У найближчих планах марки Mazda відновлення виробництва роторно-поршневих моторів не значиться, повідомляє видання Automotive News з посиланням на офіційного представника японського бренду Масахиро Саката.
Інформація про підготовку випуску компанією Mazda гібридної силової установки з мотолром Ванкеля з’явилися близько року тому після отримання виробником ряду патентів. Масахиро Саката повідомив, що марка тільки розглядає можливість установки роторно-поршневого двигуна в електрокари для збільшення їх автономності, для приводу живильного тягові акумулятори генератора.
Нагадаємо, що компанія Mazda була однією з небагатьох в світі автомобільних марок, серійно випускали роторно-поршневі двигуни. Першою моделлю з таким типом двигуна стало купе Mazda Cosmo , яке дебютувало в 1967 році, останній – RX-8 , виробництво якої припинилося в 2012 році.
Перевагами роторно-поршневих моторів перед звичайними поршневими двигунами є такі моменти: низький рівень вібрацій, висока питома потужність, невелику вагу, мінімальні габарити, а також меншу кількість деталей. Серед недоліків можна відзначити більш швидкий знос деталей, що труться, ущільнювачів, схильність мотора до перегріву, збільшена витрата палива на низьких оборотах, а також низька ремонтопридатність.
Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…
В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…
Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…
Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…
У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…
У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…
Leave a Comment