Новини

Заборона Європи на двигуни внутрішнього згоряння може нанести удар по США

Європейський Союз залишився вірний своєму слову, добре це чи погано. Регулюючий орган Єврокомісії офіційно запропонував заборонити продаж легкових автомобілів з бензиновими і дизельними двигунами до 2035 року в рамках зусиль по боротьбі з викидами CO2 і досягнення нульового рівня до 2050 року. Не схоже, що автовиробники не очікували цього, однак вони не стали втрачати час на критику рішення.

«Ми закликаємо всі інститути ЄС зосередитися на інноваціях, а не на обов’язкову або ефективну заборону конкретної технології», – сказав президент ACEA, генеральний директор BMW, Олівер ЗІПС. «Без значного збільшення зусиль всіх зацікавлених сторін, включаючи держави-члени і всі залучені сектори, пропонована мета просто нежиттєздатна».

Автовиробники і постачальники стверджують, що заборона одного типу технологій для скорочення викидів C02 не врятує планету. Крім того, двигуни внутрішнього згоряння можуть бути екологічно безпечними, якщо вони працюють на поновлюваних видах палива, таких як синтетичне паливо, яке в даний час розробляє Porsche. Електромобілі на акумуляторах, такі як Porsche Taycan і BMW i4, не обов’язково є кліматично нейтральними, якщо джерелом їх енергії для зарядки є викопне паливо, таке як вугілля.

Критики стверджують, що Європейської комісії дійсно слід зосередити увагу на інноваціях в області електроенергії і поновлюваних джерел енергії, а не на заборону технологій, які можна поліпшити. Але не всі автовиробники виступають проти пропозиції комісії.

Volvo, сама планує до 2030 року випуск лінійки автомобілів без двигунів внутрішнього згоряння, заявила, що настав час «відмовитися від технологій минулого». Керівник власного розвитку Daimler зазначив, що цілі амбітні, але «цілком реальні». Він особливо відзначив, що створення необхідної інфраструктури для зарядки саме по собі є великим бізнесом.

Рішення комісії може мати наслідки і для інших країн, включаючи США. Автовиробники не люблять робити різні моделі з різними силовими агрегатами для різних ринків. Вони вважають за краще і в основному використовують глобальний універсальний підхід, за винятком деяких відносно незначних відмінностей в комплектаціях.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Названо спосіб, який прискорить прогрівання будь-якого двигуна

Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…

09.12.2025

Що робити, якщо поліція зупинила автомобіль без підстав

Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…

09.12.2025

Toyota показала електричний кросовер bZ4X 2026 року

Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…

09.12.2025

На ЗСУ передали п’ять нових Renault Duster для розвідки

Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…

09.12.2025

Tesla Model Y та Renault Scenic увійшли в топ надійних електромобілів на вторинному ринку

Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…

09.12.2025

Subaru представила свій перший електричний кросовер для Європи

Перший повністю електричний компактний кросовер Subaru для Європи - модель Uncharted 2026 - вийде на…

09.12.2025