Перші покупці нової Tesla почали отримувати свої автомобілі і висловлювати невдоволення з приводу форми керма авто. Про це розповідають самі клієнти в своїх соціальних мережах.
Форма керма нової Model S Plaid нагадує кермо боліда «Формули-1». Круглої форми немає зовсім – у рульового колеса повністю зрізана верхня частина, а низ «заквадрачений». У гонках така форма обумовлена нюансами треку – верхня половина керма не затуляє огляд, а квадратна нижня сприяє зручному хвату двома руками гонщика. Очевидно, що в Tesla таке кермо зробили виключно на догоду дизайну, тоді як в зручності він сильно поступається звичайному круглому колесу.
Водії Model S Plaid скаржаться на те, що в місті доводиться часто перехоплювати і вивертати кермо авто, а в моменти швидкого реагування на дорожню ситуацію на ньому можуть мимоволі знаходитесь у скрутному становищі елементи управління.
Раніше у Tesla вже були труднощі з-за форми керма. Наприклад, при сертифікації нового авто в Національному управлінні безпекою руху США такий вишукування довго обговорювали, але в кінці кінців дозволили, так як прямої заборони на «квадратні» рулі в законі немає. Однак Ілону Маску очевидно доведеться запастися класичним кермом, щоб продавати свої Tesla в інших країнах.
Tesla Model S Plaid – це оновлена Model S 2019 року. Вона було кардинально перероблена в 2021-м, завдяки чому авто феноменально швидко розганяється і має дуже великий запас ходу.
З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…
Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…
Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…
Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…
Хоча єдиного офіційного списку "п'яти найпоширеніших зимових штрафів" не існує, найчастіші порушення взимку пов'язані зі…
За даними Bloomberg, Volkswagen розглядає розширення лінійки електромобілів з великим запасом ходу для Європи та…
Leave a Comment