Головний конкурент Tesla: в кінці залишаться лише двоє

0
26

Генеральний директор американського електромобільного стартапу Lucid Motors Пітер Роулінсон розповів про те, як зі сторони бачить свою конкуренцію з Tesla, передає teslarati.com. На його думку, битва в цьому сегменті ринку буде виграна за рахунок технологій, і до фінішу дійдуть лише двоє.

Ба більше, Пітер Роулінсон також зазначив, що кількість попередніх замовлень на модель Lucid Air вже перевищила позначку у 10 тис. заявок. Для молодого електромобільного стартапу це істотні цифри, особливо на тлі жорсткої конкуренції з боку Tesla. Цікаво, що деякі люди, які залишили передзамовлення, платили по 7 тисяч доларів початкового внеску.

На думку власника стартапу, Lucid такими темпами зможе сильно потиснути основних конкурентів та увірватися на автомобільний ринок. Водночас серед головних суперників Пітер бачить не електромобілі, а бензинові авто. Таким чином, Lucid не прагне відбирати шматок пирога у Tesla, а, скоріше, нав’язати конкуренцію старим концернам, таким як GM та Ford.

Читайте також  З'явились подробиці щодо електромобіля Tesla за 25 000 доларів

Особливий акцент Роулінсон зробив на тому, що зараз ніхто не хоче визнавати, що електромобільний світ – це, в першу чергу, гонка технологій. За його словами, зараз у цій гонці тільки один учасник – Tesla. Завданням Lucid є масштабне інвестування в технології світового класу, щоб у підсумку стати тим самим другим учасником, здатним дати бій Ілону Маску.

Нагадаємо, що Роулінсон був головним конструктором Tesla Model S. Згодом Пітер пішов з компанії, створивши власний автомобільний стартап. Восени минулого року він представив серійний седан Air, на який голова Tesla вирішив дати асиметричну відповідь у вигляді Model S Plaid, яка дебютувала у січні цього року.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.