Власникам електромобілів доводиться модернізувати машини, щоб вони їздили на більш дальні відстані без додаткових підзарядок.
Власники дешевих електромобілів вирішують проблему невеликого запасу ходу встановленням газобалонного обладнання.
Однак вони не переобладнують автівку під їзду на пропан-бутан, а використовують газ для зниження витрати електрики.
” В даному випадку газова система – це не автомобільне газобалонне обладнання, а пічка і підключений до неї газовий балон. За рахунок автономної пічки водій не буде витрачати енергію акумулятора на обігрів салону і таким чином збільшить запас ходу”, – пояснює технічний директор мереж автогазових СТО “Профігаз” Євген Устименко.
За його словами, найбільшою популярністю встановлення газової пічки користується у власників дешевих е-мобілів, наприклад Nissan Leaf і Renault Zoe – ціна знаходиться в діапазоні 8-15 тис. гривень в залежності від моделі обігрівача.
На ринку присутні як дешеві пристрої китайського виробництва, так і австрійські з німецькими.
Устименко зазначає, що встановлення такого обладнання на електромобіль може окупитися при роботі “в режимі таксі”.
Російські удари по Одеській області пошкодили важливу інфраструктуру, зокрема міст через Дністер у Маяках, який…
Компанія Ford вирішила зняти з виробництва свої найдоступніші бензинові моделі в США через масштабну реконструкцію…
Перші заморозки щороку перевіряють водія не на досвід, а на дисципліну. Ми виділили вісім типових…
Витрата пального залежить від умов їзди. У місті її збільшують затори та часті зупинки, а…
У першій половині 2025 року в США зафіксували 334 114 викрадень автомобілів - це на…
Після прем'єри на мюнхенській виставці IAA Mobility Show у вересні новий електричний кросовер BMW iX3…
Leave a Comment