Страховий портал «Carinsurance» з Арабських Еміратів опублікував результати незвичайного дослідження – аналітиками було підраховано, яку саме з нинішніх моделей авто найчастіше шукають на YouTube.
Так, найчастіше користувачі YouTube шукають сюжети про Tesla Model 3: її середньорічний результат – 3,4 млн пошукових запитів. Далі йде Tesla Roadster , виробництво якого ще не почалося. Інформацію про автомобіль в середньому шукають 1,8 млн осіб на рік. Третє місце дісталося Toyota Supra – 1,7 млн пошукових запитів на YouTube. На 4 і 5 місцях – Honda Civic і Lamborghini Aventador (1,48 і 1,46 млн пошукових запитів за рік).
У 10-ку популярних моделей авто на YouTube також увійшли: Mazda3 (1,39 млн запитів), Audi R8 (1,31 млн) і BMW i8 (1,3 млн), Tesla Model X (1,26 млн) і Model S (1,02 млн пошукових запитів на YouTube за рік).
Також було складено ТОП-10 найпопулярніших виробників авто на YouTube. Перше місце дісталося Lamborghini – 11,64 млн запитів в рік. Далі йде Tesla – 9,91 млн запитів в рік. Третій рядок за Ferrari – 4,6 млн запитів в рік. Четверте і п’яте місце дісталося BMW (3,36 млн) і Audi (1,93 млн). У 10-ку потрапили: Bugatti – 1,75 млн, Porsche – 1,46 млн, Mini – 1,34 млн, Jaguar – 1,33 млн, Rolls Royce – 1,24 млн запитів в рік на YouTube.
WD-40 — це незамінний засіб для багатьох водіїв, адже він чудово бореться з корозією, очищає…
Представлений у 2019 році семимісний компактвен Renault Triber здобув непогану популярність на головному та єдиному…
При виборі машини на вторинному ринку слід утриматися від покупки транспортного засобу з несправностями двигуна,…
Знижений тиск у шинах автомобіля взимку може негативно вплинути на керованість, безпеку та призвести до…
Як ми вже повідомляли, інформація, яку поширили деякі ЗМІ, про те, що з 1 січня…
Продаж нової Tesla почався з рекордних показників. У Китаї, наприклад, представлені дві версії Model Y…
Leave a Comment