Страховий портал «Carinsurance» з Арабських Еміратів опублікував результати незвичайного дослідження – аналітиками було підраховано, яку саме з нинішніх моделей авто найчастіше шукають на YouTube.
Так, найчастіше користувачі YouTube шукають сюжети про Tesla Model 3: її середньорічний результат – 3,4 млн пошукових запитів. Далі йде Tesla Roadster , виробництво якого ще не почалося. Інформацію про автомобіль в середньому шукають 1,8 млн осіб на рік. Третє місце дісталося Toyota Supra – 1,7 млн пошукових запитів на YouTube. На 4 і 5 місцях – Honda Civic і Lamborghini Aventador (1,48 і 1,46 млн пошукових запитів за рік).
У 10-ку популярних моделей авто на YouTube також увійшли: Mazda3 (1,39 млн запитів), Audi R8 (1,31 млн) і BMW i8 (1,3 млн), Tesla Model X (1,26 млн) і Model S (1,02 млн пошукових запитів на YouTube за рік).
Також було складено ТОП-10 найпопулярніших виробників авто на YouTube. Перше місце дісталося Lamborghini – 11,64 млн запитів в рік. Далі йде Tesla – 9,91 млн запитів в рік. Третій рядок за Ferrari – 4,6 млн запитів в рік. Четверте і п’яте місце дісталося BMW (3,36 млн) і Audi (1,93 млн). У 10-ку потрапили: Bugatti – 1,75 млн, Porsche – 1,46 млн, Mini – 1,34 млн, Jaguar – 1,33 млн, Rolls Royce – 1,24 млн запитів в рік на YouTube.
На дорогах часто трапляються випадки, коли водій бачить перед собою переривчасту лінію, яка начебто дозволяє…
Новий Volkswagen ID. Cross 2026 року офіційно представлено, щоправда поки лише як концепт. Проте вже…
Ціна на люксові автомобілі завжди висока, але справжній удар по гаманцю часто настає пізніше, коли…
Британський журнал Autocar опублікував рейтинг найкращих дизельних автомобілів 2025 року, у якому експерти оцінили дизайн,…
Від 1 жовтня українці, які перебувають у Польщі, можуть зіштовхнутися з серйозними штрафами. Якщо спеціальна…
Компанія Mercedes-Benz опублікувала тизерні зображення нового компактного кросовера GLC. Він отримає один 39,1-дюймовий дисплей у…
Leave a Comment