Перші покупці нової Tesla почали отримувати свої автомобілі і висловлювати невдоволення з приводу форми керма авто. Про це розповідають самі клієнти в своїх соціальних мережах.
Форма керма нової Model S Plaid нагадує кермо боліда «Формули-1». Круглої форми немає зовсім – у рульового колеса повністю зрізана верхня частина, а низ «заквадрачений». У гонках така форма обумовлена нюансами треку – верхня половина керма не затуляє огляд, а квадратна нижня сприяє зручному хвату двома руками гонщика. Очевидно, що в Tesla таке кермо зробили виключно на догоду дизайну, тоді як в зручності він сильно поступається звичайному круглому колесу.
Водії Model S Plaid скаржаться на те, що в місті доводиться часто перехоплювати і вивертати кермо авто, а в моменти швидкого реагування на дорожню ситуацію на ньому можуть мимоволі знаходитесь у скрутному становищі елементи управління.
This dude uses the yoke in the Tesla Model S and it looks abysmal. Turning rotation is so stupid (Model S is 900° (F1 car with same “yoke-style” is 300-400°)) and the dude accidentally hits the horn on the dumb, rotating, capacitive buttons at 1:45. BAD! https://t.co/k5mrARRB0D
— Quinn Nelson (@SnazzyQ) June 13, 2021
Раніше у Tesla вже були труднощі з-за форми керма. Наприклад, при сертифікації нового авто в Національному управлінні безпекою руху США такий вишукування довго обговорювали, але в кінці кінців дозволили, так як прямої заборони на «квадратні» рулі в законі немає. Однак Ілону Маску очевидно доведеться запастися класичним кермом, щоб продавати свої Tesla в інших країнах.
Tesla Model S Plaid – це оновлена Model S 2019 року. Вона було кардинально перероблена в 2021-м, завдяки чому авто феноменально швидко розганяється і має дуже великий запас ходу.