В Києві розпочалися випробування нового трамваю «Еталон»

0
741

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на вулицях Києва в нічний час почалися випробування нового трамвая виробництва корпорації «Еталон».

Випробування здійснюються по лінії Борщагівського швидкісного трамвая. Проводити ходові випробування свого нового трамвая завод можливості не має – на його території немає трамвайних шляхів.

Випробування проводяться в нічний час, щоб уникнути негативного впливу на звичайному руху трамваїв маршрутів. Тривалість цих випробувань – три ночі. Потім вагон буде повернутий на завод.

Трамвай «Еталон» презентували наприкінці 2020 року після завершення збирання і на початку заводських випробувань. Це односекційний вагон довжиною 15,9 метра без врахування зчіпки.

Він має змінний рівень підлоги – низький в середній частині між візками, туди ведуть дві широкі двостулкові двері. Над візками і в краях підлога висока, туди ведуть двоє вузьких одностулкових дверей.

Всередині салону і на входах в передні і задні двері – по дві сходинки. Салон має декілька варіантів компонування з різною кількістю сидячих місць – від 31 до 44. У першому вагоні застосований «мінімальний» варіант – 31 сидяче місце, з яких в низькій частині підлоги – всього 3 місця.

Встановлено електронну система управління виробництва молдавської компанії «Інформбізнес», яка, як заявляє виробник трамвая, має функції електродинамічного гальмування, «анти юз», рекуперації і на 40% економічніша порівняно зі звичайним реостатно-контакторним приводом трамваїв типу «Татра-Т3».

Інформація про роботу системи управління обробляється бортовим комп’ютером і відображається на центральному дисплеї пульта в кабіні водія.

Все електрообладнання трамвая виконано на основі сan-шини, що дає наступні переваги: ​​зменшення кількості дротів, постійний контроль низьковольтної мережі та її компонентів, відображаються місця поломок, обривів, замикань і справності підключення споживачів.

Вся ця інформація відображається на дисплеї, розміщеному з правого боку.

Вагон пропонується в трьох варіантах основній комплектації:

  1. Новий корпус вагона з новими ходовими візками – найдорожчий варіант, оскільки лише один новий візок коштує понад 4 мільйонів гривень.
  2. Новий корпус вагона зі старими капітально відремонтованими візками по типу «Татра-Т3».
  3. Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, це також новий корпус вагона без візків.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!