У 2020 році глава Mercedes-Benz Ола Калленіус повідав про те, що за останні роки компанія помітно розширила модельний ряд, але він підкреслив, що компактних моделей в ньому, схоже, тепер більше, ніж необхідно.
Як повідомляє компанія, на седан A-Class, компактвен B-Class, седан CLA і універсал CLA Shooting Brake, кросовери GLA і GLB сумарно є майже чверть всіх продажів бренду, але Калленіус вважає, що компанія «зайшла занадто далеко» в спробах зайняти всі можливі ніші в кожному сегменті. У новому інтерв’ю журналу Automotive News Europe Ола Калленіус розповів про те, що з деякими моделями доведеться попрощатися.
Автовиробник не збирається повністю йти з компактного сегмента, так як ці моделі дуже успішні і допомагають розширювати клієнтську базу компанії. Компанія збирається зосередитися тільки на найуспішніших моделях, однак про які конкретно Калленіус не пояснив. Швидше за все на ринку будуть збережені кросовери GLA і GLB, які, ймовірно, запропонують і в чисто електричних версіях.
Peugeot оновив електричну версію хетчбека e-208 . Модель 2025 року тепер оснащується акумулятором на 51…
Багато водіїв з невеликим досвідом не можуть навіть уявити, що всередині бензобака з часом з'являється…
Компанія Renault представила оновлений кросовер Austral 2025 модельного року, який отримав помітні зміни у зовнішності…
Експерт детально розглянув сильні та слабкі сторони Toyota Camry сьомого покоління (XV50), більш відомої як…
Компанія Volkswagen нещодавно офіційно анонсувала дві нові моделі електромобілів компактного розміру – ID.1 та ID.2.…
Співробітники поліції на дорогах не зупиняють машини випадково — їхній вибір ґрунтується на факторах, які…
Leave a Comment