Новини

Німеччина виявилася далека від цілей по електрифікації автомобілів

Share

За словами міністра економіки Німеччини Петера Альтмайер, Німеччина майже досягла мети в 1 мільйон електромобілів. Однак тут є серйозна застереження.

У 2013 році канцлер Ангела Меркель поставила перед собою мету: до 2020 року на дорогах Німеччини повинні з’явитися мільйони електромобілів. 8 років тому така цифра все ще здавалася надзвичайно амбітної. Таким чином, мета не була досягнута, але із запізненням «всього» в 6 місяців міністр Альтмайер все ще бачить привід для радості: ліміт в 1 мільйон «електромобілів» може бути досягнутий в липні.

Справді, причин для радості, здається, більш ніж достатньо. Якщо ми швидко порівняємо ці цифри із загальним німецьким автопарком, 1 мільйон електромобілів буде означати, що близько 2,1% німецького автопарку тепер електричні. Однак це порівняння невірно, як з’ясувалося після подальшого розслідування. Те, що міністр називає «Електроавтомобіль», включає в себе щось більше, ніж просто електромобіль з акумулятором (BEV).

Щоб отримати це число, необхідно скласти всі заряджаються автомобілі. Підключаються гібриди також беруть участь, і ці автомобілі, безумовно, не вважаються повністю електричними. За даними міністерства дорожнього руху BMVI, на початок 2021 року в Німеччині було зареєстровано понад 48 мільйонів автомобілів. Станом на 1 січня, за даними Electrive.net, 309 083 одиниці були повністю електричними автомобілями, при цьому частка на початок 2021 року залишився на рівні 0,64%.

Завдяки, в тому числі, субсидіях для приватних осіб, ця частка різко зросла за останні півроку, і зараз, на жаль, ми не можемо дати конкретні дані. Однак Альтмайер повідомляє, що в першій половині 2021 року вже було надано більше субсидій, ніж за весь 2020 рік, коли «електроавтомобіль» також користувався великою популярністю. Приблизно половина з 1,25 млрд, витрачених в цьому році, йде на електромобілі, решта – на підключаються гібриди.

До речі, частка BEV в показниках продажів Німеччини значно збільшується: аналітики повідомляють, що в травні 2021 року не менше 11,6% зареєстрованих в Німеччині легкових автомобілів були повноцінними електромобілями. У цьому місяці було випущено 26 786 екземплярів, але ми все ще чекаємо конкретних цифр червня.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024