Новини

Продажі електромобілів різко виростуть до 2033 року

Згідно з новим дослідженням, глобальне перевага електромобілів настане до 2033 року – на п’ять років раніше, ніж очікувалося раніше, – оскільки посилення правил і зростаючий інтерес будуть стимулювати попит на транспорт з нульовим рівнем викидів. Консультант Ernst & Young LLP тепер вважає, що продажі електромобілів випереджають продажу двигунів внутрішнього згоряння за 12 років в Європі, Китаї та США – найбільших автомобільних ринках світу. А до 2045 року продажі традиційних машин з ДВЗ впадуть до менш 1% від усього обсягу світового автомобільного ринку, прогнозує EY.

Суворі урядові заходи по боротьбі зі зміною клімату стимулюють попит в Європі і Китаї, де автовиробники і споживачі стикаються зі зростаючими фінансовими штрафами за продаж і покупку традиційних бензинових і дизельних автомобілів.

Експерти EY вважають, що Європа буде лідирувати у виробництві електроенергії, а моделі з нульовим рівнем викидів до 2028 року перевершать всі інші силові установки. За прогнозами EY, цей переломний момент настане в Китаї в 2033 році і в США в 2036 році.

США відстають від інших провідних світових ринків, тому що правила економії палива були пом’якшені під час правління президента Дональда Трампа. З моменту вступу на посаду в січні президент Джо Байден знову приєднався до Паризькому кліматичної угоди і запропонував витратити 174 мільярдів доларів на прискорення переходу на електромобілі, включаючи установку 500 тис. Зарядних станцій по всій країні.

Також зростає споживчий апетит до електромобілів – від популярної Tesla Model 3 до нових електричних моделей від старих автовиробників, таких як вантажівка Hummer з акумуляторним живленням від General Motors і пікап F-150 Lightning від Ford Motor.

Обговорювані в даний час правила приведуть до того, що до 2030 року частка BEV в Європі перевищить 50%. Китай і США досягнуть 40% і 25% BEV відповідно. Згідно з прогнозами, Європа буде лідером за обсягами продажів електромобілів до 2031 року, після чого Китай обжене її.

Транспортні засоби, що працюють на бензині і дизельному паливі, як і раніше будуть становити близько двох третин усіх зареєстрованих легкових автомобілів в 2025 році, але це на 12 процентних пунктів менше, ніж п’ятьма роками раніше. До 2030 року експерти прогнозують, що на автомобілі з ДВС буде припадати менше половини від загального числа зареєстрованих легкових автомобілів.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Volkswagen представив прощальну версію Touareg (ФОТО)

Компанія Volkswagen підтвердила, що у 2026 році припинить виробництво флагманського кросовера Touareg. На честь завершення…

18.10.2025

Автоексперт розповів про важливі дії для захисту авто від угону

Незважаючи на розвиток електронних систем безпеки та сучасних методів викрадення, механічні пристрої залишаються найбільш ефективним…

18.10.2025

Lexus GX 2026 подорожчав, але не отримав жодних оновлень

Абсолютно новий Lexus GX продовжує підкорювати американський ринок. За перші дев'ять місяців 2025 року було…

18.10.2025

Новий Dacia Sandero Stepway стане кросовером (ФОТО)

Як повідомляє іспанське видання Motor.es, дизайнер ресурсу представив, як може виглядати майбутня "вседорожна" новинка. За…

18.10.2025

ТО після покупки авто з рук: на що обов’язково витратити гроші

Через обставини багато росіян і досі змушені купувати автомобілі з пробігом. У цьому немає нічого…

18.10.2025

Citroën робить ставку на доступну електромобільність

Під керівництвом нового керівника Ксав'є Шардона Citroën змінює стратегію, роблячи акцент на доступній електромобільності, комфорті…

18.10.2025