Categories: Новини

Вперед, у минуле: чи дозволить ВР розмитнювати авто від 1995 року випуску

Тема «зворотніх перемоток», як ми називали наші огляди подій року, що минає, схоже, сподобалась народним депутатам. Законопроект №7457, нещодавно зареєстрований у Верховній Раді, теж може «перемотати час назад» – якщо йому вдасться стати законом, передає AUTO.RIA.com.

Про що мова: документ пропонує змінити графік введення в Україні еконорм Євро для автомобілів таким чином, щоб вживані авто стали доступнішими для громадян. В якості базового стандарту запропоновано встановити Євро-2, «легалізувати» який автори мають намір до 2023 року. А найсуворіший Євро-6, за задумом, буде запроваджено аж у 2030 році.

Згідно з інформацією із пояснювальної записки, завдання законопроекту – врегулювання напруженої ситуації, яка склалася на українському авторинку, в тому числі і з нерозмитненими машинами на єврономерах. Зниження допустимих стандартів Євро повинно зробити старі автомобілі більш доступними.

Але, на жаль, цей документ навряд чи здатний вплинути на зниження цін на пригнані вживані автомобілі, оскільки куди більше обмежень міститься в податковому кодексі. Насамперед варто нагадати, що знижені ставки акцизного збору на імпортні авто діятимуть лише до кінця 2018 року. Чи будуть зроблені нові кроки для зниження податків — поки говорити рано, та й «закон-3251» працює лише для автомобілів, випущених з 2010 року і з сертифікатом Євро-5(6).

Наприклад, при розмитненні легкового авто старше 5 років, з двигуном 1600 куб. см за зниженими ставками акцизу, крім мита та ПДВ, треба заплатити 427 євро, а повна ставка акцизу – 3900 євро. Для бензинової машини з двигуном 2500 куб. см пільговий акциз становить 690 євро, повний – 12 460 євро… Тому, навіть якщо просто скасувати всі обмеження «Євро», розмір акцизу зробить розмитнення старої машини з пробігом абсолютно невигідною справою. Втім, не варто виключати ймовірність того, що на додачу до запропонованого графіка «приходу Євро в Україну» буде створений інший новий законопроект, який змінить податкове законодавство в частині розмитнення. Тоді й заживемо…

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти розкрили причини маніпуляцій автовиробників щодо водіїв

Дані, що показує бортовий комп'ютер, здаються точними, і водії часто довіряють їм. Проте, як зазначають…

02.09.2025

Експерт пояснив, що загрожує водію за відірваний пістолет на АЗС

Невдалий урив пістолета на АЗС - неприємна, але досить поширена ситуація. Головне - не панікувати…

02.09.2025

Kia K4 2025 отримала 5 зірок у ANCAP, але базова версія лише 4

Австралійська організація ANCAP завершила випробування седана Kia K4 2025 та оголосила результати оцінки безпеки. Майже…

02.09.2025

ТОП-10 найпопулярніших авто Європи: Dacia випередила німецькі та японські бренди

У липні 2025 року європейський авторинок отримав нового несподіваного лідера - хетчбек Dacia Sandero вийшов…

02.09.2025

Mercedes представив концепцію компактного G-Class для молодіжної аудиторії

Mercedes-Benz готує компактний позашляховик під робочою назвою "Little G", який має стати доступнішою альтернативою легендарному…

01.09.2025

Правильна експлуатація авто: що руйнує сучасний мотор

Автомобільний двигун - це серце будь-якого авто, і від того, як водій ним користується, залежать…

01.09.2025