З 2020 го Lexus продає свій перший електромобіль – компактний крос UX 300e, однак у 2022-му марка збирається розширити лінійку безпаливних машин ще одним стильним «паркетником», який успадкує дизайн у концепт-кара LF-Z (його представили в березні 2021- го), пише Autocar з посиланням на віце-президента європейського відділення Toyota Motor Паскаля Руша.
Базуватися електричний крос буде на платформі E-TNGA, розробленої материнською компанією Toyota з Subaru, довжина його становитиме близько 4,6 м – як у актуального бензинового «паркетника» NX .
Про технічні характеристики серійного авто поки інформації немає, проте концепт-кар приводив в рух розташований ззаду електродвіжок потужністю 536 кінських сил. Розгін з 0 до 100 км / год – 3 секунди, але видання Autocar повідомляє, що в серійному вигляді віддача кросу виявиться скромніше – близько 400 кінських сил.
Запас ходу завдяки батареї на 90 кВт / год досягав у концепту Lexus LF-Z 600 км по циклу WLTP. Електрокросс матиме повний привід в стандартній комплектації і рульове управління без механічного валу – команди на поворот колеса стануть отримувати по дротах.
Прем’єра нового серійного електричного «паркетника» Lexus відбудеться у 2022-му.
В цілому до 2025 року Lexus збирається представити 10 електрифікованих авто, половину з яких складуть безпаливні моделі, пише Drom.ru.
Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…
Поточне покоління Mazda 3 дебютувало шість років тому і з тих пір майже не зазнавало…
На дорогах водії часто користуються різними жестами, щоб обмінюватися інформацією, уникати непорозумінь і підтримувати порядок…
Компанія Volkswagen активно працює над створенням третього покоління популярного сімейства Crafter. Виробник уже підтвердив, що…
Компанія Porsche розширила електричну лінійку Macan, додавши нову версію GTS. Модель розташувалася між варіантами 4S…
Покупка электромобиля Tesla из США - популярный выбор среди украинских водителей, стремящихся получить качественный автомобиль…
Leave a Comment