Зараз в автомобільному співтоваристві активно обговорюють обмеження швидкісного режиму і введення нових штрафів. На тлі цього, майже непоміченим, залишилося введення ще одного важливої заборони.
З 1 січня 2018 року торгівля бензинами та дизельним паливом стандарту Євро-4 потрапила під заборону. Відповідно до Технічного регламенту, заборона охоплює будь-які торгові операції.
Нагадаємо, паливний стандарт Євро-4 допускає вміст сірки в бензинах і ДП не більше 50 ppm, тоді як Євро-5 – не більше 10 ppm. Відповідно, це відбивалося і на вартості палива.
Згідно з офіційними даними, за 11 місяців 2017 року Україну було поставлено близько 240 тисяч т дизельного палива стандарту Євро-4, що становить 5% від загального обсягу поставок дизеля в Україну.*
У Toyota готують новий компактний позашляховик, який стане найдоступнішою моделлю у легендарній лінійці Land Cruiser.…
Аналітики компанії iSeeCars провели масштабне дослідження автомобільного ринку, щоб визначити моделі з найвищим терміном служби.…
Компанія Volkswagen сертифікувала для китайського ринку новий електричний седан під назвою ID.Unyx 07. Як повідомляє…
Історія нинішнього покоління Nissan X-Trail бере початок у 2021 році. Повноцінне оновлення кросовер отримав восени…
Компанія Nissan офіційно представила нове покоління електромобіля Leaf на домашньому ринку в Японії. На старті…
Уживаний автомобіль із невеликим пробігом зазвичай позбавлений тих проблем, що виникають у машин із великим…
Leave a Comment