Закони Євро 7 вступлять в силу в 2025 році. Пропозиції консорціуму Європейської комісії з наднизьким викидів транспортних засобів (Clove) інженерних консультантів можуть означати кінець двигунів внутрішнього згоряння, в тому числі в гібридних авто. Про це заявляють європейські автовиробники. Асоціація (ACEA).
Пропозиція Euro 7 може змусити бензинові автомобілі з ДВЗ оснащуватися електричним каталізатором з підігрівом, двома 1,0-літровими звичайними трикомпонентними каталізаторами, 2,0-літровим фільтром твердих частинок і каталізатором прослизання аміаку.
Передбачається, що автомобілі з ДВЗ можуть комплектуватися бортовою системою діагностики, яка контролюватиме мотор. ACEA вважає, що такі пристрої практично неможливо використовувати в невеликих автомобілях і важко інтегрувати в поточну архітектуру транспортних средств. Це призведе до підвищення вартості автомобілів з ДВЗ.
Доведено технологічних вимог до цієї точки серйозно обмежить можливості скорочення викидів CO2 і витрати палива і призведе до невизначеності щодо довговічності та експлуатаційних витрат протягом усього терміну служби автомобіля.
Реклама