Як би дивно це не звучало, електромобілі, у яких немає масляних і паливних фільтрів, виявилися дорожчими в обслуговуванні, ніж авто з двигунами внутрішнього згоряння. AUTO-Consulting з’ясував чому так сталося.
Американська аналітична компанія We Predict підвела підсумки багаторічного дослідження сервісу електрокарів і опублікувала перші результати.
У своєму дослідженні компанія вивчила дані про 19 мільйонах автомобілів, випущених між 2016 і 2021 модельними роками. В результаті з’ясувалося, що в цілому обслуговування електромобілів обходиться дорожче, ніж їх бензинових і дизельних аналогів. Але з часом розрив у вартості сервісу скорочується.
Дані We Predict показують, що найдорожче власникам електрокарів обходяться перші три місяці володіння. В даний період електромобілі були в 2,3 рази дорожче в обслуговуванні, ніж автомобілі з ДВЗ.
Але це, так би мовити, піковий показник, який не повинен засмучувати майбутніх покупців електрокарів. Після закінчення першого року, за даними We Predict, обслуговування електромобілів стане всього в 1,6 рази дорожче, ніж авто з ДВС. Компанією було виявлено, що за останні дев’ять місяців першого року володіння витрати на технічне обслуговування знизилися на 77%. Але витрати на ремонт електрокарів знизилися не так значно.
Чому ж так відбувається? Дослідження показало, що фахівці з обслуговування витрачають в два рази більше часу на діагностику проблем з електромобілями, ніж з авто з ДВС. Вони також витрачають в 1,5 рази більше часу на їх ремонт, що відбивається на гаманцях власників електрокарів. Навіть не дивлячись на те, що багато несправності усуваються по гарантії. Адже середня ставка на ремонт електромобіля в багатьох країнах в 1,3 рази вище, ніж на ремонт авто з ДВЗ.
За даними дослідження We Predict, велика частина ремонтних робіт була зосереджена на компонентах, специфічних для електромобілів. Наприклад, таких як проблеми з проводкою або проблеми з зарядкою.
За словами віце-президента We Predict Рене Стівенса, більш високі витрати на обслуговування електромобілів частково пояснюються ще й тим, що проблеми з електромобілями все ще є новими і незнайомими для багатьох технічних фахівців.
Крім цього, дослідження We Predict також виявило, що у електромобілів часто виникають проблеми з колесами. Це пов’язано з їх великим зносом через перевезення громіздких акумуляторів і тим, що самі електричні транспортні засоби важче, ніж традиційні авто.
Крім загальних даних, дослідження We Predict з’ясувало, які електрокари дорожче, а які – дешевше в обслуговуванні і за вартістю володіння. Найвигіднішими і щадним за цими параметрами виявився Ford Mustang Mach-E. За ним слідує Audi e-tron. Потім – Porsche Taycan і Jaguar I-Pace.
У компанії We Predict підкреслюють, що наведені дані і велика вартість сервісу і володіння електрокарами пов’язані з тим, що ця галузь розвивається. Зовсім скоро ці показники зрівняються з витратами на авто з ДВЗ. А при масовому використанні електромобілів – можуть стати нижче, ніж у бензинових і дизельних авто.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment