Новини

Продажі електромобілів різко виростуть до 2033 року

Згідно з новим дослідженням, глобальне перевага електромобілів настане до 2033 року – на п’ять років раніше, ніж очікувалося раніше, – оскільки посилення правил і зростаючий інтерес будуть стимулювати попит на транспорт з нульовим рівнем викидів. Консультант Ernst & Young LLP тепер вважає, що продажі електромобілів випереджають продажу двигунів внутрішнього згоряння за 12 років в Європі, Китаї та США – найбільших автомобільних ринках світу. А до 2045 року продажі традиційних машин з ДВЗ впадуть до менш 1% від усього обсягу світового автомобільного ринку, прогнозує EY.

Суворі урядові заходи по боротьбі зі зміною клімату стимулюють попит в Європі і Китаї, де автовиробники і споживачі стикаються зі зростаючими фінансовими штрафами за продаж і покупку традиційних бензинових і дизельних автомобілів.

Експерти EY вважають, що Європа буде лідирувати у виробництві електроенергії, а моделі з нульовим рівнем викидів до 2028 року перевершать всі інші силові установки. За прогнозами EY, цей переломний момент настане в Китаї в 2033 році і в США в 2036 році.

США відстають від інших провідних світових ринків, тому що правила економії палива були пом’якшені під час правління президента Дональда Трампа. З моменту вступу на посаду в січні президент Джо Байден знову приєднався до Паризькому кліматичної угоди і запропонував витратити 174 мільярдів доларів на прискорення переходу на електромобілі, включаючи установку 500 тис. Зарядних станцій по всій країні.

Також зростає споживчий апетит до електромобілів – від популярної Tesla Model 3 до нових електричних моделей від старих автовиробників, таких як вантажівка Hummer з акумуляторним живленням від General Motors і пікап F-150 Lightning від Ford Motor.

Обговорювані в даний час правила приведуть до того, що до 2030 року частка BEV в Європі перевищить 50%. Китай і США досягнуть 40% і 25% BEV відповідно. Згідно з прогнозами, Європа буде лідером за обсягами продажів електромобілів до 2031 року, після чого Китай обжене її.

Транспортні засоби, що працюють на бензині і дизельному паливі, як і раніше будуть становити близько двох третин усіх зареєстрованих легкових автомобілів в 2025 році, але це на 12 процентних пунктів менше, ніж п’ятьма роками раніше. До 2030 року експерти прогнозують, що на автомобілі з ДВС буде припадати менше половини від загального числа зареєстрованих легкових автомобілів.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Штраф за паркування на місцях для людей з інвалідністю: що варто знати водіям

Зупинка або стоянка на місцях для осіб з інвалідністю регулюється частиною 6 статті 122 Кодексу…

10.12.2025

BMW готує рестайлінг компактного X1: перші деталі та зображення

Незважаючи на стабільний попит, до кінця 2026 року компактний кросовер BMW X1 очікує рестайлінг. Оновлення…

10.12.2025

Nissan готує електричний Juke з платформою CMF-BEV та новим дизайном

Nissan ніколи не вирізнявся надто сміливими дизайнами кросоверів, однак у його модельному ряду був один…

10.12.2025

Представлено оновлену Opel Astra: новий дизайн і більше технологій

2025-й минув для Opel під знаком кросоверів, але вже 2026-й стане роком оновленої Opel Astra.…

10.12.2025

Що має бути в автомобілі за правилами: перелік обов’язкових речей

Багато водіїв вважають, що достатньо просто дотримуватися ПДР, але перед поїздкою важливо перевірити, чи є…

10.12.2025

Nissan готує електричний Juke EV: перші фото прототипу на тестах у Європі

Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…

10.12.2025