У 2020 році глава Mercedes-Benz Ола Калленіус повідав про те, що за останні роки компанія помітно розширила модельний ряд, але він підкреслив, що компактних моделей в ньому, схоже, тепер більше, ніж необхідно.
Як повідомляє компанія, на седан A-Class, компактвен B-Class, седан CLA і універсал CLA Shooting Brake, кросовери GLA і GLB сумарно є майже чверть всіх продажів бренду, але Калленіус вважає, що компанія «зайшла занадто далеко» в спробах зайняти всі можливі ніші в кожному сегменті. У новому інтерв’ю журналу Automotive News Europe Ола Калленіус розповів про те, що з деякими моделями доведеться попрощатися.
Автовиробник не збирається повністю йти з компактного сегмента, так як ці моделі дуже успішні і допомагають розширювати клієнтську базу компанії. Компанія збирається зосередитися тільки на найуспішніших моделях, однак про які конкретно Калленіус не пояснив. Швидше за все на ринку будуть збережені кросовери GLA і GLB, які, ймовірно, запропонують і в чисто електричних версіях.
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Leave a Comment