Власникам електромобілів доводиться модернізувати машини, щоб вони їздили на більш дальні відстані без додаткових підзарядок.
Власники дешевих електромобілів вирішують проблему невеликого запасу ходу встановленням газобалонного обладнання.
Однак вони не переобладнують автівку під їзду на пропан-бутан, а використовують газ для зниження витрати електрики.
” В даному випадку газова система – це не автомобільне газобалонне обладнання, а пічка і підключений до неї газовий балон. За рахунок автономної пічки водій не буде витрачати енергію акумулятора на обігрів салону і таким чином збільшить запас ходу”, – пояснює технічний директор мереж автогазових СТО “Профігаз” Євген Устименко.
За його словами, найбільшою популярністю встановлення газової пічки користується у власників дешевих е-мобілів, наприклад Nissan Leaf і Renault Zoe – ціна знаходиться в діапазоні 8-15 тис. гривень в залежності від моделі обігрівача.
На ринку присутні як дешеві пристрої китайського виробництва, так і австрійські з німецькими.
Устименко зазначає, що встановлення такого обладнання на електромобіль може окупитися при роботі “в режимі таксі”.
Хоча Volvo традиційно вважається преміальним автовиробником, у її модельному ряду сьогодні немає жодного повноцінного позашляховика.…
Після успіху моделі Spring компанія Dacia представила компактний електромобіль Hipster. Як заявив шеф-дизайнер бренду Девід…
Автомобільний експерт назвав речі, які обов'язково мають бути в авто взимку, аби уникнути неприємних ситуацій…
Ті, хто уважно стежать за подіями в автомобільній галузі, знають - світ знову опинився на…
Деякі автомобілі зуміли пройти крізь десятиліття, залишаючись символами свого часу й не втрачаючи популярності серед…
Toyota опублікувала тизер дев'ятого покоління Hilux і підтвердила дату його світової прем'єри — 10 листопада…
Leave a Comment