Новини

Заборона Європи на двигуни внутрішнього згоряння може нанести удар по США

Європейський Союз залишився вірний своєму слову, добре це чи погано. Регулюючий орган Єврокомісії офіційно запропонував заборонити продаж легкових автомобілів з бензиновими і дизельними двигунами до 2035 року в рамках зусиль по боротьбі з викидами CO2 і досягнення нульового рівня до 2050 року. Не схоже, що автовиробники не очікували цього, однак вони не стали втрачати час на критику рішення.

«Ми закликаємо всі інститути ЄС зосередитися на інноваціях, а не на обов’язкову або ефективну заборону конкретної технології», – сказав президент ACEA, генеральний директор BMW, Олівер ЗІПС. «Без значного збільшення зусиль всіх зацікавлених сторін, включаючи держави-члени і всі залучені сектори, пропонована мета просто нежиттєздатна».

Автовиробники і постачальники стверджують, що заборона одного типу технологій для скорочення викидів C02 не врятує планету. Крім того, двигуни внутрішнього згоряння можуть бути екологічно безпечними, якщо вони працюють на поновлюваних видах палива, таких як синтетичне паливо, яке в даний час розробляє Porsche. Електромобілі на акумуляторах, такі як Porsche Taycan і BMW i4, не обов’язково є кліматично нейтральними, якщо джерелом їх енергії для зарядки є викопне паливо, таке як вугілля.

Критики стверджують, що Європейської комісії дійсно слід зосередити увагу на інноваціях в області електроенергії і поновлюваних джерел енергії, а не на заборону технологій, які можна поліпшити. Але не всі автовиробники виступають проти пропозиції комісії.

Volvo, сама планує до 2030 року випуск лінійки автомобілів без двигунів внутрішнього згоряння, заявила, що настав час «відмовитися від технологій минулого». Керівник власного розвитку Daimler зазначив, що цілі амбітні, але «цілком реальні». Він особливо відзначив, що створення необхідної інфраструктури для зарядки саме по собі є великим бізнесом.

Рішення комісії може мати наслідки і для інших країн, включаючи США. Автовиробники не люблять робити різні моделі з різними силовими агрегатами для різних ринків. Вони вважають за краще і в основному використовують глобальний універсальний підхід, за винятком деяких відносно незначних відмінностей в комплектаціях.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025

Renault тестує нове купе-кросовер у Південній Кореї (ФОТО)

Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…

30.10.2025

Чи може поліція зупиняти та штрафувати автомобілі на єврономерах

Після внесення змін до Закону України "Про Національну поліцію" та Положення про її діяльність, поліцейські…

30.10.2025