У найближчих планах марки Mazda відновлення виробництва роторно-поршневих моторів не значиться, повідомляє видання Automotive News з посиланням на офіційного представника японського бренду Масахиро Саката.
Інформація про підготовку випуску компанією Mazda гібридної силової установки з мотолром Ванкеля з’явилися близько року тому після отримання виробником ряду патентів. Масахиро Саката повідомив, що марка тільки розглядає можливість установки роторно-поршневого двигуна в електрокари для збільшення їх автономності, для приводу живильного тягові акумулятори генератора.
Нагадаємо, що компанія Mazda була однією з небагатьох в світі автомобільних марок, серійно випускали роторно-поршневі двигуни. Першою моделлю з таким типом двигуна стало купе Mazda Cosmo , яке дебютувало в 1967 році, останній – RX-8 , виробництво якої припинилося в 2012 році.
Перевагами роторно-поршневих моторів перед звичайними поршневими двигунами є такі моменти: низький рівень вібрацій, висока питома потужність, невелику вагу, мінімальні габарити, а також меншу кількість деталей. Серед недоліків можна відзначити більш швидкий знос деталей, що труться, ущільнювачів, схильність мотора до перегріву, збільшена витрата палива на низьких оборотах, а також низька ремонтопридатність.
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиком, проте ретельна перевірка допоможе уникнути неприємних сюрпризів і…
Toyota завжди вважалася "народним" брендом. Спеціально для того, щоб відокремити себе від преміуму, було придумано…
Щоб перереєструвати автомобіль в Україні, потрібно підготувати необхідні документи та сплатити послуги. Зробити це можна…
Mitsubishi Motors готує для північноамериканського ринку відразу дві нові моделі, які з'являться у 2026 фінансовому…
Щойно температура опускається нижче нуля, чимало водіїв зливають залишки А95 і переходять на А92. Причина…
Toyota завжди була відома своєю неймовірною надійністю, але останнім часом репутація японського автовиробника у цій…
Leave a Comment