Новини

Німеччина виявилася далека від цілей по електрифікації автомобілів

Share

За словами міністра економіки Німеччини Петера Альтмайер, Німеччина майже досягла мети в 1 мільйон електромобілів. Однак тут є серйозна застереження.

У 2013 році канцлер Ангела Меркель поставила перед собою мету: до 2020 року на дорогах Німеччини повинні з’явитися мільйони електромобілів. 8 років тому така цифра все ще здавалася надзвичайно амбітної. Таким чином, мета не була досягнута, але із запізненням «всього» в 6 місяців міністр Альтмайер все ще бачить привід для радості: ліміт в 1 мільйон «електромобілів» може бути досягнутий в липні.

Справді, причин для радості, здається, більш ніж достатньо. Якщо ми швидко порівняємо ці цифри із загальним німецьким автопарком, 1 мільйон електромобілів буде означати, що близько 2,1% німецького автопарку тепер електричні. Однак це порівняння невірно, як з’ясувалося після подальшого розслідування. Те, що міністр називає «Електроавтомобіль», включає в себе щось більше, ніж просто електромобіль з акумулятором (BEV).

Щоб отримати це число, необхідно скласти всі заряджаються автомобілі. Підключаються гібриди також беруть участь, і ці автомобілі, безумовно, не вважаються повністю електричними. За даними міністерства дорожнього руху BMVI, на початок 2021 року в Німеччині було зареєстровано понад 48 мільйонів автомобілів. Станом на 1 січня, за даними Electrive.net, 309 083 одиниці були повністю електричними автомобілями, при цьому частка на початок 2021 року залишився на рівні 0,64%.

Завдяки, в тому числі, субсидіях для приватних осіб, ця частка різко зросла за останні півроку, і зараз, на жаль, ми не можемо дати конкретні дані. Однак Альтмайер повідомляє, що в першій половині 2021 року вже було надано більше субсидій, ніж за весь 2020 рік, коли «електроавтомобіль» також користувався великою популярністю. Приблизно половина з 1,25 млрд, витрачених в цьому році, йде на електромобілі, решта – на підключаються гібриди.

До речі, частка BEV в показниках продажів Німеччини значно збільшується: аналітики повідомляють, що в травні 2021 року не менше 11,6% зареєстрованих в Німеччині легкових автомобілів були повноцінними електромобілями. У цьому місяці було випущено 26 786 екземплярів, але ми все ще чекаємо конкретних цифр червня.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025