Міністерство внутрішніх справ України повідомляє, що інколи буває, що у застосунку «Дія» не відображається посвідчення водія або там немає фото.
Однак потрібно просто пройти верифікацію, зазначають у відомстві.
Для цього знадобиться Електронний кабінет водія, фото вашого документа та декілька хвилин часу.
Послідовність дій наступна:
- Перейти до Електронного кабінету водія та обрати послугу «Уточнення даних у реєстрі посвідчень водіїв».
- Заповнити онлайн форму та обрати тип проблеми:
- відсутній документ у застосунку «Дія» або кабінеті;
- відсутня фотографія;
- виправлення помилки в документі;
- документ потребує верифікації.
- Завантажити фото необхідних документів:
- посвідчення водія з лицевої сторони;
- посвідчення водія зі зворотного боку; (для уникнення тавтології)
- перша сторінка паспорта (фото лицевої сторони ID-картки);
- друга сторінка паспорта (фото звороту ID-картки);
- сторінка паспорта з реєстрацією місця проживання.
Важливо: завантажене фото має містити об’єм до 10 Мб.
- Залишити коментар, що не так з вашим документом. Наприклад, «не відображається фото в посвідченні водія».
- Створити і підтвердити заяву.
Працівники сервісних центрів МВС опрацьовують отримані електронні заяви та вносять зміни до ЄДР ТЗ. У випадку виявлення розбіжностей надісланих документів з даними у державному реєстрі, громадянина запросять особисто звернутися до будь-якого зручного сервісного центру МВС.
Унесені до ЄДР ТЗ дані протягом 48 годин автоматично оновляться і будуть відображені в Електронному кабінеті водія та застосунку «Дія».
Однак, зазначають, що існує декілька причин відмов у верифікації.
- Громадянин некоректно заповнив заяву на верифікацію.
- Намагається вирифікувати підроблений документ.
- Можливо, що інформація в документах не співпадає з даними в державних реєстрах.
- Документа заявника, що потребує верифікації, немає в державному реєстрі (наприклад, це може стосуватись окремих документів, виданих до 2013 року).
- Подача документів іншої особи.