Страховий портал «Carinsurance» з Арабських Еміратів опублікував результати незвичайного дослідження – аналітиками було підраховано, яку саме з нинішніх моделей авто найчастіше шукають на YouTube.
Так, найчастіше користувачі YouTube шукають сюжети про Tesla Model 3: її середньорічний результат – 3,4 млн пошукових запитів. Далі йде Tesla Roadster , виробництво якого ще не почалося. Інформацію про автомобіль в середньому шукають 1,8 млн осіб на рік. Третє місце дісталося Toyota Supra – 1,7 млн пошукових запитів на YouTube. На 4 і 5 місцях – Honda Civic і Lamborghini Aventador (1,48 і 1,46 млн пошукових запитів за рік).
У 10-ку популярних моделей авто на YouTube також увійшли: Mazda3 (1,39 млн запитів), Audi R8 (1,31 млн) і BMW i8 (1,3 млн), Tesla Model X (1,26 млн) і Model S (1,02 млн пошукових запитів на YouTube за рік).
Також було складено ТОП-10 найпопулярніших виробників авто на YouTube. Перше місце дісталося Lamborghini – 11,64 млн запитів в рік. Далі йде Tesla – 9,91 млн запитів в рік. Третій рядок за Ferrari – 4,6 млн запитів в рік. Четверте і п’яте місце дісталося BMW (3,36 млн) і Audi (1,93 млн). У 10-ку потрапили: Bugatti – 1,75 млн, Porsche – 1,46 млн, Mini – 1,34 млн, Jaguar – 1,33 млн, Rolls Royce – 1,24 млн запитів в рік на YouTube.
В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…
Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…
Компанія Volkswagen припинила виробництво моделі Scirocco у 2017 році, так і не запланувавши для нього…
Заправка автомобіля – одна з головних статей витрат під час експлуатації машини, оснащеної ДВЗ. Сьогодні…
Наприкінці цього року Skoda має намір представити компактний електричний кросовер під назвою Elroq. Його прототипи…
Минулий рік ознаменувався для Hyundai прем'єрою його великого кросовера Santa Fe, який отримав більш строгий…
Leave a Comment