Власникам електромобілів доводиться модернізувати машини, щоб вони їздили на більш дальні відстані без додаткових підзарядок.
Власники дешевих електромобілів вирішують проблему невеликого запасу ходу встановленням газобалонного обладнання.
Однак вони не переобладнують автівку під їзду на пропан-бутан, а використовують газ для зниження витрати електрики.
” В даному випадку газова система – це не автомобільне газобалонне обладнання, а пічка і підключений до неї газовий балон. За рахунок автономної пічки водій не буде витрачати енергію акумулятора на обігрів салону і таким чином збільшить запас ходу”, – пояснює технічний директор мереж автогазових СТО “Профігаз” Євген Устименко.
За його словами, найбільшою популярністю встановлення газової пічки користується у власників дешевих е-мобілів, наприклад Nissan Leaf і Renault Zoe – ціна знаходиться в діапазоні 8-15 тис. гривень в залежності від моделі обігрівача.
На ринку присутні як дешеві пристрої китайського виробництва, так і австрійські з німецькими.
Устименко зазначає, що встановлення такого обладнання на електромобіль може окупитися при роботі “в режимі таксі”.
З настанням холодів власникам електромобілів варто заздалегідь подбати про те, щоб їхній транспорт без проблем…
Німецькі автогіганти вкладають мільярди в розвиток двигунів внутрішнього згоряння (ДВС), тоді як китайські бренди впевнено…
Toyota RAV4 - це значно більше, ніж просто кросовер бренду. Минулого року він перевершив усі…
Toyota прискорила розробку наступного покоління пікапа Hilux. Незадовго до офіційної прем'єри, яка може відбутися вже…
Компанія Renault готує нове покоління електромобілів класу C, які повинні стати дешевшими за бензинові аналоги…
Придбання автомобіля з пробігом завжди пов'язане з певними ризиками. Навіть досвідчені водії нерідко роблять помилки,…
Leave a Comment