Заборона Європи на двигуни внутрішнього згоряння може нанести удар по США

Незважаючи на те, що заборона однієї технології рятує всю планету, Європейська асоціація автовиробників (ACEA), в яку входять 15 великих компаній, не тільки висловила своє невдоволення, але і висловила думку про відсутність глибини пропозиції ЄС.

0
71

Європейський Союз залишився вірний своєму слову, добре це чи погано. Регулюючий орган Єврокомісії офіційно запропонував заборонити продаж легкових автомобілів з бензиновими і дизельними двигунами до 2035 року в рамках зусиль по боротьбі з викидами CO2 і досягнення нульового рівня до 2050 року. Не схоже, що автовиробники не очікували цього, однак вони не стали втрачати час на критику рішення.

«Ми закликаємо всі інститути ЄС зосередитися на інноваціях, а не на обов’язкову або ефективну заборону конкретної технології», – сказав президент ACEA, генеральний директор BMW, Олівер ЗІПС. «Без значного збільшення зусиль всіх зацікавлених сторін, включаючи держави-члени і всі залучені сектори, пропонована мета просто нежиттєздатна».

Автовиробники і постачальники стверджують, що заборона одного типу технологій для скорочення викидів C02 не врятує планету. Крім того, двигуни внутрішнього згоряння можуть бути екологічно безпечними, якщо вони працюють на поновлюваних видах палива, таких як синтетичне паливо, яке в даний час розробляє Porsche. Електромобілі на акумуляторах, такі як Porsche Taycan і BMW i4, не обов’язково є кліматично нейтральними, якщо джерелом їх енергії для зарядки є викопне паливо, таке як вугілля.

Читайте також  Ціни на вживані авто у США почали знижуватись

Критики стверджують, що Європейської комісії дійсно слід зосередити увагу на інноваціях в області електроенергії і поновлюваних джерел енергії, а не на заборону технологій, які можна поліпшити. Але не всі автовиробники виступають проти пропозиції комісії.

Volvo, сама планує до 2030 року випуск лінійки автомобілів без двигунів внутрішнього згоряння, заявила, що настав час «відмовитися від технологій минулого». Керівник власного розвитку Daimler зазначив, що цілі амбітні, але «цілком реальні». Він особливо відзначив, що створення необхідної інфраструктури для зарядки саме по собі є великим бізнесом.

Рішення комісії може мати наслідки і для інших країн, включаючи США. Автовиробники не люблять робити різні моделі з різними силовими агрегатами для різних ринків. Вони вважають за краще і в основному використовують глобальний універсальний підхід, за винятком деяких відносно незначних відмінностей в комплектаціях.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.