Categories: Новини

Вперед, у минуле: чи дозволить ВР розмитнювати авто від 1995 року випуску

Share

Тема «зворотніх перемоток», як ми називали наші огляди подій року, що минає, схоже, сподобалась народним депутатам. Законопроект №7457, нещодавно зареєстрований у Верховній Раді, теж може «перемотати час назад» – якщо йому вдасться стати законом, передає AUTO.RIA.com.

Про що мова: документ пропонує змінити графік введення в Україні еконорм Євро для автомобілів таким чином, щоб вживані авто стали доступнішими для громадян. В якості базового стандарту запропоновано встановити Євро-2, «легалізувати» який автори мають намір до 2023 року. А найсуворіший Євро-6, за задумом, буде запроваджено аж у 2030 році.

Згідно з інформацією із пояснювальної записки, завдання законопроекту – врегулювання напруженої ситуації, яка склалася на українському авторинку, в тому числі і з нерозмитненими машинами на єврономерах. Зниження допустимих стандартів Євро повинно зробити старі автомобілі більш доступними.

Але, на жаль, цей документ навряд чи здатний вплинути на зниження цін на пригнані вживані автомобілі, оскільки куди більше обмежень міститься в податковому кодексі. Насамперед варто нагадати, що знижені ставки акцизного збору на імпортні авто діятимуть лише до кінця 2018 року. Чи будуть зроблені нові кроки для зниження податків — поки говорити рано, та й «закон-3251» працює лише для автомобілів, випущених з 2010 року і з сертифікатом Євро-5(6).

Наприклад, при розмитненні легкового авто старше 5 років, з двигуном 1600 куб. см за зниженими ставками акцизу, крім мита та ПДВ, треба заплатити 427 євро, а повна ставка акцизу – 3900 євро. Для бензинової машини з двигуном 2500 куб. см пільговий акциз становить 690 євро, повний – 12 460 євро… Тому, навіть якщо просто скасувати всі обмеження «Євро», розмір акцизу зробить розмитнення старої машини з пробігом абсолютно невигідною справою. Втім, не варто виключати ймовірність того, що на додачу до запропонованого графіка «приходу Євро в Україну» буде створений інший новий законопроект, який змінить податкове законодавство в частині розмитнення. Тоді й заживемо…

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024