Зараз в автомобільному співтоваристві активно обговорюють обмеження швидкісного режиму і введення нових штрафів. На тлі цього, майже непоміченим, залишилося введення ще одного важливої заборони.
З 1 січня 2018 року торгівля бензинами та дизельним паливом стандарту Євро-4 потрапила під заборону. Відповідно до Технічного регламенту, заборона охоплює будь-які торгові операції.
Нагадаємо, паливний стандарт Євро-4 допускає вміст сірки в бензинах і ДП не більше 50 ppm, тоді як Євро-5 – не більше 10 ppm. Відповідно, це відбивалося і на вартості палива.
Згідно з офіційними даними, за 11 місяців 2017 року Україну було поставлено близько 240 тисяч т дизельного палива стандарту Євро-4, що становить 5% від загального обсягу поставок дизеля в Україну.*
Європейська комісія планує створити нову підкатегорію легкових електромобілів M1E для компактних та доступних "зелених" машин.…
Французька компанія Renault готує для Європи оновлений електричний Twingo 2026 року - компактний та практичний…
На європейських дорогах помітили оновлений BMW iX1 2027, який демонструє новий стиль Neue Klasse та…
Компанія Mitsubishi, ймовірно, готує нову версію кросовера Outlander із більш вираженим позашляховим характером. Про це…
В Україні на вторинному автомобільному ринку особливо популярний бюджетний сегмент. Українці охоче купують недорогі машини,…
Tesla Cybertruck після оновлень отримав престижну нагороду IIHS Top Safety Pick+ у США, що підтверджує…
Leave a Comment