У найближчих планах марки Mazda відновлення виробництва роторно-поршневих моторів не значиться, повідомляє видання Automotive News з посиланням на офіційного представника японського бренду Масахиро Саката.
Інформація про підготовку випуску компанією Mazda гібридної силової установки з мотолром Ванкеля з’явилися близько року тому після отримання виробником ряду патентів. Масахиро Саката повідомив, що марка тільки розглядає можливість установки роторно-поршневого двигуна в електрокари для збільшення їх автономності, для приводу живильного тягові акумулятори генератора.
Нагадаємо, що компанія Mazda була однією з небагатьох в світі автомобільних марок, серійно випускали роторно-поршневі двигуни. Першою моделлю з таким типом двигуна стало купе Mazda Cosmo , яке дебютувало в 1967 році, останній – RX-8 , виробництво якої припинилося в 2012 році.
Перевагами роторно-поршневих моторів перед звичайними поршневими двигунами є такі моменти: низький рівень вібрацій, висока питома потужність, невелику вагу, мінімальні габарити, а також меншу кількість деталей. Серед недоліків можна відзначити більш швидкий знос деталей, що труться, ущільнювачів, схильність мотора до перегріву, збільшена витрата палива на низьких оборотах, а також низька ремонтопридатність.
Якщо паливна система автомобіля пошкоджена внаслідок аварії, повний бак може підвищити ризик пожежі через велику…
Skoda внесла значні оновлення до своєї модельної лінійки, представивши оновлені версії моделей Kodiaq і Superb…
Toyota планомірно оновлює всю свою лінійку позашляховиків. Слідом за Land Cruiser і Land Cruiser Prado…
Гендиректор Tesla Ілон Маск заявив, що версія Model Y Standard Range здатна подорожувати так далеко,…
Універсал Subaru WRX з механікою з'явиться в Америці. Але не у США. Практичний WRX з…
Volvo оголосила дані про світові продажі за квітень 2024 року, які склали 65 838 автомобілів,…
Leave a Comment