У найближчих планах марки Mazda відновлення виробництва роторно-поршневих моторів не значиться, повідомляє видання Automotive News з посиланням на офіційного представника японського бренду Масахиро Саката.
Інформація про підготовку випуску компанією Mazda гібридної силової установки з мотолром Ванкеля з’явилися близько року тому після отримання виробником ряду патентів. Масахиро Саката повідомив, що марка тільки розглядає можливість установки роторно-поршневого двигуна в електрокари для збільшення їх автономності, для приводу живильного тягові акумулятори генератора.
Нагадаємо, що компанія Mazda була однією з небагатьох в світі автомобільних марок, серійно випускали роторно-поршневі двигуни. Першою моделлю з таким типом двигуна стало купе Mazda Cosmo , яке дебютувало в 1967 році, останній – RX-8 , виробництво якої припинилося в 2012 році.
Перевагами роторно-поршневих моторів перед звичайними поршневими двигунами є такі моменти: низький рівень вібрацій, висока питома потужність, невелику вагу, мінімальні габарити, а також меншу кількість деталей. Серед недоліків можна відзначити більш швидкий знос деталей, що труться, ущільнювачів, схильність мотора до перегріву, збільшена витрата палива на низьких оборотах, а також низька ремонтопридатність.
Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
Leave a Comment