Перші покупці нової Tesla почали отримувати свої автомобілі і висловлювати невдоволення з приводу форми керма авто. Про це розповідають самі клієнти в своїх соціальних мережах.
Форма керма нової Model S Plaid нагадує кермо боліда «Формули-1». Круглої форми немає зовсім – у рульового колеса повністю зрізана верхня частина, а низ «заквадрачений». У гонках така форма обумовлена нюансами треку – верхня половина керма не затуляє огляд, а квадратна нижня сприяє зручному хвату двома руками гонщика. Очевидно, що в Tesla таке кермо зробили виключно на догоду дизайну, тоді як в зручності він сильно поступається звичайному круглому колесу.
Водії Model S Plaid скаржаться на те, що в місті доводиться часто перехоплювати і вивертати кермо авто, а в моменти швидкого реагування на дорожню ситуацію на ньому можуть мимоволі знаходитесь у скрутному становищі елементи управління.
Раніше у Tesla вже були труднощі з-за форми керма. Наприклад, при сертифікації нового авто в Національному управлінні безпекою руху США такий вишукування довго обговорювали, але в кінці кінців дозволили, так як прямої заборони на «квадратні» рулі в законі немає. Однак Ілону Маску очевидно доведеться запастися класичним кермом, щоб продавати свої Tesla в інших країнах.
Tesla Model S Plaid – це оновлена Model S 2019 року. Вона було кардинально перероблена в 2021-м, завдяки чому авто феноменально швидко розганяється і має дуже великий запас ходу.
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
З приходом весни автомобілістам слід замислитись не тільки про зміну шин, а й про технічне…
Кросовер Mazda CX-5, що з'явився в 2011 році, відразу ж завоював звання популярної моделі, а…
Незважаючи на те, що Mitsubishi ще не підтвердила це офіційно, позашляховик Pajero повертається. Розробка автомобіля…
Leave a Comment