Mazda відклала відродження роторно-поршневих двигунів

0
27

У найближчих планах марки Mazda відновлення виробництва роторно-поршневих моторів не значиться, повідомляє видання Automotive News з посиланням на офіційного представника японського бренду Масахиро Саката.

Інформація про підготовку випуску компанією Mazda гібридної силової установки з мотолром Ванкеля з’явилися близько року тому після отримання виробником ряду патентів. Масахиро Саката повідомив, що марка тільки розглядає можливість установки роторно-поршневого двигуна в електрокари для збільшення їх автономності, для приводу живильного тягові акумулятори генератора.

Нагадаємо, що компанія Mazda була однією з небагатьох в світі автомобільних марок, серійно випускали роторно-поршневі двигуни. Першою моделлю з таким типом двигуна стало купе Mazda Cosmo , яке дебютувало в 1967 році, останній – RX-8 , виробництво якої припинилося в 2012 році.

Читайте також  Назвали самые популярные кроссоверы и внедорожники в мире в первом квартале 2021 года

Перевагами роторно-поршневих моторів перед звичайними поршневими двигунами є такі моменти: низький рівень вібрацій, висока питома потужність, невелику вагу, мінімальні габарити, а також меншу кількість деталей. Серед недоліків можна відзначити більш швидкий знос деталей, що труться, ущільнювачів, схильність мотора до перегріву, збільшена витрата палива на низьких оборотах, а також низька ремонтопридатність.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.