якусь частину багажника. Щоб цього уникнути, можна встановити ГБО в підпільну нішу для запасного колеса, а запаску замінити на компактне колесо-докатку.

Відсутність фінансової вигоди

Вартість якісного ГБО IV покоління вже кілька років залишається на одному рівні, а строк окупності переходу на газ залежить від середньорічного пробігу машини. Зазвичай при переході на газ витрати на паливо скорочуються на 40-50%, але це при якісній налаштуванні системи живлення.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: ГБО

Останні записи

Автоексперти назвали 10 корисних функцій в авто, про які мало хто знає

Багато водіїв, купуючи автомобіль, упевнені, що всі його можливості будуть докладно описані в інструкції. Однак…

18.03.2025

Skoda розповіла, коли перетворить Octavia на електромобіль

Британський Autocar з'ясував, що у вересні на автосалоні в Мюнхені дебютує концепт-кар із «батарейною» начинкою.…

17.03.2025

Нове покоління Toyota Corolla вийде у 2026 році

Модель буде доступна в трьох кузовах: седан, хетчбек та універсал. При цьому універсальна версія може…

17.03.2025

Колишні ведучі Top Gear повертаються у новому шоу

Вони повертаються: Кларксон, Хаммонд та Мей возз'єднаються у новому шоу. Колишні ведучі Top Gear, які…

17.03.2025

Штрафи для водіїв підскочили на декілька разів: що змінилося

Правила дорожнього руху (ПДР) та відповідальність за їх порушення постійно оновлюються, але не всі водії…

17.03.2025

Ford готує новий позашляховик Explorer Tremor: що відомо

Ford анонсував розширення своєї лінійки позашляховиків Tremor і наступною новинкою стане Ford Explorer Tremor 2025.…

17.03.2025