Новини

Volvo XC60 стане повністю електричним в 2024 році

Share

Стратегія Volvo в області електромобілів стала реальністю. У шведської фірми вже є дві електрифіковані моделі, і новий C40 Recharge – єдиний варіант, незалежний від викопного палива. Бренд також вже готує третій електромобіль, майбутній Volvo XC60, який з’явиться в 2024 році.

Volvo був одним з перших європейських брендів, які виступили проти традиційних видів палива. На даний момент розгорнута стратегія електрифікації витіснила дизельне паливо, зробивши дуже серйозну ставку на електричні і плагін-гібридні версії. Настільки серйозно, що новий C40 Recharge, перший купе-кросовер марки, взагалі не буде пропонуватися з ДВС. По крайней мере, до тих пір, поки Volvo не передумає.

Підключаються гібриди – це перехід до електромобілів, які будуть продаватися виключно в 2030 році, і третій з них вже на підході. Він був підтверджений виробником всього кілька днів тому, в рамках нещодавно утвореного альянсу Volvo і Northvolt . Угода дозволить у 2022 році побудувати і відкрити центр досліджень і розробок, де з 2026 року будуть проводитися високопродуктивні батареї і майбутній Volvo XC60 2024 модельного року.

Бренд підтвердив, що це буде перша модель, яка отримає вигоду від цього тісної співпраці, і назвав її «електричним наступником». Це буде третій позашляховик бренду, переобладнаний в електричну модель, ще один Recharge і перший кросовер з батареями нового покоління виробництва Northvolt. Дуже важлива модель в асортименті виробника, яка сприятиме досягненню мети «половина продажів в 2025 році – це електромобілі».

У заяві Volvo вказується, що не буде ні версій з ДВС, ні змінних гібридів моделі, тому це покоління, яке завершить свій комерційний життєвий цикл в 2024 році, має стати останнім, що виділяють викиди CO2. Майбутній XC60 також повинен стати однією з перших моделей компанії, яка запустить нову платформу SEA, розроблену китайським гігантом Geely спеціально для електромобілів, відмовившись від нової SPA 2 завдяки передовим китайським технологіям.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Електричний Range Rover знає секрет збільшення запасу ходу

Перший повністю електричний Range Rover наближається до свого дебюту і з ним розкриваються нові подробиці,…

21.05.2024

Jeep Avenger 4xe отримав довгоочікувану позашляхову опцію

22 травня Jeep представить Avenger 4xe - перший повнопривідний варіант субкомпактного кросовера Avenger, що продається…

21.05.2024

Відбувся анонс виходу Toyota GR Corolla з автоматичною коробкою передач

Японська компанія Toyota готує до випуску GR Corolla із автоматичною коробкою передач. Це рішення було…

21.05.2024

У Німеччині розкрили несподівані результати ресурсного тесту автомобілів: машини BMW та Audi міцніші за всіх

Німецький автомобільний портал Auto Bild з 2000 року проводить так звані довгострокові ресурсні тести, в…

21.05.2024

Ford запатентувала клімат-контроль для багажників електромобілів

Ford подала патент на нову технологію, яка робить передні багажники електромобілів, або франки, ще кориснішими.…

21.05.2024

Це вам не іграшки: компанія Tesla прибрала важливу опцію зі своїх електромобілів

Tesla припинила постачання нових Model S та Model X з підтримкою ігор від Steam, яку…

21.05.2024