У 2020 році глава Mercedes-Benz Ола Калленіус повідав про те, що за останні роки компанія помітно розширила модельний ряд, але він підкреслив, що компактних моделей в ньому, схоже, тепер більше, ніж необхідно.
Як повідомляє компанія, на седан A-Class, компактвен B-Class, седан CLA і універсал CLA Shooting Brake, кросовери GLA і GLB сумарно є майже чверть всіх продажів бренду, але Калленіус вважає, що компанія «зайшла занадто далеко» в спробах зайняти всі можливі ніші в кожному сегменті. У новому інтерв’ю журналу Automotive News Europe Ола Калленіус розповів про те, що з деякими моделями доведеться попрощатися.
Автовиробник не збирається повністю йти з компактного сегмента, так як ці моделі дуже успішні і допомагають розширювати клієнтську базу компанії. Компанія збирається зосередитися тільки на найуспішніших моделях, однак про які конкретно Калленіус не пояснив. Швидше за все на ринку будуть збережені кросовери GLA і GLB, які, ймовірно, запропонують і в чисто електричних версіях.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment