Новини

Volvo XC60 стане повністю електричним в 2024 році

Share

Стратегія Volvo в області електромобілів стала реальністю. У шведської фірми вже є дві електрифіковані моделі, і новий C40 Recharge – єдиний варіант, незалежний від викопного палива. Бренд також вже готує третій електромобіль, майбутній Volvo XC60, який з’явиться в 2024 році.

Volvo був одним з перших європейських брендів, які виступили проти традиційних видів палива. На даний момент розгорнута стратегія електрифікації витіснила дизельне паливо, зробивши дуже серйозну ставку на електричні і плагін-гібридні версії. Настільки серйозно, що новий C40 Recharge, перший купе-кросовер марки, взагалі не буде пропонуватися з ДВС. По крайней мере, до тих пір, поки Volvo не передумає.

Підключаються гібриди – це перехід до електромобілів, які будуть продаватися виключно в 2030 році, і третій з них вже на підході. Він був підтверджений виробником всього кілька днів тому, в рамках нещодавно утвореного альянсу Volvo і Northvolt . Угода дозволить у 2022 році побудувати і відкрити центр досліджень і розробок, де з 2026 року будуть проводитися високопродуктивні батареї і майбутній Volvo XC60 2024 модельного року.

Бренд підтвердив, що це буде перша модель, яка отримає вигоду від цього тісної співпраці, і назвав її «електричним наступником». Це буде третій позашляховик бренду, переобладнаний в електричну модель, ще один Recharge і перший кросовер з батареями нового покоління виробництва Northvolt. Дуже важлива модель в асортименті виробника, яка сприятиме досягненню мети «половина продажів в 2025 році – це електромобілі».

У заяві Volvo вказується, що не буде ні версій з ДВС, ні змінних гібридів моделі, тому це покоління, яке завершить свій комерційний життєвий цикл в 2024 році, має стати останнім, що виділяють викиди CO2. Майбутній XC60 також повинен стати однією з перших моделей компанії, яка запустить нову платформу SEA, розроблену китайським гігантом Geely спеціально для електромобілів, відмовившись від нової SPA 2 завдяки передовим китайським технологіям.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025