Стало відомо, чому автомобілісти побоюються ГБО

0
1937

Основна перевага ГБО – це економія палива на 40%. Однак деякі автомобілісти все ще мають сумніви щодо установки газобалонного обладнання, передає autotheme.info .

Може вибухнути

У Мережі можна знайти безліч роликів з вибухаючими газобалонного автомобілями. Але варто пам’ятати, що бензинові машини теж можуть вибухнути, і теоретично статися це може навіть легше. Газовий балон надійніший паливного бака за рахунок міцного корпусу і мультиклапана, яке підбурює тиск в разі пошкодження трубок або іншої апаратури.

Неприємний запах

Автомобілі на газі вже давно не мають неприємного запаху. Смердіти могли тільки карбюраторні машини з неврегульованою або несправним ГБО другого покоління, але в сучасних автомобілях запах може виділятися тільки при неправильній установці ГБО.

Маленька потужність

Зріджений пропан-бутан дійсно менш ефективний, ніж моторне паливо. Тому і потужність, і крутний момент ДВЗ при роботі на газі знижуються в середньому на 8 – 15%. Тобто, наприклад, двигун потужністю 80 – 100 к. с. при переході на газ втрачає близько 5-15 к.с. Але в більшості випадків досвідчений настроювач з ноутбуком може регулюваннями підняти віддачу мотора в режимі «на газу», хоча і на шкоду економічності.

Шкода для двигуна

Більшості моделей масового виробництва газ навіть корисний. У газу октанове число становить 100-105 одиниць, що виключає детонацію. Газ не змиває масло зі стінок циліндрів і не окисляє його, що збільшує термін служби. Також при попаданні в систему повітря пропан-бутан просто змішається з ним. З негативних моментів можна виділити перегрів клапанів, нагар на них і підвищені вимоги до контролю теплових зазорів. Але грамотні фахівці можуть усунути ці фактори.

Зменшення обсягу багажника

Газовий балон дійсно займає якусь частину багажника. Щоб цього уникнути, можна встановити ГБО в підпільну нішу для запасного колеса, а запаску замінити на компактне колесо-докатку.

Відсутність фінансової вигоди

Вартість якісного ГБО IV покоління вже кілька років залишається на одному рівні, а строк окупності переходу на газ залежить від середньорічного пробігу машини. Зазвичай при переході на газ витрати на паливо скорочуються на 40-50%, але це при якісній налаштуванні системи живлення.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.