Renault готує величезні практичні моделі з незвичайним ГБО

Час читання: < 1 хв.
0

Електрифікація автомобільної галузі продовжує набирати обертів. Якщо раніше виробники були зосереджені виключно на випуску класичних «розеткових» електромобілів, то тепер почали освоювати і альтернативні джерела енергії, в числі яких водень.

Поряд з іншими компаніями (Honda, Hyundai, Toyota, Jaguar, Land Rover, Stellantis, BMW і Great Wall) цю тенденцію підхопили і Renault. Вона має намір за допомогою водневих паливних елементів електрифікувати комерційний транспорт. Для того, щоб швидко включитися в гонку, французи підписали угоду з американським виробником електрохімічних генераторів і водневих заправок Plug Power. Проект отримав назву Hyvia.

Першим новітню установку отримає Renault Master. Автомобіль намір випустити в трьох модифікаціях: мікроавтобус на 15 осіб Citybus H2-TECH, вен Van H2-TECH і просторий фургон Chassis Cab H2-TECH. У пасажирського буса запас ходу складе не менше 300 км, а у фургонів – 500 і 250 км відповідно. Всі модифікації являють собою гібрид водневого і батарейного електромобіля. Їх обладнають акумуляторною батареєю на 33 кВтг і балонами для водню на 3-7 кг. Презентують новинки до кінця 2021 року.

Реклама

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!