Зараз в автомобільному співтоваристві активно обговорюють обмеження швидкісного режиму і введення нових штрафів. На тлі цього, майже непоміченим, залишилося введення ще одного важливої заборони.
З 1 січня 2018 року торгівля бензинами та дизельним паливом стандарту Євро-4 потрапила під заборону. Відповідно до Технічного регламенту, заборона охоплює будь-які торгові операції.
Нагадаємо, паливний стандарт Євро-4 допускає вміст сірки в бензинах і ДП не більше 50 ppm, тоді як Євро-5 – не більше 10 ppm. Відповідно, це відбивалося і на вартості палива.
Згідно з офіційними даними, за 11 місяців 2017 року Україну було поставлено близько 240 тисяч т дизельного палива стандарту Євро-4, що становить 5% від загального обсягу поставок дизеля в Україну.*
Кілька днів тому в Мережу вибігла серія шпигунських фотографів та прототипів «зарядженої» версії електромобіля Hyundai…
Неупереджене ставлення до репутації того чи іншого автомобільного бренду, що ґрунтується на зовнішньому вигляді його…
Федерали з NHTSA (це управління безпеки дорожнього руху в США) розпочали тотальну перевірку після численних…
Деяким українським водіям доведеться повторно складати іспити, навіть якщо вони вже мають водійське посвідчення. Як…
Toyota випускає одні з найнадійніших автомобілів на ринку. Незважаючи на те, що останнім часом репутація…
Mazda представила тизер свого нового електричного кросовера - Mazda EZ-60 2026. Судячи з усього, машина…
Leave a Comment