Новини

Volvo XC60 стане повністю електричним в 2024 році

Share

Стратегія Volvo в області електромобілів стала реальністю. У шведської фірми вже є дві електрифіковані моделі, і новий C40 Recharge – єдиний варіант, незалежний від викопного палива. Бренд також вже готує третій електромобіль, майбутній Volvo XC60, який з’явиться в 2024 році.

Volvo був одним з перших європейських брендів, які виступили проти традиційних видів палива. На даний момент розгорнута стратегія електрифікації витіснила дизельне паливо, зробивши дуже серйозну ставку на електричні і плагін-гібридні версії. Настільки серйозно, що новий C40 Recharge, перший купе-кросовер марки, взагалі не буде пропонуватися з ДВС. По крайней мере, до тих пір, поки Volvo не передумає.

Підключаються гібриди – це перехід до електромобілів, які будуть продаватися виключно в 2030 році, і третій з них вже на підході. Він був підтверджений виробником всього кілька днів тому, в рамках нещодавно утвореного альянсу Volvo і Northvolt . Угода дозволить у 2022 році побудувати і відкрити центр досліджень і розробок, де з 2026 року будуть проводитися високопродуктивні батареї і майбутній Volvo XC60 2024 модельного року.

Бренд підтвердив, що це буде перша модель, яка отримає вигоду від цього тісної співпраці, і назвав її «електричним наступником». Це буде третій позашляховик бренду, переобладнаний в електричну модель, ще один Recharge і перший кросовер з батареями нового покоління виробництва Northvolt. Дуже важлива модель в асортименті виробника, яка сприятиме досягненню мети «половина продажів в 2025 році – це електромобілі».

У заяві Volvo вказується, що не буде ні версій з ДВС, ні змінних гібридів моделі, тому це покоління, яке завершить свій комерційний життєвий цикл в 2024 році, має стати останнім, що виділяють викиди CO2. Майбутній XC60 також повинен стати однією з перших моделей компанії, яка запустить нову платформу SEA, розроблену китайським гігантом Geely спеціально для електромобілів, відмовившись від нової SPA 2 завдяки передовим китайським технологіям.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Toyota представила футуристичний електрокросовер: нова ера в автопромі

Електромобіль Toyota bZ4X отримав оригінальну версію Concept Zero. Кросовер презентували на автошоу в Токіо. Про…

15.01.2025

Volkswagen повідомив про зниження продажів у 2024 році

Продажі Volkswagen AG впали на 2,3 відсотка в 2024 році. автомобілів. Це на 210 тисяч…

15.01.2025

У Європі стартували продажі довгоочікуваного Renault 5: ціна вражає

У Європі почалися продажі оновленого Renault 5, вперше представленого у вигляді концепту близько чотирьох років…

15.01.2025

Штрафи за брудні номери: що потрібно знати українським водіям

Забруднення номерних знаків автомобіля в осінньо-зимовий період — поширена проблема серед українських водіїв. Якщо номери…

15.01.2025

Volkswagen ID.7 отримав на третину більший запас ходу

Електричний ліфтбек Volkswagen ID.7 на одній зарядці проїхав 940 км. Випробування на ефективність провели на…

15.01.2025

Що зміниться на авторинку 2025 року і що це означає для покупців

Авторинок дуже чутливий до глобальних економічних проблем, мінливої політичної ситуації та посилення норм викидів. В…

15.01.2025