Новини

Приховані патрулі поліції в Україні оголосили поза законом

Share

З початку року Патрульна поліція України почала використовувати на дорогах приховані, так звані фантомні патрулі. Однак на ділі такі екіпажі є незаконними.

Нагадаємо, основна задача фантомного патруля – фіксувати порушення на ходу в попутному і зустрічному напрямках. Для цього у поліції існують спеціальні автомобілі, які обладнані спеціальною апаратурою. Зовні ж такі машини ніяк не відрізняються: помітити їх можна лише тоді, коли поліцейські зловлять водія на перевищенні швидкості, включать проблискові маячки і змусять його зупинитися, інформує MMR.

Зараз в Україні таких патрулів нараховуються чотири. Всі вони пересуваються на кросоверах Skoda Kodiaq.

Але повернемося до самої проблеми. Як написав на своїй сторінці в Фейсбуці заступник голови координаційної ради загальнонаціонального форуму безпеки дорожнього руху Володимир Караваєв, стаття 40 Закону «Про Національну поліції» передбачають, що інформація про будь-які засоби фіксації порушена повинні бути встановлені на видному місці. У випадку ж з фантомними патрулями справи якраз йдуть навпаки – пересуваються вони «хаотично», а саму апаратуру на машинах не видно, так як вона захована в салоні (знаходиться перед лобовим склом і на задньому склі).

«Цікаво, як на «фантомах» поліції буде дотримана ця норма? …«Інформація про змонтовану/розміщену фототехніку і відеотехніку, технічних засобах з виявлення та/або фіксації правопорушення … повинна бути розміщена на видному місці», – задається риторичним питанням Караваєв.

З одного боку, в словах експерта є зерно правди – будь-який водій повинен бути проінформований щодо того, що на ділянці його руху ведеться фіксація порушень, тоді як приховані патрулі такої можливості його позбавляють. Втім, в поліції легко можуть заперечити: послатися хоча б на те, що камери в спецавтомобілях ніхто не збирається ховати і якщо наблизитися до машин впритул, то їх можна легко помітити. Особливо якщо врахувати, що на склах відсутнє тонування.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • отличная идея....ловить и штрафовать любым способом....и защитников нарушителей - наказывать...

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо китайські авто, якими найбільше задоволені самі китайці

Шанхайське відділення американського агентства JD Power, яке займається складанням рейтингів якості товарів, представило свій звіт…

13.11.2024

Названо найненадійніші електромобілі у 2024 році

Журналісти "WhatCar" разом з експертами "MotorEasy" провели опитування серед власників електричних авто у віці до…

13.11.2024

Експерти розповіли, що водіям категорично не можна робити на АЗС

На АЗС курити дуже небезпечно через високий ризик загоряння. Навіть маленька іскра від запальнички чи…

13.11.2024

Xiaomi встановила світовий рекорд за швидкістю виробництва автомобілів

Засновник Xiaomi Лей Цзюнь оголосив, що їм вдалося встановити світовий рекорд за швидкістю випуску автомобілів…

13.11.2024

Hyundai готується до дебюту оновленого автомобіля Nexo на водні

На жаль, водневі автомобілі поки що не стали популярними, проте деякі компанії продовжують інвестувати в…

13.11.2024

Топ-5 авто з найвищим рівнем безпеки: Mercedes-Benz GLE та Hyundai Tucson серед лідерів

У США щорічно становлять рейтинг безпечних автомобілів. Це робить Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS). Найвищу…

13.11.2024