Новий позашляховик Mercedes EQE з’явиться в 2022 році

Німецька компанія оголосила, що в наступному році випустить повністю електричний позашляховик EQE.

0
27

Mercedes підтвердив, що третій повністю електричний позашляховик з’явиться в 2022 році нарівні з виходом конкурента – моделі Tesla Model X. EQE є частиною прагнення Mercedes розширити свій асортимент повністю електричних автомобілів з логотипом EQ, щоб до 2025 року у нього був електрокар в кожному сегменті.

Це не буде найбільший електричний позашляховик Mercedes, який ми побачимо в найближчі роки, але він буде позиціонуватися у верхній частині лінійки електромобілів компанії, розташовуючись над EQC і меншими позашляховиками EQA і EQB.

Прототип новинки вже був помічений в Нюрбургринзі. Щільний камуфляж ускладнює розпізнавання дрібних деталей, але ясно, що моделі EQE матимуть тонкі світлодіодні фари, які зливаються в єдину решітку радіатора. Починаючи з задніх стійок, позашляховик набуває більш традиційні пропорції 4х4. У порівнянні з EQC, зміни стилю включають більш короткий капот, довшу колісну базу і більш стріловидну кабіну.

EQE спиратиметься на ту ж платформу EVA2, що і EQS. Це також знаменує собою відхід від угод, встановлених EQC, який використовує модифіковану версію платформи GLC, а не спеціалізовану електричну архітектуру. Платформа EVA2 має модульну структуру, і очікується, що Mercedes представить широкий спектр силових агрегатів і варіантів акумуляторів для всієї лінійки EQE. Фактично, німецький бренд вже зареєстрував товарні знаки для цілого ряду моделей, від EQE 300 до EQE 600.

Читайте також  Ціни на електромобілі в Європі виросли на 28%, а в Китаї впали вдвічі

Шасі зроблено з суміші стали, алюмінію та вуглецевого волокна, щоб мінімізувати вагу, і воно повинно бути в змозі розмістити акумуляторну батарею на 100 кВт • год, якщо специфікації EQS відповідають вимогам. Mercedes припустив, що така батарея дозволить проїхати до 692 км. Однак такий показник напевно буде відповідати топової версії моделі. Очікується, що в лінійці EQE також з’являться дешевші версії, оснащені батареєю меншої ємності і зменшеним запасом ходу.

Крім забезпечення можливості установки в EQE великий батареї, Mercedes також приділяє пріоритетну увагу надшвидкої підзарядці з новою архітектурою. EQE повинен заряджатися до 350 кВт, що забезпечує зарядку батареї на 80% приблизно за 20 хвилин. Фірма також співпрацює з такими постачальниками, як Ionity і Shell Recharge, щоб надати своїм майбутнім водіям електромобілів зручний доступ до станцій швидкої зарядки.

Заглядаючи в майбутнє, Mercedes запустить в наступному році першокласний позашляховик EQS, який в кінцевому підсумку породить власний варіант Maybach. G-Class також стане повністю електричним в 2024 році з підтвердженою моделлю під назвою EQG, а в 2025 році компанія запустить платформу MB.AE наступного покоління в міру того, як вона перетворюється в чисто електричного виробника.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.