Власникам електромобілів доводиться модернізувати машини, щоб вони їздили на більш дальні відстані без додаткових підзарядок.
Власники дешевих електромобілів вирішують проблему невеликого запасу ходу встановленням газобалонного обладнання.
Однак вони не переобладнують автівку під їзду на пропан-бутан, а використовують газ для зниження витрати електрики.
” В даному випадку газова система – це не автомобільне газобалонне обладнання, а пічка і підключений до неї газовий балон. За рахунок автономної пічки водій не буде витрачати енергію акумулятора на обігрів салону і таким чином збільшить запас ходу”, – пояснює технічний директор мереж автогазових СТО “Профігаз” Євген Устименко.
За його словами, найбільшою популярністю встановлення газової пічки користується у власників дешевих е-мобілів, наприклад Nissan Leaf і Renault Zoe – ціна знаходиться в діапазоні 8-15 тис. гривень в залежності від моделі обігрівача.
На ринку присутні як дешеві пристрої китайського виробництва, так і австрійські з німецькими.
Устименко зазначає, що встановлення такого обладнання на електромобіль може окупитися при роботі “в режимі таксі”.
Баварський автовиробник BMW вже не вперше потрапляє на те, що занижує реальну потужність своїх автомобілів.…
Ferrari вже давно експериментує з електрифікацією своїх автомобілів, але досі не представила жодного чистого електрокара.…
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
Leave a Comment