Новини

Заборона Європи на двигуни внутрішнього згоряння може нанести удар по США

Share

Європейський Союз залишився вірний своєму слову, добре це чи погано. Регулюючий орган Єврокомісії офіційно запропонував заборонити продаж легкових автомобілів з бензиновими і дизельними двигунами до 2035 року в рамках зусиль по боротьбі з викидами CO2 і досягнення нульового рівня до 2050 року. Не схоже, що автовиробники не очікували цього, однак вони не стали втрачати час на критику рішення.

«Ми закликаємо всі інститути ЄС зосередитися на інноваціях, а не на обов’язкову або ефективну заборону конкретної технології», – сказав президент ACEA, генеральний директор BMW, Олівер ЗІПС. «Без значного збільшення зусиль всіх зацікавлених сторін, включаючи держави-члени і всі залучені сектори, пропонована мета просто нежиттєздатна».

Автовиробники і постачальники стверджують, що заборона одного типу технологій для скорочення викидів C02 не врятує планету. Крім того, двигуни внутрішнього згоряння можуть бути екологічно безпечними, якщо вони працюють на поновлюваних видах палива, таких як синтетичне паливо, яке в даний час розробляє Porsche. Електромобілі на акумуляторах, такі як Porsche Taycan і BMW i4, не обов’язково є кліматично нейтральними, якщо джерелом їх енергії для зарядки є викопне паливо, таке як вугілля.

Критики стверджують, що Європейської комісії дійсно слід зосередити увагу на інноваціях в області електроенергії і поновлюваних джерел енергії, а не на заборону технологій, які можна поліпшити. Але не всі автовиробники виступають проти пропозиції комісії.

Volvo, сама планує до 2030 року випуск лінійки автомобілів без двигунів внутрішнього згоряння, заявила, що настав час «відмовитися від технологій минулого». Керівник власного розвитку Daimler зазначив, що цілі амбітні, але «цілком реальні». Він особливо відзначив, що створення необхідної інфраструктури для зарядки саме по собі є великим бізнесом.

Рішення комісії може мати наслідки і для інших країн, включаючи США. Автовиробники не люблять робити різні моделі з різними силовими агрегатами для різних ринків. Вони вважають за краще і в основному використовують глобальний універсальний підхід, за винятком деяких відносно незначних відмінностей в комплектаціях.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Audi оголосила нові технічні подробиці Q6 e-tron

Компанія Audi повідомила, що при проєктуванні батареї для платформи PPE, інженери віддавали пріорітет не лише…

08.05.2024

Volkswagen представив новий автокемпер із підйомним дахом на базі T7 Multivan

Компанія Volkswagen представила новий кемпер California. Новинка побудована на платформі T7 Multivan. Для автомобіля підготували…

08.05.2024

Нові Bentley оснастять 750-сильною гібридною установкою

Компанія Bentley замінить двигун W12 на потужну гібридну установку на базі V8. Система Ultra Performance…

08.05.2024

Топ-4: позашляховики з пробігом за ціною бюджетного седана

Експерти назвали чотири позашляховики, які в даний час коштують в районі 1 млн гривень. Причому…

08.05.2024

Прощай, W12: представлений двигун, який відповідатиме за майбутнє марки Bentley

Bentley оголошує про епохальну зміну у своїх автомобілях: знаменитий 6,0-літровий двигун W12 йде на спокій, поступаючись місцем новітньому…

08.05.2024

Відбувся анонс нової версії пікапа Tesla Cybertruck з новим інтер’єром та шинами

Tesla представила дві нові опції для серії Cybertruck Foundation, включаючи новий варіант інтер'єру, який буде…

08.05.2024