Власникам електромобілів доводиться модернізувати машини, щоб вони їздили на більш дальні відстані без додаткових підзарядок.
Власники дешевих електромобілів вирішують проблему невеликого запасу ходу встановленням газобалонного обладнання.
Однак вони не переобладнують автівку під їзду на пропан-бутан, а використовують газ для зниження витрати електрики.
” В даному випадку газова система – це не автомобільне газобалонне обладнання, а пічка і підключений до неї газовий балон. За рахунок автономної пічки водій не буде витрачати енергію акумулятора на обігрів салону і таким чином збільшить запас ходу”, – пояснює технічний директор мереж автогазових СТО “Профігаз” Євген Устименко.
За його словами, найбільшою популярністю встановлення газової пічки користується у власників дешевих е-мобілів, наприклад Nissan Leaf і Renault Zoe – ціна знаходиться в діапазоні 8-15 тис. гривень в залежності від моделі обігрівача.
На ринку присутні як дешеві пристрої китайського виробництва, так і австрійські з німецькими.
Устименко зазначає, що встановлення такого обладнання на електромобіль може окупитися при роботі “в режимі таксі”.
Електромобілі вже міцно закріпилися на ринку, і різні бренди реагують на цю зміну по-різному. Skoda…
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
Leave a Comment