Новини

Volvo XC60 стане повністю електричним в 2024 році

Share

Стратегія Volvo в області електромобілів стала реальністю. У шведської фірми вже є дві електрифіковані моделі, і новий C40 Recharge – єдиний варіант, незалежний від викопного палива. Бренд також вже готує третій електромобіль, майбутній Volvo XC60, який з’явиться в 2024 році.

Volvo був одним з перших європейських брендів, які виступили проти традиційних видів палива. На даний момент розгорнута стратегія електрифікації витіснила дизельне паливо, зробивши дуже серйозну ставку на електричні і плагін-гібридні версії. Настільки серйозно, що новий C40 Recharge, перший купе-кросовер марки, взагалі не буде пропонуватися з ДВС. По крайней мере, до тих пір, поки Volvo не передумає.

Підключаються гібриди – це перехід до електромобілів, які будуть продаватися виключно в 2030 році, і третій з них вже на підході. Він був підтверджений виробником всього кілька днів тому, в рамках нещодавно утвореного альянсу Volvo і Northvolt . Угода дозволить у 2022 році побудувати і відкрити центр досліджень і розробок, де з 2026 року будуть проводитися високопродуктивні батареї і майбутній Volvo XC60 2024 модельного року.

Бренд підтвердив, що це буде перша модель, яка отримає вигоду від цього тісної співпраці, і назвав її «електричним наступником». Це буде третій позашляховик бренду, переобладнаний в електричну модель, ще один Recharge і перший кросовер з батареями нового покоління виробництва Northvolt. Дуже важлива модель в асортименті виробника, яка сприятиме досягненню мети «половина продажів в 2025 році – це електромобілі».

У заяві Volvo вказується, що не буде ні версій з ДВС, ні змінних гібридів моделі, тому це покоління, яке завершить свій комерційний життєвий цикл в 2024 році, має стати останнім, що виділяють викиди CO2. Майбутній XC60 також повинен стати однією з перших моделей компанії, яка запустить нову платформу SEA, розроблену китайським гігантом Geely спеціально для електромобілів, відмовившись від нової SPA 2 завдяки передовим китайським технологіям.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Ознаки перегріву автоматичної коробки передач і до чого це призводить

АКПП вимагає акуратного ставлення й регулярного обслуговування. Інакше існує ризик перегріву, який може призвести до…

05.04.2025

Які проблеми підстерігають авто навесні і як їх уникнути

Почати весняне обслуговування авто варто із заміни шин. Багато водіїв відкладають зміну зимової гуми, що…

05.04.2025

З 1 травня в український бензин додаватимуть спирт: чого очікувати водіям

З 1 травня 2025 року в Україні стане обов'язковим додавання спирту до бензину, зокрема біоетанолу.…

05.04.2025

Названий найкращий електрокар 2025 року

Renault 5 визнаний переможцем премії EV van het Jaar 2025 у середньому сегменті. Щорічний конкурс…

05.04.2025

Як діяти, якщо отримали чужий штраф за порушення ПДР

При передачі автомобіля іншій особі, відповідальність за порушення ПДР залишається на власнику. Але є спосіб…

05.04.2025

В Україні водіям дозволили оплачувати лише частину штрафу

Автомобільні штрафи в Україні є найпоширенішим видом покарання за порушення правил дорожнього руху (ПДР). Вони…

05.04.2025