Страховий портал «Carinsurance» з Арабських Еміратів опублікував результати незвичайного дослідження – аналітиками було підраховано, яку саме з нинішніх моделей авто найчастіше шукають на YouTube.
Так, найчастіше користувачі YouTube шукають сюжети про Tesla Model 3: її середньорічний результат – 3,4 млн пошукових запитів. Далі йде Tesla Roadster , виробництво якого ще не почалося. Інформацію про автомобіль в середньому шукають 1,8 млн осіб на рік. Третє місце дісталося Toyota Supra – 1,7 млн пошукових запитів на YouTube. На 4 і 5 місцях – Honda Civic і Lamborghini Aventador (1,48 і 1,46 млн пошукових запитів за рік).
У 10-ку популярних моделей авто на YouTube також увійшли: Mazda3 (1,39 млн запитів), Audi R8 (1,31 млн) і BMW i8 (1,3 млн), Tesla Model X (1,26 млн) і Model S (1,02 млн пошукових запитів на YouTube за рік).
Також було складено ТОП-10 найпопулярніших виробників авто на YouTube. Перше місце дісталося Lamborghini – 11,64 млн запитів в рік. Далі йде Tesla – 9,91 млн запитів в рік. Третій рядок за Ferrari – 4,6 млн запитів в рік. Четверте і п’яте місце дісталося BMW (3,36 млн) і Audi (1,93 млн). У 10-ку потрапили: Bugatti – 1,75 млн, Porsche – 1,46 млн, Mini – 1,34 млн, Jaguar – 1,33 млн, Rolls Royce – 1,24 млн запитів в рік на YouTube.
Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…
Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…
Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Після придбання або розмитнення автомобіля власник зобов'язаний зареєструвати його в установленому законом порядку. Проте багато…
Leave a Comment