В Японії з 2022 року всі нові машини зобов’яжуть оснащувати «чорними ящиками»

0
38

Міністерство землі, інфраструктури, транспорту та туризму Японії ввело нову вимогу для виробників автомобілів, згідно з яким всі випущені з липня 2022 року легковика повинні бути оснащені реєстратором подій (event data recorder, EDR). Це пристрій за аналогією з «чорним ящиком» стане записувати дані про стан педалей газу і гальма, що допоможе при розслідуванні причин ДТП.

За інформацією японського ресурсу Kyodo News , нова вимога пов’язано з тим, що часом навіть експертиза не може точно відповісти на питання, чи було прискорення перед аварією несправністю автомобіля або ж помилкою водія. В уряді вирішили, що установка EDR допоможе точно з’ясовувати обставини аварій.

Японія стане першою в світі країною, яка зобов’яже виробників оснащувати машини «чорними ящиками».

Крім положення педалей пристрій також засвідчить, чи пристебнутий ремінь безпеки, чи активована система автоматичного гальмування в екстрених ситуаціях, а також зафіксує дані про прискорення транспортного засобу. Вся ця інформація буде записуватися з частотою два рази на секунду.

Нововведення пов’язане в тому числі і з тим, що люди похилого віку нерідко плутають педалі, а середній вік водія в Японії постійно зростає. Правда, для виправлення цієї помилки вже існують різні системи. Зокрема, з 2012 року на машини Toyota встановлюється Intelligent Clearance Sonar (ICS), яка не дозволяє автомобілю врізатися на парковці або в пробці: якщо поблизу буде перешкода, машина просто не дасть натиснути педаль газу.

Читайте також  В Україні почали по-новому перевіряти стан доріг

Плюс до цього в 2020-му з’явилася функція придушення прискорення (Acceleration Suppression Function, ACF). Вона вміє розпізнавати помилкове натискання газу навіть в тих випадках, якщо поблизу немає перешкод.

Для розробки ACF були проаналізовані реальні аварії, де водії переплутали газ і гальмо або педаль газу просто запала. Комп’ютер обробив великі дані, зібрані з потрапили в подібні інциденти машин, і виявив деякі закономірності між поточною швидкістю транспортного засобу, кутом відхилення педалі акселератора і швидкістю її натискання. В результаті був вироблений ряд негативних шаблонів, які з високою ймовірністю відображають помилкове прискорення. Якщо вони будуть розпізнані в процесі управління автомобілем, ACF просто не дасть машині різко прискоритися.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.