Categories: Новини

Вперед, у минуле: чи дозволить ВР розмитнювати авто від 1995 року випуску

Share

Тема «зворотніх перемоток», як ми називали наші огляди подій року, що минає, схоже, сподобалась народним депутатам. Законопроект №7457, нещодавно зареєстрований у Верховній Раді, теж може «перемотати час назад» – якщо йому вдасться стати законом, передає AUTO.RIA.com.

Про що мова: документ пропонує змінити графік введення в Україні еконорм Євро для автомобілів таким чином, щоб вживані авто стали доступнішими для громадян. В якості базового стандарту запропоновано встановити Євро-2, «легалізувати» який автори мають намір до 2023 року. А найсуворіший Євро-6, за задумом, буде запроваджено аж у 2030 році.

Згідно з інформацією із пояснювальної записки, завдання законопроекту – врегулювання напруженої ситуації, яка склалася на українському авторинку, в тому числі і з нерозмитненими машинами на єврономерах. Зниження допустимих стандартів Євро повинно зробити старі автомобілі більш доступними.

Але, на жаль, цей документ навряд чи здатний вплинути на зниження цін на пригнані вживані автомобілі, оскільки куди більше обмежень міститься в податковому кодексі. Насамперед варто нагадати, що знижені ставки акцизного збору на імпортні авто діятимуть лише до кінця 2018 року. Чи будуть зроблені нові кроки для зниження податків — поки говорити рано, та й «закон-3251» працює лише для автомобілів, випущених з 2010 року і з сертифікатом Євро-5(6).

Наприклад, при розмитненні легкового авто старше 5 років, з двигуном 1600 куб. см за зниженими ставками акцизу, крім мита та ПДВ, треба заплатити 427 євро, а повна ставка акцизу – 3900 євро. Для бензинової машини з двигуном 2500 куб. см пільговий акциз становить 690 євро, повний – 12 460 євро… Тому, навіть якщо просто скасувати всі обмеження «Євро», розмір акцизу зробить розмитнення старої машини з пробігом абсолютно невигідною справою. Втім, не варто виключати ймовірність того, що на додачу до запропонованого графіка «приходу Євро в Україну» буде створений інший новий законопроект, який змінить податкове законодавство в частині розмитнення. Тоді й заживемо…

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Автогаз в Україні став дорожчим: скільки зараз коштує пальне на АЗС

З початком 2025 року українські водії помітили істотне зростання цін на автогаз, що стало наслідком…

08.01.2025

Автоексперти назвали опції, які можуть швидко вбити двигун вашого авто

Сучасні автомобілі наповнені безліччю функцій, які, хоч і здаються корисними, можуть негативно впливати на двигун.…

08.01.2025

Чим загрожує старий антифриз вашому двигуну: розбір від механіків

Знаєте, багато хто навіть не задумується про те, що антифриз треба міняти. Я теж колись…

08.01.2025

Японська надійність: представлена ​​нова версія Toyota Prius

Toyota анонсувала випуск нової версії улюбленого гібридного автомобіля Prius — Nightshade. Продажі стартують вже за…

08.01.2025

5 звичок водія, які значно скорочують термін служби вашого авто

Існує кілька звичок водіїв, які, на жаль, можуть завдати шкоди їхньому автомобілю. Знання про ці…

08.01.2025

Новий Porsche Cayenne 2026 помічений під час тестових заїздів

Porsche продовжує тестування нового електричного Cayenne, який був помічений на засніжених дорогах Лапландії під час…

08.01.2025