Страховий портал «Carinsurance» з Арабських Еміратів опублікував результати незвичайного дослідження – аналітиками було підраховано, яку саме з нинішніх моделей авто найчастіше шукають на YouTube.
Так, найчастіше користувачі YouTube шукають сюжети про Tesla Model 3: її середньорічний результат – 3,4 млн пошукових запитів. Далі йде Tesla Roadster , виробництво якого ще не почалося. Інформацію про автомобіль в середньому шукають 1,8 млн осіб на рік. Третє місце дісталося Toyota Supra – 1,7 млн пошукових запитів на YouTube. На 4 і 5 місцях – Honda Civic і Lamborghini Aventador (1,48 і 1,46 млн пошукових запитів за рік).
У 10-ку популярних моделей авто на YouTube також увійшли: Mazda3 (1,39 млн запитів), Audi R8 (1,31 млн) і BMW i8 (1,3 млн), Tesla Model X (1,26 млн) і Model S (1,02 млн пошукових запитів на YouTube за рік).
Також було складено ТОП-10 найпопулярніших виробників авто на YouTube. Перше місце дісталося Lamborghini – 11,64 млн запитів в рік. Далі йде Tesla – 9,91 млн запитів в рік. Третій рядок за Ferrari – 4,6 млн запитів в рік. Четверте і п’яте місце дісталося BMW (3,36 млн) і Audi (1,93 млн). У 10-ку потрапили: Bugatti – 1,75 млн, Porsche – 1,46 млн, Mini – 1,34 млн, Jaguar – 1,33 млн, Rolls Royce – 1,24 млн запитів в рік на YouTube.
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
Leave a Comment