У найближчих планах марки Mazda відновлення виробництва роторно-поршневих моторів не значиться, повідомляє видання Automotive News з посиланням на офіційного представника японського бренду Масахиро Саката.
Інформація про підготовку випуску компанією Mazda гібридної силової установки з мотолром Ванкеля з’явилися близько року тому після отримання виробником ряду патентів. Масахиро Саката повідомив, що марка тільки розглядає можливість установки роторно-поршневого двигуна в електрокари для збільшення їх автономності, для приводу живильного тягові акумулятори генератора.
Нагадаємо, що компанія Mazda була однією з небагатьох в світі автомобільних марок, серійно випускали роторно-поршневі двигуни. Першою моделлю з таким типом двигуна стало купе Mazda Cosmo , яке дебютувало в 1967 році, останній – RX-8 , виробництво якої припинилося в 2012 році.
Перевагами роторно-поршневих моторів перед звичайними поршневими двигунами є такі моменти: низький рівень вібрацій, висока питома потужність, невелику вагу, мінімальні габарити, а також меншу кількість деталей. Серед недоліків можна відзначити більш швидкий знос деталей, що труться, ущільнювачів, схильність мотора до перегріву, збільшена витрата палива на низьких оборотах, а також низька ремонтопридатність.
Під керівництвом нового керівника Ксав'є Шардона Citroën змінює стратегію, роблячи акцент на доступній електромобільності, комфорті…
Восени щільний туман стає однією з основних причин аварій на дорогах України. Автоексперт нагадав водіям,…
Американський бренд Jeep, який входить до складу автогіганта Stellantis, випускає модель Wrangler ще з 1986…
Компактний SUV у ретростилі Toyota FJ Cruiser з'явився у 2006 році. Ця модель спочатку була…
Способи шахрайства постійно вдосконалюються. Поліцейський зазначив, що у 2025 році з'явилося кілька нових схем "розводу"…
Оновлений електричний кросовер Nissan Ariya уперше анонсували минулого тижня. Світова прем'єра моделі відбудеться на автосалоні…
Leave a Comment