Компактний Dacia Sandero обійшов за продажами «вічний бестселер» VW Golf на європейському ринку.
Липень виявився дуже важким місяцем для провідних європейських країн. Реалізація нових автомобілів в Німеччині впала на 25%, у Франції – на 35%, в Італії – на 19%, у Великобританії та Іспанії – на 30%. Зростання продажів зафіксований на ринках Греції, Ірландії, Норвегії, Румунії, Хорватії, а також в країнах Балтії (Естонія, Латвія, Литва), але на частку цих країн припадає лише 8% європейського ринку. В цілому в липні ринок скоротився на 24%, а всього було реалізовано 967 830 автомобілів. За підсумком перших семи місяців 2021 року європейський ринок виріс на 17% в порівнянні з показником за аналогічний період 2020 року.
Зниження попиту на VW Golf може бути пов’язано з тим, що багато клієнтів почали вибирати електрифікований VW ID.3 , який став найбільш продаваним в EV- сегменті (продано 5433 шт.), Обігнавши Renault Zoe і Kia Niro . Dacia Sandero нового покоління в хорошій комплектації виглядає багато і стильно, а варто при цьому мінімум в два рази менше, ніж базовий Golf (від 27 110 євро на Німеччині).
Серед гібридних моделей лідерство утримує Ford Kuga , що розійшовся тиражем 4 247 примірників. У сегменті електрокарів лідерство утримує VW T-Roc (16 496 шт.). В цілому частка кросоверів в структурі продажів автомобілів на європейському ринку становить 46,1%. Сегмент «зелених моделей» (розеткові гібриди і електромобілі) всього за два роки зріс з 3% до 17%, а частка дизельних моделей скоротилася з 32% до 22%.
Найімовірніше майбутнє Європи – це електричні кросовери, але несподіваний зліт продажів Dacia Sandero , який не пропонується в повністю електричної версії, змушує засумніватися в такій перспективі.