Згідно з новим дослідженням, глобальне перевага електромобілів настане до 2033 року – на п’ять років раніше, ніж очікувалося раніше, – оскільки посилення правил і зростаючий інтерес будуть стимулювати попит на транспорт з нульовим рівнем викидів. Консультант Ernst & Young LLP тепер вважає, що продажі електромобілів випереджають продажу двигунів внутрішнього згоряння за 12 років в Європі, Китаї та США – найбільших автомобільних ринках світу. А до 2045 року продажі традиційних машин з ДВЗ впадуть до менш 1% від усього обсягу світового автомобільного ринку, прогнозує EY.
Суворі урядові заходи по боротьбі зі зміною клімату стимулюють попит в Європі і Китаї, де автовиробники і споживачі стикаються зі зростаючими фінансовими штрафами за продаж і покупку традиційних бензинових і дизельних автомобілів.
Експерти EY вважають, що Європа буде лідирувати у виробництві електроенергії, а моделі з нульовим рівнем викидів до 2028 року перевершать всі інші силові установки. За прогнозами EY, цей переломний момент настане в Китаї в 2033 році і в США в 2036 році.
США відстають від інших провідних світових ринків, тому що правила економії палива були пом’якшені під час правління президента Дональда Трампа. З моменту вступу на посаду в січні президент Джо Байден знову приєднався до Паризькому кліматичної угоди і запропонував витратити 174 мільярдів доларів на прискорення переходу на електромобілі, включаючи установку 500 тис. Зарядних станцій по всій країні.
Також зростає споживчий апетит до електромобілів – від популярної Tesla Model 3 до нових електричних моделей від старих автовиробників, таких як вантажівка Hummer з акумуляторним живленням від General Motors і пікап F-150 Lightning від Ford Motor.
Обговорювані в даний час правила приведуть до того, що до 2030 року частка BEV в Європі перевищить 50%. Китай і США досягнуть 40% і 25% BEV відповідно. Згідно з прогнозами, Європа буде лідером за обсягами продажів електромобілів до 2031 року, після чого Китай обжене її.
Транспортні засоби, що працюють на бензині і дизельному паливі, як і раніше будуть становити близько двох третин усіх зареєстрованих легкових автомобілів в 2025 році, але це на 12 процентних пунктів менше, ніж п’ятьма роками раніше. До 2030 року експерти прогнозують, що на автомобілі з ДВС буде припадати менше половини від загального числа зареєстрованих легкових автомобілів.