Згідно з новим дослідженням, глобальне перевага електромобілів настане до 2033 року – на п’ять років раніше, ніж очікувалося раніше, – оскільки посилення правил і зростаючий інтерес будуть стимулювати попит на транспорт з нульовим рівнем викидів. Консультант Ernst & Young LLP тепер вважає, що продажі електромобілів випереджають продажу двигунів внутрішнього згоряння за 12 років в Європі, Китаї та США – найбільших автомобільних ринках світу. А до 2045 року продажі традиційних машин з ДВЗ впадуть до менш 1% від усього обсягу світового автомобільного ринку, прогнозує EY.
Суворі урядові заходи по боротьбі зі зміною клімату стимулюють попит в Європі і Китаї, де автовиробники і споживачі стикаються зі зростаючими фінансовими штрафами за продаж і покупку традиційних бензинових і дизельних автомобілів.
Експерти EY вважають, що Європа буде лідирувати у виробництві електроенергії, а моделі з нульовим рівнем викидів до 2028 року перевершать всі інші силові установки. За прогнозами EY, цей переломний момент настане в Китаї в 2033 році і в США в 2036 році.
США відстають від інших провідних світових ринків, тому що правила економії палива були пом’якшені під час правління президента Дональда Трампа. З моменту вступу на посаду в січні президент Джо Байден знову приєднався до Паризькому кліматичної угоди і запропонував витратити 174 мільярдів доларів на прискорення переходу на електромобілі, включаючи установку 500 тис. Зарядних станцій по всій країні.
Також зростає споживчий апетит до електромобілів – від популярної Tesla Model 3 до нових електричних моделей від старих автовиробників, таких як вантажівка Hummer з акумуляторним живленням від General Motors і пікап F-150 Lightning від Ford Motor.
Обговорювані в даний час правила приведуть до того, що до 2030 року частка BEV в Європі перевищить 50%. Китай і США досягнуть 40% і 25% BEV відповідно. Згідно з прогнозами, Європа буде лідером за обсягами продажів електромобілів до 2031 року, після чого Китай обжене її.
Транспортні засоби, що працюють на бензині і дизельному паливі, як і раніше будуть становити близько двох третин усіх зареєстрованих легкових автомобілів в 2025 році, але це на 12 процентних пунктів менше, ніж п’ятьма роками раніше. До 2030 року експерти прогнозують, що на автомобілі з ДВС буде припадати менше половини від загального числа зареєстрованих легкових автомобілів.
Концерн Stellantis, який володіє маркою Jeep, готує до випуску нове покоління компактного кросовера Renegade. Ця…
З 1 липня в Україні набирають чинності посилені вимоги до обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.…
Компанія Volkswagen визнала, що перехід від звичних фізичних кнопок до сенсорних панелей виявився не найкращим…
Під час дощу водіям потрібно бути дуже обережними, особливо щодо вибору безпечної дистанції до машини…
Кабінет Міністрів України запропонував збільшити штраф за одне з порушень Правил дорожнього руху до 5100…
Компанія Jeep представила Compass 2026, який несподівано виявився найбільш аеродинамічним автомобілем марки для європейського ринку.…
Leave a Comment